Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

промивка на бутилка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    промивка на бутилка

    ТЪй, оказа се, че имам един куп гадости в бутилката (някакви стружки). Обмислям да я сваля, да я измия и да я върна обратно. Сега проблема е: с какво да я плакна? Пропан-бутан по разбираеми причини не влиза в сметките. Какви са ми алтертнативите? Сещам се за метанол (в краен случай етанол, но предпочитма метиловият алкохол). Вие какво ще кажете?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Стружките с магнит, мръсотията с обезмаслител или нафта. Не забравяй че на гърловината има обратен ръб който доста още ти пречи да я изтръскаш и изплакнеш хубаво.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Стружките ОК, с магнит. Ама нафта... това май ще остане вътре и после ще цапа по системата (редуктора примерно). Метанола е обезмаслител и се изпарява, като не оставя следи, затова си мислех за него. Моята не знал дали има ръб на гърловината, старичка е, тороидална.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Ама ти мисилиш да не я сваляш ли? О забрави тая песен, бутилката долу и почваш да я миеш като буркан
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Еее... пфу. Лоша работа, ще свалям значи.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Внимавай с тоя метанол да не се отровиш.По добре с етанол.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              А бе сваляй бутилката и под маркуча. Какво го мислиш толкова.Ти детето си няма или не си мислил толкова как да го измиеш. И да не забравиш преди да я затвориш да метнеш 3-4 магнита вътре.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Аааа не с маркуча или по точно може но после трябва да сложи препарат за отстраняването на водата иначе корозират.

                Коментар


                  #9
                  С кореселин мих. За магнитите задължително> Имам едни неодимови, доста мощни - ще отидат вътре Покрай свалянето отстраних и ръждите, които имаше и намазах със защитно покритие. Сега го чакам да изсъхне. А с кореселин мих, защото не ми се разкарваше до лабораторията да купувам метанол (по-подходящ е, тъй като увлича цялата влага като се изпарява и е добър обезмаслител - ще разтвори гадостите вътре ако ги има). Оказа се, че и сондата е запушена от боклука. Сега поне ще монтирам и нова евросонда.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Да доложа тук, на уважаемите господа, какво свърших уикенда с тази тъпа бутилка:
                    • 1) Извадих половин шепа боклук от бутилката (повече няма да зареждам на кучи газостанции). Корозията вътре в бутилката е съвсем повърхностна (в рамките на нормалното според мен), крайно недостатъчна за да причини подобно нещо (или поне така ми се стори);2) С дрелка и телена четка изстъргах всичко, което можеше да се изстърже от бутилката (покритието, което и слагат в производствения цех нищо не струва), и я намазах след това с едно нещо на ОРГАХИМ, специално за ръждиви повърхности, за да я запечата и да знам, че повече корозия няма да имам;3) Смених сондата с евро сонда. Течовете са отстранени и днес ще тествам на слънце, като се напече и вдигне налягане какво ще се случи. Ако пише по вестниците утре, че в Казичене е станало инцидент с автогазова уредба - значи не е издържала;4) Изкарах зареждачката навън, и сега няма да ми мирише в купето като се зарежда газ, и на ГТП няма да смърдят повече;5) НАЙ-ВАЖНОТО: свързах клапана на сондата към бензиновата помпа. Така ще се командва от шоковият сензор, и при инцидент ще спре подаването на гориво.
                    Мисля, че задачата може да се брои за решена, нали ?!
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Виж по 5та точка хубаво, но това значи , че и докато си на бензин ще имаш газ в тръбите до изпарителя.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Така е. Идеално щастие няма. Като остане време ще сложа едно реле от газовият ключ през шоковият сензор. Просто сега ми се искаше да го пусна за да видя, че всичко с газовата част е наред и няма течове. При първа възможност ще коригирам ел.схемата, за да не се случва това, което описваш. Засега ще си карам на газ, и ще има причина да има газ по тръбите
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Ако става въпрос за обикновена газова и имаш автоматичен превключвател той би следвало да има реле за време, което спира напрежението към всички ел. клапани ако няколко секунди двигателят не работи.
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар


                            #14
                            Не е автоматичен, обикновен ключ е, копче, трипозиционно. Затова и сам си правя обезопасяването.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар

                            Working...
                            X