Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка на газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Настройка на газова

    здравейте колеги,разхода ми на газ скочи доста откакто ходих при един газаджия,свещи,кабели и въздушен филтър са ми сменени,кажете ми как мога да си я настроя сам,изпарителя е мимгаз а газовата е италианска,колата е фиат брава 1.4 12в 98год.

    #2
    моля ако може да ми дадете линк или някой да ми обесни как се настройва

    Коментар


      #3
      Газ анализатор имаш ли, че искаш сам да си я настройваш?

      Коментар


        #4
        Bane написа:
        Газ анализатор имаш ли, че искаш сам да си я настройваш?
        нямам,но нали се регулира от винтовете на тройника

        Коментар


          #5
          Настройка.

          bobi20 написа:
          моля ако може да ми дадете линк или някой да ми обесни как се настройва
          Настройка на изпарител ЛоватоКолега МИМГАЗ-а е копие на Ловато-то.Ето ти линка с коментарите и начина на настройване.Аз настроих моя мимгаз и оригинално ловато по тоя начин и потвръждавам с две ръце ,че няма грешка.
          Данчо написа:
          сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работи
          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

          Коментар


            #6
            Re: Настройка.

            pl4 8rp написа:
            bobi20 написа:
            моля ако може да ми дадете линк или някой да ми обесни как се настройва
            Настройка на изпарител ЛоватоКолега МИМГАЗ-а е копие на Ловато-то.Ето ти линка с коментарите и начина на настройване.Аз настроих моя мимгаз и оригинално ловато по тоя начин и потвръждавам с две ръце ,че няма грешка.
            Данчо написа:
            сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работи
            благодаря много колега,после ще се заема и утре ще пиша какво е положението

            Коментар

            Working...
            X