Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ с настройка на газово

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ с настройка на газово

    Добър ден!Ходих при един газаджия да ми настой газовото, но нещо не може да го настрой както трябва. Има няколко варианта:1. Колата върви на 75% и всичко е ОК.2. Колата върви на 100%, но когато е студена държи много ниски обороти и гасне.3. Работи на 100%, но когато е студена и загрее пак държи мн ниско обороти и гасне.Трипъти се мъчихме за 2 дни и тези 3-те варианта станаха. Върти врътката от изпарителя и горе при впръскването. Някакви насоки как да си го настроя сам или да препоръчате свестеан газаджия от ШУМЕН или някой колега, който пътува към Варна и минава през магистралата в близост до Нови пазар (на 1 км.), ако има път да ми го оправи, а аз ще черпя бира, цаца и картофки....
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    На старите коли, без ECU ако те бива в ръцете и сам можеш да си го регулираш, но на коли с ECU мисля че и то трябва да се барне.

    Коментар


      #3
      Не знам дали има ECU, колата е от подписа. "Майсторът" само от врътките настройваше, нито врзъва компове, нито нищо.
      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

      Коментар


        #4
        естественно че имаш ECU, може да те насочи някои.макар ,че ме съмнява да го разбереш за да си го настроиш сам по добре намери газ анализатор ако има в твоя ряион.намирам някъв пример за настроика в нета
        Прикачени файлове
        Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


          #5
          Живея в голямо село, подобие на град, което уж се води град... Няма вестни майстори, само за този газаджия ми казаха, че уж бил добър и разбирал. Четири пъти ходих и не направи нищо, след малко отивам за пети и последен...
          Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

          Коментар


            #6
            виж дали няма да се справиш и сам като прочетеш фаила и тогава ходи.
            Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар


              #7
              Сега, последният път, този пича ми вика: Трябва да сменим мембраните на изпарителя = 60 лв, защото, може би, това било причината, колата да ми се гаси... Направо паднах, преди да я барне си беше ОК, даже аз като си я настройвах сам, сега изведнъж се прецака.... Направо нямам думи.
              Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

              Коментар


                #8
                До колкото разбирам уредбата е съвсем обикновена. Врътката която е на маркуча е колко да върви колата. Тази на изпарителя е предимно за прания ход на двигателя. Пипаш ли тази на маркуча се налага да въртиш и тази на изпарителя. Когато запалиш и оборотите не ти харесват, вдигаш капака и въртиш изпарителя първо на завиване и после обратно да видиш какво ще се получи. На студено най вероятно като завиеш малко и оборотите ще станат добри, но после на топло ще се прецакат и затова ще трябва да направиш някакъв компромис.П.С най много с един оборот в посока върти.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Мембраните са 15/25 лв зависи дали български или други има всичко на всичко 8 -10 винтеча като начало може да се настрой и на слух поне така го правят на доста места дори и в сервизи
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    Мембраните са 15/25 лв зависи дали български или други има всичко на всичко 8 -10 винтеча като начало може да се настрой и на слух поне така го правят на доста места дори и в сервизи
                    Българските мембрани са 22-25лв.А настройката на слух по слуха на кой се прави?
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #11
                      Утре ще се помъча да си я настроя сам, така че поне да пали сутрин, а не да въртя ключа 20 пъти като гламав, докато запали. След 1-2 дена ще отида до газаджия в Шумен. Случайно да има колеги от там и да са чували за газаджията Юри, чийто сервиз е до басейн Ривиера? Поне от десет човека чух, че е много добър и нито една лоша дума. Човекът, ако не можел да оправи проблема, направо си казвал, а не се правел на умник.
                      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                      Коментар


                        #12
                        Юри горе долу бива. Имам и добри и лоши примери от него . Така, че си зависи. Но все пак пробвай ако искаш- води се от добрите майстори.
                        не подценявайте италианските коли
                        Tipo 1.6 (149.C2.046)

                        Коментар


                          #13
                          Настрой си я сам. В началото ще псуваш, ама бързо ще и хванеш цаката Майсторите в повечето случаи (особено ако имат повече работа) настройват колата да работи нормално, без прекъсвания за сметка на високия разход и те пускат да си ходиш, пък ти после се чудиш защо гори 15/100/.Завиваш/отвиваш, пробваш с педала на газта и общо взето това е настройката
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Според мен пък не става само така - "завиваш отвиваш и пробваш". Трябва да знаеш какво отвиваш и защо, което пък води до въпроса до колко може потребителя да разбере какво иска колата. Примерно дали е богата или бедна сместта. Дали е много отвит тройника или не и защо. Мога да настроя колата в две различни положения на тройника да върви еднакво и оборотите да са нормални, само че за сметка на разхода да речем. Реглажа на газовата колкото и да е тъпа си иска малко да разбираш. Тук не е целта да се рекламирам или правя на велик а да кажа , че ако колегата не е наясно е по-добре някой да я настрои газовата му. Лошото е , че повечето газаджии са на ниво " Завиваш отвиваш" и гледат да работи.
                            не подценявайте италианските коли
                            Tipo 1.6 (149.C2.046)

                            Коментар


                              #15
                              Еми като нямаш нужната апаратура си е проба грешка. Правиш някакви настройки, караш малко след това отново въртиш и така докато ти хареса. Броиш си оборотите и помниш как е било и т.нат.

                              Коментар

                              Working...
                              X