Само плочката не съм пипал, но преди с нея нямаше проблеми. Ламбда сонда на обикновенно газово нали не играе...Май имам емулатор, но не съм много сигурен
иди на газ анализатор там се прави центровка на обикновенна газова казвам ти от опит
И аз от опит заявявам, че ми е омръзнало от псевдо газаджии. :D За обикновенно газово не е толкова голяма философия... Колегата ми обесни... едно време е нямало газ анализатор :D
Аз регулирам по същия начин,само че не оставям празния ход да зависи на 80-90% от месинговия винт защото много ми влошава прехода от пр ход.На газ анализатор много рядко се заиграват с пласмасовия винт
Аз регулирам по същия начин,само че не оставям празния ход да зависи на 80-90% от месинговия винт защото много ми влошава прехода от пр ход.На газ анализатор много рядко се заиграват с пласмасовия винт
Интересно в темата пише, че от 2(пластмасовия винт) и 3(месинговия винт) зависи само работата на празен ход? А не е съвсем така,защото явно зависи от 2 колко ще гори? Ако съм в грешка, моля за извинение!
Аз регулирам по същия начин,само че не оставям празния ход да зависи на 80-90% от месинговия винт защото много ми влошава прехода от пр ход.На газ анализатор много рядко се заиграват с пласмасовия винт
Колега,това означава ли ,че ще е по-добре както си написал по-напред в темата да отвием месинговия винт два,два и половина оборота и да завием или отвием пластамасовия до нормализиране на празния ход?Интересно ми е,защото сам си човъркам и разхода ми е около 8,5 до 9 извънградско с до 100 км,а преди съм засичал 7,8 пак зиматаТо е доста относително ,но все пак човек колкото повече знае си обяснява нещата :D
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000-Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар