Здравейте! Днес установих, че когато запаля колата и се опитам да превключа на метан /пали на бензин и на 2000-2500 оборота минава сама на метан/ като я форсирам въобще няма ефект. По принцип се чува едно леко цъкане и колата си минава на метан без проблем. Индикаторите ми показват, че все едно карам на метан /лампичките на ключа за превключване/, но колата се движи на бензин. Някой има ли идея за какво става въпрос? Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не превключва на метан
Collapse
X
-
qnisZ написа:Ключа е за смяна.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Процесора ли е умрял или моооже и да е процесора?!Интересно звучи да премахне процесора и да сложи кранче...Според мен "изкорми" майстора и търси друг"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Процесора ли е умрял или моооже и да е процесора?!Интересно звучи да премахне процесора и да сложи кранче...Според мен "изкорми" майстора и търси другFiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
M5kov написа:Дано всичко е ок, ама както казваш, има нещо съмнителноFiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
vasil.georgiev написа:M5kov написа:Дано всичко е ок, ама както казваш, има нещо съмнително
Коментар
-
И при мен се наложи същата операция с изваждане на половината инсталация на метана + автоматичното кранче + смяна на копче...наложи се защото не искаше да запали на нищо нито бензин нито метан,копчето не светеше...А и ги смениха защото нова инсталация (един от емулаторите или ламбда контрола не знам точно) и копче,което показва количеството на метана били много скъпи...Така,че си мисля,че няма как да сменят тия неща и да ти струва 50лв. с работата...Както те е посъветвал колегата кажи им да ти върнат старите части...
Коментар
-
Взех си колата от майсторите. Но тъй като работният ден за мен свършва по-късно бях изпратил един приятел само да ми вземе ключовете, а аз да ида след работа да я взема. Колата вече е ок, работи си както преди поне на пръв поглед. На предната врата ми бяха оставили сменената част, която представлява Lambda control system, изглежда точно като това. Друго явно не са барали, стъпковото моторче е старото, TAP-a /процесора/също, както и копчето вътре. Сега се надявам да няма проблеми и да са наред нещата. Само информативно някой да ми каже, нормално ли е 50 лв за смяна на тоя ламбда контрол и има ли нужда от някаква настройка?Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Re: Кола
kluchar написа:Питай ЯНКО qnisZ от Септември където ти писа горе Сигурно и старото може да се отремонтира ама вече си ги дал паритеFiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
Нека някой по-запознат с принципа на ламбда контрола да разясни малко - може ли въобще да затвори толкова това стъпково моторче, че да не запали колата на газ? Иначе ако наистина са ти сменили управлението му, то ще е със сигурност с друго втора употреба. Целия ламбда контрол нов, уж Ловато е 170лв, да приемем, че парите са нормални за диагностика и смяна на този компонент. Но може и да е нещо дребно - да не е отварял клапана заради лоша маса или нещо подобно, оправили са го за 5мин., оставили са ти една неработеща кутийка и са взели 50лв. :D Наскоро патих с едни "майстори" на газовите уредби.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар