Привет Колеги,От известно време колата не работи на газ. Случаят е следния : колата превключва на газ без проблем, върви около 30 секунди и забива муцуната, губи мощност (при пълна газ - без реакция) и минава на бензин автоматично.На бензин проблем няма. По уредбата за 5 години са сменяни само филтри ( на 10-15 хил. км) и някакви пластини на инжекторите ( по 5-6 лв. бройката).Закарах я на сервиз и я закачиха на компютъра. Регистрираната грешка е - ниско налягане.Според пичовете в сервиза ниското налягане, както и описания проблем по-горе се свързват с 3 неща : запушени тръби поради насъбрала се мръсотия ( графит от газта), сонда или редуктор.За най-чист вариант най-добре е смяна на 3-те компонента... Да ама пари няма. За това сега се колебая с кое да започна. Тръбите със сигурност ще ги сменя ( тва са 5 години ясно Ви е предполагам кво се случва в тях ).Въпроса е коя комбинация да пробвам 1-во - тръби и сонда или тръби и редуктор ? Моля за вашето компетентно мнение или предположение ако смятате че проблема е от другаде... Преди да спре тотално да иска да задържи на газ ми бяха продухали тръбите с компресор и издържаше известно време ( когато си поиска ест.)Благодаря Предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ Фобос - Ниско налягане
Collapse
X
-
kiriluz1 написа:Аз бих проверил и мап датчика на Фобуса,също така бих вдигнал и налягането от редуктора.Както и смяна на филтър като за началоFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Здравей, ако си с медни тръби (вече се предлагат пластмасови) е нормално да се събере меден окис (нещо такова беше) в редуктора. Според мен той е виновен за ниското налягане. Препоръчително е да смениш тръбите и да провериш редуктора. Според мен няма какво да и стане на сондата ...Провери си връзките към ел. вентилите да не би да затварят в следствие лош контакт...
Коментар
-
shadybg написа:Здравей, ако си с медни тръби (вече се предлагат пластмасови) е нормално да се събере меден окис (нещо такова беше) в редуктора. Според мен той е виновен за ниското налягане. Препоръчително е да смениш тръбите и да провериш редуктора. Според мен няма какво да и стане на сондата ...Провери си връзките към ел. вентилите да не би да затварят в следствие лош контакт...Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
1. Не се впрягай толкова за смяна на тръби- аз карам 7 г и нямам такива проблеми ( на година минимум по 20 000 км. с фобос 1 )2. Мерихте ли налягане на изпарителя?3. Достига ли достатъчно газ до изпарителя?4. Настройката на самия фобос правилно ли е зададена кога да преминава от един вид гориво към друг?5. Както каза и кирилуз1- погледнете и мапа.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Първо погледнете двата МАП-а за пукнатини и дали случайно не се е извадил маркуча който е забучен в смукателния колектор, после погледнете маркуча за повишено налягане от изпарителя до смукателния колектор да не се е сцепил и после проверете термодатчика за изпарената газ.Каза че си сменял филтри - съществува ли вероятност да си ги поставил наобартно/на практика е възможно/.НО аз повече клоня към заминал МАП сензор, огледай го за пукнатини и за запушвания. Единия МАП трябва да е на смукателния колектор, другия някъде около рейката.Ако си с МАП-ове на Фуджицо, който се вграждаха в системата преди около 5 години е напълно вероятно да са заминали, и много ме съмнява че твойте са последните действащи евентуално/просто са калпави/Отделно при смяната на филтрите е възможно да сте прекъснали термодатчика за изпарената газ, но само при условие че от черната чашка която е филтър излизат кабели/също проблемна част в системата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Имам 100 000 км за 7 г без да сменям медни тръби и ала бала на предишната кола, която още се кара от друг собственик Темпра 1,6. Евентуално смяна на мембрани и почистване на редуктора. Другото което се сещам е да си провериш клапаните на бутилката и редуктора дали са наред,както е писал колегата по нагоре. На приятел на Лагуната правеше така заради липса на маса, понякога на клапана на бутилката.
Коментар
-
Махнете го това с тръбите, тръби много трудно се запушват, стария ми ескорт се кара 10години на газ и когато го дадох на вторични тръбите си бяха чисти, а и няма как да е друго при положение че през тях минава течност с поне 7-8 бара налягане.Това просто си е трик на газаджиите, за да вземат още повече пари.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Махнете го това с тръбите, тръби много трудно се запушват, стария ми ескорт се кара 10години на газ и когато го дадох на вторични тръбите си бяха чисти, а и няма как да е друго при положение че през тях минава течност с поне 7-8 бара налягане.Това просто си е трик на газаджиите, за да вземат още повече пари.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Абе винаги съм си мислел че тия тръби ги удряте в земята не да ги чистите ами да ги изправяте ама явно съм грешил. Прах че излиза излиза, ама не можеш да ме убедиш че чак да запуши тръбатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря на всички за отговорите. Тези мап датчици ако имат проблем не се ли вижда като го закачат на компютър ?Утре я вкарвам в сервиза. В крайна сметка решихме с майстора да почнем от тръбите и редуктора... Та ако не се оправи ще се сменя и сонда....Ще пиша за резултата след някой друг денFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
S_BANKOV написа:Абе винаги съм си мислел че тия тръби ги удряте в земята не да ги чистите ами да ги изправяте ама явно съм грешил. Прах че излиза излиза, ама не можеш да ме убедиш че чак да запуши тръбатаOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар