Нека някой по-запознат с принципа на ламбда контрола да разясни малко - може ли въобще да затвори толкова това стъпково моторче, че да не запали колата на газ? Иначе ако наистина са ти сменили управлението му, то ще е със сигурност с друго втора употреба. Целия ламбда контрол нов, уж Ловато е 170лв, да приемем, че парите са нормални за диагностика и смяна на този компонент. Но може и да е нещо дребно - да не е отварял клапана заради лоша маса или нещо подобно, оправили са го за 5мин., оставили са ти една неработеща кутийка и са взели 50лв. :D Наскоро патих с едни "майстори" на газовите уредби.
Тя колата си пали на бензин и при форсиране минава на метан. Индикаторите на ключа показваха, че все едно съм на метан, но колата оставаше на бензин. Ясно е, че ако са сменили ламбда контрола са сложили втора употреба, която им е останала от някой друг в сервиза. Аз даже се чудя дали са сменяли нещо или е било нещо дребно и са подхвърлили един развален ламбда контрол и са ми взели 50 лв. Но колата ми трябваше и нямах време да мисля за друг майстор. Както вече казах, ако имам проблем в бъдеще ще търся колегата Янко.
Предполагам, че се е губел тока на всички или част от ел.компонентите по газовата и съответно - клапана не отваря, релето не затваря бензиновите инжектори. Може би повреда по кабелите, или превключвателя. Просто не виждам как ламбда контрола ще е проблема в описания от теб случай.
Предполагам, че се е губел тока на всички или част от ел.компонентите по газовата и съответно - клапана не отваря, релето не затваря бензиновите инжектори. Може би повреда по кабелите, или превключвателя. Просто не виждам как ламбда контрола ще е проблема в описания от теб случай.
Аз нямам никаква представа от нещата, просто казвам какво са ми сменили уж и колко пари са ми взели. Може да помогне на някой друг, който има подобен проблем.
Най вероятно се скапало релето което подава ток на клапана и изпарител *редуктора*. А дали са го подменили само зависи дали има софт за настройка на контрола. При положение че няма отговора е ясен.
Най вероятно се скапало релето което подава ток на клапана и изпарител *редуктора*. А дали са го подменили само зависи дали има софт за настройка на контрола. При положение че няма отговора е ясен.
Колега, пиши ми едно съобщение къде точно мога да те намеря, за да дойде някой ден с колата и да я погледнеш тая прословута метанова уредба и ако има нужда от някакви настройки да я нагласиш. Благодаря ти предварително.
Коментар