"Бабичката" е карана на майстор (не от мен обаче) и той е диагностицирал, че изпарителя е за смяна. Изпарителя е Ланди, електрически, симптомите са , че колата не държи обороти.В момента върви все едно е с опънат смукач иначе гасне и играят обороти (само ниските). Какъв е разхода не знам, просто колата се кара изключително малко- 1000-1500км годишно.Колата на бензин върви отлично. Възможно ли е изпарителя да е здрав?Как се ремонтира такъв изпарител, изпарителя е електрически. Ясно, че ще се отвори и че ще се почисти, ще се купят и нови мембрани, но има ли още някаква особеност? Има ли някакви следващи настройки на налягане, какви са особеностите?,На Бравата е с една мембрана, там сам си я смених и нямаше нищо особено. По какво се разбира състоянието на пружината дали е наред и въобще тя гледа ли се в какво здраве е?Просто моля за повечко разяснения!Благодаря предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на изпарител Ланди на ВАЗ 2101 ?
Collapse
X
-
Незнам тоя изпарител дали се почиства, но и аз имах проблем, колата не можеше да вдигне повече от 3000 оборота, след отваряне на изпарителя се оказа, че беше запушен от всякакви боклуци, на автомивка всичко се продуха с топла вода задължително и след това се сглоби по обратни ред без да се сменява нито една част от него и колата върви вече над 15 000 километра без ядове, но незнам твоя изпарител дали е такъв тип.п.п. нищо сложно няма по разглобяването, но незнам какъв е изпарителя като марка, не го запомнихpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар