Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне на празен ход

    След монтаж на АГУ, колата няма ниски обороти - гасне. В движение като подам газ, и има едно съвсем леко замисляне преди да "поеме", след това е ОК. Колата е рено меган 2.0, обикновена плочка с клапа, редуктор BRC Tecno. Моите предположения: неправилна плочка, тъй като отвора за въздух в нея е доста тесен, поне 2 пъти по-тесен от въздуховода (малко вероятно, на бензин работи без проблеми); изпарителя е слаб за тази кола, въпреки че е 100kW версията на текно; нещо друго, което не се сещам. Вие какво мислите?П.С.знам, че питам за рено, но пък тук има доста кадърни колеги, които може да помогнат, за което предварително Благодаря!
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Сещам се няколко причиниДве и три биха влияли много на един моноинжекцион. Преди два месеца като монтирах на Лагуната АГУ, бая зор видях с оборотитеДай една снимка как е монтирана плочката и каква е горивната система предполагам пълен инжекцион.Ако е моно ще ти кажа веднага
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Пълен е, не е моно. И снимка.. ти плочка с клапа не си ли виждал как се монтира Един колега от форума на рено даде добра идея за причината: отворите на дифузьора трябва да бъдат към дросела, а не към възд. филтър, както най-вероятно са при мен (сега не мога да разглобя там за да проверя със сигурност). Ако се окаже това - ще се сменява тъпата смотана малоумна некадърно проектирана и още по-некадърно направена плочка (това е най-неграмотното творение на некомптентната "инженерна" мисъл, което съм виждал да се продава).
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Пробвай с една гъба или отрязана бутилка от кола примерно да намалиш притока на въздух от филтъра към плочката. надявам се да си ползвал смесител с два маркуча с по малък дебит, при мен се оказа че с един, дебита на газта е предостатъчна и колата се дави на ниски обороти и на свободна..
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Поне на 1.7 мотора на рено които помня от моделите 19 и 21 системата за празния ход е много смотано направена с един маркуч към въздуховода, и МПХ от вън баипасира дросела. Проблема и аз го имах, никога не държеше обороти докато не се заех да го оправя. Бедата идва от това че като пуснеш газта и затвори дросела за да влезне гориво въздушна смес в двигателя то тя трябва да бъде засмукана в обратна посока през тоя баипас за празния ход. С думи прости празния ход взема въздух преди плочката и трудно би могла да си дръпне в тоя случаи и нужното количество газ. Дано сте ме разбрали , даи една снимка на дросела и колектора покраи него заедно с въздуховода, да видим да не би и при тоя мотор МПХ да е по тоя глупав начин, ако е така щи обясня как да си решиш проблема траино и надеждно
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Слави, позна. Точно както казваш е. Ето снимка: http://www.massiveresearch.net/renault.jpg
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Принципа е същия като на дросела на Бравото 1.8 че дори и стъпковия мотор е същия.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Еми сподели де, как става номера? Аз на 1.8 бях с ГИ, никога не съм имал подобни ядове. Освен да преместя плочката, друго не се сещам да направя.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Synthy написа:
                  Слави, позна. Точно както казваш е. Ето снимка: http://www.massiveresearch.net/renault.jpg
                  някои път чак не мога се понасям сега да ти кажа как при рено 21 с подобна система си реших проблема, елементарно и евтино, за някои може да се стори непрофесионално но изкара така 4 те год докато колата беше в мен. Та свалих въздуховода, взех маркучле тънкостенно но все пак достатъчно твърдо, маи силиконово някво беше -прозрачно, около Ф10 или там колкото е нужно като Ф-и за да влезе в дупката на щуцера дето е хванат маркуча за МПХ, говоря в дупката но вътре в самия въздуховод, демек маркучлето се явява продължение на маркуча към МПХ, тва маркучле го резвам толкова колкото да достига до предната част на плочката преди дросела. така като пуснеш газта няма да е нужно вакума от МПХ да дърпа на обратно въздух и я засмуче газ я не а ще дърпа смес при самия дросел зад плочката където е много лесно да си засмуче готово гориво, пак се надявам да разбираш идеята ако не ще го нарисувам. Обобщено на кратко, вътре в въздуховода се пуска маркуч които води зад плочката преди дросела и така МПХ вкарва през баипаса готова смес за работата на празен ход
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Виждам че си писал докато съм писал, местенето на плочката на пред е вариант но оставя много неизгорена смес във въздуховода а тва не си е оферта
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря. Това решение обаче генерално не ми харесва, сега достатъчно е стеснен въздуховода от тъпата плочка, та да го стеснявам още с маркуч вътре. Май ще изместя плочката след възд. филтър (т.е. ще купя нова). Другият вариант е да сложа байпасният маркуч за ПХ на единият от щуцерите на смесителя... ама ми се струва тъпо решение, по-скоро ще пробия самата плочка и ще навия нов щуцер там. Ще видим, което е най-безболезнено ще направя (засега най-лесно ми се вижда нова плочка).
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Моторчето което стабилизира празния ход(стъпковия мотор) трябва да засмуква готова гориво-въздушна смес(газ и въздух).Т.е. това моторче трябва да вземе въпросната смес след смесителната плочка.Плочката трябва да има щуцер за тази цел.
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #13
                          ivan_pop - от общите ти приказки нищо не разбрах. Плочката има 2 щуцера, през които засмуква газ от редуктора - друго няма. Трябва да има трети ли? Ако е така - да взема да я пробия и да навъртя там един щуцер?
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Това също ми мина като идея, да вземеш да изолираш маркуча на МПХ и да дупнеш една дупка в плочката след смесителния пръстен и от там да хванеш въздуха (сместа) за МПХ. Инак наистина ще стесниш още отвора като бутнеш и маркуч в него Аз го направих така само времено за да се уверя че товая е проблема, но от времено така си и остана Другата ти идея на място на единия щуцер за газта да сложиш маркуча за МПХ не става, ще засмуква много газ, освен ако не се заиграеш с плочката и да направиш така че тоя щуцер да няма общо с кухината в плочката през която минава газта към смесителния пръстен ( така викам на онова надупченото в плочката дет мяса на газов котлон Хаиде идеи имаш, деистваи , Виждам че плочката ти е бая широка включително с пръстена против гърмежи, така че не е невъзможно да намериш място за една дупка.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Колегата *ИВАН* е прав, има спец. плочка с обходен въздух за тази кола. Не знам кой е правил свободни съчинения. Та този щуцер се слага на степ. мотора и няма проблеми с оборотите. Този щуцер взема готова горивна смес след дефузьора.

                              Коментар

                              Working...
                              X