Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на изпарител Ланди на ВАЗ 2101 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на изпарител Ланди на ВАЗ 2101 ?

    "Бабичката" е карана на майстор (не от мен обаче) и той е диагностицирал, че изпарителя е за смяна. Изпарителя е Ланди, електрически, симптомите са , че колата не държи обороти.В момента върви все едно е с опънат смукач иначе гасне и играят обороти (само ниските). Какъв е разхода не знам, просто колата се кара изключително малко- 1000-1500км годишно.Колата на бензин върви отлично. Възможно ли е изпарителя да е здрав?Как се ремонтира такъв изпарител, изпарителя е електрически. Ясно, че ще се отвори и че ще се почисти, ще се купят и нови мембрани, но има ли още някаква особеност? Има ли някакви следващи настройки на налягане, какви са особеностите?,На Бравата е с една мембрана, там сам си я смених и нямаше нищо особено. По какво се разбира състоянието на пружината дали е наред и въобще тя гледа ли се в какво здраве е?Просто моля за повечко разяснения!Благодаря предварително !
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    Модел на изпарителя дай.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Пиша какво ми продиктуваха, дано е всичко вярно понеже не се виждало мн добре.Landi АОА 4015water capacity 86002.60 NEFAClass:WFAGR010088Tipo: IFE 9309
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        Ако проблема е наистина в изпаритела,по-добре го смени с нов(може и Турски).Ако се сменят мембрани на този изпарител трябва да го направи някой който наистина знае какво прави.
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          Да, аз не можах да го сглобя и накрая взех един волтран, поне като нов работи чуудно
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Нов Турски за 50 лв. и въпроса приключва. Не се занимавай с ремонти. Това е моето мнение.
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар


              #7
              Незнам тоя изпарител дали се почиства, но и аз имах проблем, колата не можеше да вдигне повече от 3000 оборота, след отваряне на изпарителя се оказа, че беше запушен от всякакви боклуци, на автомивка всичко се продуха с топла вода задължително и след това се сглоби по обратни ред без да се сменява нито една част от него и колата върви вече над 15 000 километра без ядове, но незнам твоя изпарител дали е такъв тип.п.п. нищо сложно няма по разглобяването, но незнам какъв е изпарителя като марка, не го запомних
              punto HGT

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Да, аз не можах да го сглобя и накрая взех един волтран, поне като нов работи чуудно
                По-добре е МимГаз или Ферони.Тези Волтрани ги развалиха в последно време.Криви се вилката на низкото налягане и след около 10к. километри започва да дави на тихи обороти.
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  В момента проблема е точно такъв- дави се, не държи ниски обороти, иначе ’’бабичката" като тръгне си върви.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар

                  Working...
                  X