колеги ,помагайте че съвсем се обърках .как се смята ДН (с АГ Зенит съм) като от налягането се извади аблолютното нялагане или се прибави? нещо тоя майстор дето я слага газова тотално е объркал нещата или дюзите.каквото и да коригирам и винта на изпарителя не мога да ги докарам по -малко от 1,5 мс разлика между бензиново и газово време
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
диференциално налягане
Collapse
X
-
Re: диференциално налягане
punto_2 написа:колеги ,помагайте че съвсем се обърках .как се смята ДН (с АГ Зенит съм) като от налягането се извади аблолютното нялагане или се прибави? нещо тоя майстор дето я слага газова тотално е объркал нещата или дюзите.каквото и да коригирам и винта на изпарителя не мога да ги докарам по -малко от 1,5 мс разлика между бензиново и газово времеBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
нещо не се справих със снимката,я виж тук http://alfa.kachi-snimka.info/vij.ph...372426769e.png и кажи кое е диф. налягане а иначе четох че трябва да са близки времената ,защото ми прецаква бензина
Коментар
-
Диференцоалното налягане е налягането на редуктора - вакума в колектора, например налягане на редуктора 1,5 бара вакум 0,4бара диференциално 1,1 бара времената на газ е добре да са по големи от бензиновите . Газовите инжектори (масовите раил валтек НЛП и др) не работят добре под 3,5мс и над 25 мс. Така че като я гласиш гледаш да се съобразяваш с това и когато минеш на газ да не се променят бензиновите времена.
Коментар
-
При мен се получава малко наобратно когато е на газ.Аз гледам ламбда сензор интегратор с ФЕС това е всъщност коефициент ламбда който показва съотношение бензин въздух при идеална смес е 1 когато е по малко от 1 сместа е богата , когато е по голямо сместа е бедна. Иначе на бензин когато е всичко е наред се колебае мажду 0,98-1,02. Но когато е на газ се получава наобратно ,при увеличаване на времената на газ коефициента става по голям от 1 и бензиновия комп почва да обогатява и така се омазва всичко. Сега съм я закрепил в някакво положение и от известно време не съм я ресетвал. А иначе решението си мисля че е газов инжекцион с обд/кан иначе казано самоадаптивен. Има такива които са по к,л линия и кан т.е би трябвало да стане, като там има възможност да реагира наобратно. Ако искаш прочети за бардолини Б4 например или AGIS P13. Не знам дали са добри, нямам наблюдения . Сега съм в процес на проучване.
Коментар
-
знам за тях,но пък моя е на 20 000 км ,и не ми се сменят компютри.Но не мога да я настроя ,ако направя почти еднакви времената,ламбдата ми отчита бедна смес и бенз. комп. я обогатява,и обратно.Но мисълта ми е ако бенз. комп следи само ламбдата не би трябвало да прави мизерии,но явно не е така при мен ресета не играе ,трябва да се кара само на бензин 40 км примерно и се оправя.незнам дали и един ламбда емулатор ще оправи положението?
Коментар
-
Не би трябвало времената да са еднакви,при мен са с коефициент 1,4 на тихи обороти и нагоре намаляват ,т.е 3,5 мс на бензин и 5,3 мс на газ. Когато мине на газ колата не трябва бензиновото време да мърда повече от 5-10% като най-добре е да е същото. Аз брах големи ядове с инжектори и сега съм с едни раил блек боди 3 ома и нещата са се закрепили. Въпроса е на газ да няма по големи отклонения от 15% при параметрите на бенз. еку иначе то самоадаптира и се омазва работата. С ламбда емулатор се губи ефекта че си с ГИ а и при мен този който става струва към 130 лв. Иначе пробвах с едим български и не се получи , стана страшно. Оказа се че бензиновото еку следи и честотата на ламбда сондата която се увеличава с повишаване на оборотите , а ламбда емулатора работи с постоянна,и се наложи да го махна след 2 км. каране,направо утрепа вървенето.П.П Сега видях че си с Валтек 3 ом, миналата седмица го махнах ,няма настройване , чисто нов съм го взел минал съм 1500км с него и няма настройване страшно са бавни и при условие че трябва да съм с дюзи 2мм при 2,2 мм даваше коефициенти 1,6 ,1,7 и постоянно се променяше сигурно е с голямо линейно разширение от температурата. За 100км и всичко се скапва. При преминаване на газ се усещаше винаги с него, затова си върнах райла, те са от серията от миналото лято дето им се скапват гумичките от нашата газ и също са нови на 2000км та я рециклирах и сега колата спи,просто този Валтек ми скъса нервите. Може да съм попаднал на менте, но го сравнявах с Валтека на един комшия и външно няма никаква разлика. Ако имаш възможност пробвай с друга рейка.
Коментар
-
не не става въпрос за еднакво бензиново време на бензин и на газ,иначе бензиновото ми е в порядъка на 2,3 мс на празен ход.в началото не можех да го смъкна ,но като му пуснах от изпарителя към 2 бара налягане и стана(сигурно дюзите са малки). засега така ще е май и аз закрепих нещата ,а и разхода ми стана колкото на бензин 6/100 км извънградско
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар