Здравейте колеги както част от вас знаят купих Фиат Стило 1.6 16V 103 коняна предишния ми автомобил Пунто МК2 1.2 8V 60 коня имах монтиран ГИ Фобос 1който демонтирах и монтирах на Стилото всичко по настойка и калибровка мина добре (сам си я правих имам кабел)но ме глождят няколко въпеоса :1. от каде мога да взема сигнал за Обороти , че в момента използвам варианта да взима сигнал от първи Бен. инжектор-ама не ме кефи варианта2. какъв трябва да е размера на Газовите дюзи , в момента съм с 2.0 мм ама не съм сигурен толкова ли трябва да са3.на какво налягане трябва да работи редуктора ? в момента е около 1350мбар , а как се регулира (софтуерно или ?)и нормален ли е разхода ми ?8.5 газ извънградско с включен климатик ГИ е:компютър Фобос 1реика Реил 3омредуктор томасето Аляскапри разпробиването на дюзите се ръководих от една таблица на Фобос в която пишеше че даже трябва да са м/у 2.2 - 2.4 мм , но нямах такова свредло и разпробих с 2.0ммПС: може да кажете някой тънкости при настройката ако има
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Размер на газови дюзи
Collapse
X
-
Размер на газови дюзи
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue BirdЕтикети: –
-
1. по-добре от инжектор, отколкото от бобина2. гадаейки около 2.2-2.3мм, но това се установява като се гледат живи данни, не таблици 3. 1200мбар е една добра стойност, пускаш на газ колата, излизаш на пътя и на 2ра мачкаш до ограничител, ако налягането ти падне с повече от 200мбара - изпарителя ти е за кофата.настройката ти трябва да е перфектна, за да не сбозиш марелито.Ако питаш мен пускай фобоса за продан и вземи нещо с ОБД, вързваш го по КАН и пей сърце.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Alex_RT написа:Рейката ти е 3 ома, а гледаш таблица за калибровка на рейка със съпротивление 1,5 ома.emzo написа:1. по-добре от инжектор, отколкото от бобина2. гадаейки около 2.2-2.3мм, но това се установява като се гледат живи данни, не таблици 3. 1200мбар е една добра стойност, пускаш на газ колата, излизаш на пътя и на 2ра мачкаш до ограничител, ако налягането ти падне с повече от 200мбара - изпарителя ти е за кофата.настройката ти трябва да е перфектна, за да не сбозиш марелито.Ако питаш мен пускай фобоса за продан и вземи нещо с ОБД, вързваш го по КАН и пей сърце.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Виж какви газови времена ти прави и ако са от рода на 1,2-1,5 по бензиновите вясичко ти е наред. Разхода си е идеален. Ако не ти прави мизерии колата не пипаш нищо. Аз съм с Мареа 1,6 16в еку Магнет марели 49F , ако се омаже си го ресетвам от време на време и това е. С рейка райл 3 ома дюзите ми бяха 2мм ,диферинциално налягане 0,85-0,9бар работно 1,3-1,4 бар. и времена газови 1,20-1,50 коефициент. Сега съм с Валтек и дюзи 2,2 същите налягания и малко по високи времена. В инструкцията за монтаж препоръчват сигнала за обороти да се взима от бобината , а когато това е невъзможно от инжекторите.Иначе по Кан има доста ГИ та Бардолини Б4 го хвалят доста, Фобос и те имат , не е нужно да сменяш всичко.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар