Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със стило 1.6 16v 2001г. - метан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със стило 1.6 16v 2001г. - метан

    Здравейте, искам да споделя моят проблем, ако някои може да помогне. Колата разполага с метанова уредба на Тартарини Етагас монтирана в италия. Проблема е такъв, че нашите добри майстори не могат да я настроят така, че да върви добре и да не гасне на празен ход. Когато взех колицата светеше Check-а и държеше високи обороти. Закарах я при един майстор в Пловдив (Рокера) и като цяло изчисти грешката, каза че е пуснал адаптация на дросела и всичко Ок обаче нее. Колата пак държеше високи обороти. От там след много търсене и т.н. видях, че някои е пипал педала за газта и механично е вдигнал оборотите. Направих го аз в начално положение и оборотите застанаха на около 750 на бензин. Отидох аз в сервиза на Тартарини и ония пич уж я настрои и каза "Тя самолет няма да стане", "Колата има проблем на бензин, затова не работи на газ ". Колата на метан пак продължи да гасне на празен ход и да прихълцва при подаване на газ. Ходих при друг майстор и той нищо не направи. Изнервих се и си купих кабел, но не мога да намеря софтуер като на ония на тартарини, можеби защото си има лиценз и т.н. ."Майстора" каза, че метана е по слабо гориво от бензина и затова на метан гаснела и се усещало придърпването иначе проблема го имало и на бензин самоче не се усещало. Кажете къде да търся? Може ли като е пусната тази адаптация на дросела и в комбинация с кофти позиция на педала от там да идва проблема? Благодаря предварително

    #2
    Знаеш ли що е то Марели в Стило 1.6 и колко обречена е каузата ти ?Личното ми мнение е, че трябва да изхвърлиш всичко без бутилкиите и тръбата, да купиш нов редуктор, нова рейка .... не рейка не е правилно, нови инжектори и нов OBD метанов инжекцион.Задължително в комбинация с аванс процесор.Като сума го виждам около 800-1000лв. на метан.Ако решиш да минеш на газ - 500-600лв.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Що да е толкова. Може да ползва и редуктора на Тартаринито той изкарва 600/700 000км. Хубави дюзи 170/180лв. комп по ОБД 250лв. работа 200лв. и цената става 630лв. приблизително.

      Коментар


        #4
        Ми и 150лв аванс процесор - пак става 800 :D
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Това вече е проблем... а дали няма шанс да се оправи ако се пусне нова адаптация ? защото отворих в общи линии клапата и забелязах, че зъбните колела не почваха от първия зъб при затворено положение, а от третия . Това нормално ли е или така е настроена при грешното положение на педала на газта и сега да бърка цялата работа.

          Коментар


            #6
            С това Тартарини няма да стане каквото и да правиш това е загубена клауза още от чертожната маса. Това е проблем още от конструирането не са намерили правилното решение.

            Коментар


              #7
              Благодаря за бързите отговори.

              Коментар


                #8
                qnisZ написа:
                С това Тартарини няма да стане каквото и да правиш това е загубена клауза още от чертожната маса. Това е проблем още от конструирането не са намерили правилното решение.
                Това Тартарини не е последователен ГИ,това е дядото на ГИ,със стъпкови мотори.Такива са били технологиите тогава.Сега има по-модерни решения!
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар

                Working...
                X