Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

диференциално налягане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    диференциално налягане

    колеги ,помагайте че съвсем се обърках .как се смята ДН (с АГ Зенит съм) като от налягането се извади аблолютното нялагане или се прибави? нещо тоя майстор дето я слага газова тотално е объркал нещата или дюзите.каквото и да коригирам и винта на изпарителя не мога да ги докарам по -малко от 1,5 мс разлика между бензиново и газово време

    #2
    Re: диференциално налягане

    punto_2 написа:
    колеги ,помагайте че съвсем се обърках .как се смята ДН (с АГ Зенит съм) като от налягането се извади аблолютното нялагане или се прибави? нещо тоя майстор дето я слага газова тотално е объркал нещата или дюзите.каквото и да коригирам и винта на изпарителя не мога да ги докарам по -малко от 1,5 мс разлика между бензиново и газово време
    Уточни каква е тази разлика? Разлика в бензиновите времена на газ и бензин?Защо ти е да смъкваш по-малко от 1,5 мсек? Дюзите се разпробиват и се прави нова настройка!При Зенит ДН е това, което ти се показва в меню Ф2
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      нещо не се справих със снимката,я виж тук http://alfa.kachi-snimka.info/vij.ph...372426769e.png и кажи кое е диф. налягане а иначе четох че трябва да са близки времената ,защото ми прецаква бензина

      Коментар


        #4
        Диференцоалното налягане е налягането на редуктора - вакума в колектора, например налягане на редуктора 1,5 бара вакум 0,4бара диференциално 1,1 бара времената на газ е добре да са по големи от бензиновите . Газовите инжектори (масовите раил валтек НЛП и др) не работят добре под 3,5мс и над 25 мс. Така че като я гласиш гледаш да се съобразяваш с това и когато минеш на газ да не се променят бензиновите времена.

        Коментар


          #5
          горе долу я нагласих ,сега е малко спънат кон ,но и важното е да се оправи и бензина.а интересното е че ако бутилката е почти празна налягането е 1,1,а като е догоре е 1,4 бара.и при това положение винаги ще има разлика във времената

          Коментар


            #6
            Би трябвало да имаш корекция по налягане и температура на газовия инжекцион, включи я ако не е включена.

            Коментар


              #7
              мисля че са вкл.,единствено ламбда показанията са изкл. защото и ламбда сондата не е свързана.мислех да я свържа за да си следя и показанията по време на настройката ,но четох че ГИ връщала някакви напрежения и може да изгори.

              Коментар


                #8
                Re: диференциално налягане

                punto_2 написа:
                каквото и да коригирам и винта на изпарителя не мога да ги докарам по -малко от 1,5 мс разлика между бензиново и газово време
                Интересно , каква рейка имаш, че търсиш +1.5 Тг спрямо Тб
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  става въпрос за бензиново време на бензин и бензиново време на газ иначе съм с валтек 3 ом

                  Коментар


                    #10
                    Разпробий малко.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      да не отварям нова тема ,може ли някой да ми каже-бензиновия комп следи показанията на ламбдата на газ и оттам коригира,а дали следи и бензиновото време?защото ако е така няма да може да се докара адаптацията да е наред?

                      Коментар


                        #12
                        При мен се получава малко наобратно когато е на газ.Аз гледам ламбда сензор интегратор с ФЕС това е всъщност коефициент ламбда който показва съотношение бензин въздух при идеална смес е 1 когато е по малко от 1 сместа е богата , когато е по голямо сместа е бедна. Иначе на бензин когато е всичко е наред се колебае мажду 0,98-1,02. Но когато е на газ се получава наобратно ,при увеличаване на времената на газ коефициента става по голям от 1 и бензиновия комп почва да обогатява и така се омазва всичко. Сега съм я закрепил в някакво положение и от известно време не съм я ресетвал. А иначе решението си мисля че е газов инжекцион с обд/кан иначе казано самоадаптивен. Има такива които са по к,л линия и кан т.е би трябвало да стане, като там има възможност да реагира наобратно. Ако искаш прочети за бардолини Б4 например или AGIS P13. Не знам дали са добри, нямам наблюдения . Сега съм в процес на проучване.

                        Коментар


                          #13
                          знам за тях,но пък моя е на 20 000 км ,и не ми се сменят компютри.Но не мога да я настроя ,ако направя почти еднакви времената,ламбдата ми отчита бедна смес и бенз. комп. я обогатява,и обратно.Но мисълта ми е ако бенз. комп следи само ламбдата не би трябвало да прави мизерии,но явно не е така при мен ресета не играе ,трябва да се кара само на бензин 40 км примерно и се оправя.незнам дали и един ламбда емулатор ще оправи положението?

                          Коментар


                            #14
                            Не би трябвало времената да са еднакви,при мен са с коефициент 1,4 на тихи обороти и нагоре намаляват ,т.е 3,5 мс на бензин и 5,3 мс на газ. Когато мине на газ колата не трябва бензиновото време да мърда повече от 5-10% като най-добре е да е същото. Аз брах големи ядове с инжектори и сега съм с едни раил блек боди 3 ома и нещата са се закрепили. Въпроса е на газ да няма по големи отклонения от 15% при параметрите на бенз. еку иначе то самоадаптира и се омазва работата. С ламбда емулатор се губи ефекта че си с ГИ а и при мен този който става струва към 130 лв. Иначе пробвах с едим български и не се получи , стана страшно. Оказа се че бензиновото еку следи и честотата на ламбда сондата която се увеличава с повишаване на оборотите , а ламбда емулатора работи с постоянна,и се наложи да го махна след 2 км. каране,направо утрепа вървенето.П.П Сега видях че си с Валтек 3 ом, миналата седмица го махнах ,няма настройване , чисто нов съм го взел минал съм 1500км с него и няма настройване страшно са бавни и при условие че трябва да съм с дюзи 2мм при 2,2 мм даваше коефициенти 1,6 ,1,7 и постоянно се променяше сигурно е с голямо линейно разширение от температурата. За 100км и всичко се скапва. При преминаване на газ се усещаше винаги с него, затова си върнах райла, те са от серията от миналото лято дето им се скапват гумичките от нашата газ и също са нови на 2000км та я рециклирах и сега колата спи,просто този Валтек ми скъса нервите. Може да съм попаднал на менте, но го сравнявах с Валтека на един комшия и външно няма никаква разлика. Ако имаш възможност пробвай с друга рейка.

                            Коментар


                              #15
                              не не става въпрос за еднакво бензиново време на бензин и на газ,иначе бензиновото ми е в порядъка на 2,3 мс на празен ход.в началото не можех да го смъкна ,но като му пуснах от изпарителя към 2 бара налягане и стана(сигурно дюзите са малки). засега така ще е май и аз закрепих нещата ,а и разхода ми стана колкото на бензин 6/100 км извънградско

                              Коментар

                              Working...
                              X