Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 обикновенна газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.6 обикновенна газ

    Здравейте! Колеги, имам малък проблем с газовата. Паля на бензин и там всичко си е ок. Подавам газ и превключва без значение от градусите. Държи си 1200 об,/мин. както си е и на бензин. Проблема се проявява когато загрее. Когато навън е топло и изключа от скорост оборотите падат яко (започвам да си броя тактовете) и в последствие гасне. Прави го и когато изключа от скорост дори с 20км./ч.. Искам да попитам има ли начин да си вдигна оборотите на празен ход (доволен съм от всички други настройки на уредбата). Мога ли да го направя от жилото за газ-та (да го опъна малко от пластмасовото регулаторче с пластинката). Или някакъв начин да повдигна оборотите от газовата? Изпарителя е турски. Има една медна врътка отгоре и една синя пластмасова отстрани. Две пластмасови врътки на тройника. Благодаря за отговорите. ПС. Мъркуча на въздуховода е откачен от пластмасовата част над радиатора. (газаджията каза, че ще гасне заради насрещния поток)
    Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
    Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
    Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
    Piaggio Vespa PK50XL
    Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

    #2
    от синята пластмасова отстрани, нея върти за празния ход
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      Re: Браво 1.6 обикновенна газ

      dodge1969 написа:
      Здравейте!
      Ето един линк към тема за настройката на изпарителяЯвно изпарителя ти е копие на "Ловато",така че ако искаш да се пробваш сам тук има инфо как става.Успех.
      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

      Коментар


        #4
        Завии малко изпарителя и ще се оправи. просто ти е много богата сместта -дави се колата. Врътката на изпарителя ( пласмасовата или е черна или синя) завиваш я четвърт и пробваш ако трябва още малко и така . Колата се дави затова топла гасне а като е студена е добре.
        не подценявайте италианските коли
        Tipo 1.6 (149.C2.046)

        Коментар


          #5
          Ако ти е добре като вървеж и разход не пипай пласмасовата врътка ,тя не е само за празен ход .Развърти бронзовата
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #6
            янко написа:
            Ако ти е добре като вървеж и разход не пипай пласмасовата врътка ,тя не е само за празен ход .Развърти бронзовата
            Не давайте на човека грешни съвети. За какво да развива месинговия винт за да си дави още повече колата. И да се уточним пласмасовата врътка служи за промяна на чувствителността на мембраната. От тази промяна зависят доста работи. Какви са те ... ами има си много много за четене в нета.
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар


              #7
              Месинговия винт е единствено за празния ход ,не давам грешни съвети ,от пласмасовия зависи цялата характеристика на изпарителя
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                янко написа:
                Месинговия винт е единствено за празния ход ,не давам грешни съвети ,от пласмасовия зависи цялата характеристика на изпарителя
                Да месинговия винт влияе на празния ход, но случая няма да оправи нещата, ако сместта е богата.
                не подценявайте италианските коли
                Tipo 1.6 (149.C2.046)

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за инфото, колеги. Мисля, че обяснението за настройката е достатъчно добро и ще се справя. Уви вчера сутринта мотора започна да издава странни звуци. Разглобихме и какво да видя... Ангренажния ремък хлабав за страх... Оказа се, че палчето на обтяжната ролката(марка Гейтс) което е контра на движещата част се е отчупило... направо изпаднах в ужас 2000 км след основен ремонт заради разхлабен ремък. Мислехме го дълго време и стигнахме до извод че метала е закален първо и после огънат. Та сега ще купувам нова ролка този път от АХМ оригинална да пише фият на нея. но това е друга тема.. Настройката на газовата ще бъде на по-късен етап.
                  Fiat Tipo 1.6 SX '92 159.A3 - X
                  Lancia Y 1.2 '00 850.А3 000 - X
                  Fiat Bravo 1.6 16V SX `96 182.A4000
                  Piaggio Vespa PK50XL
                  Иж Планета 2 '67, Иж Юпитер 3К '73

                  Коментар

                  Working...
                  X