Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Размер на газови дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Размер на газови дюзи

    Здравейте колеги както част от вас знаят купих Фиат Стило 1.6 16V 103 коняна предишния ми автомобил Пунто МК2 1.2 8V 60 коня имах монтиран ГИ Фобос 1който демонтирах и монтирах на Стилото всичко по настойка и калибровка мина добре (сам си я правих имам кабел)но ме глождят няколко въпеоса :1. от каде мога да взема сигнал за Обороти , че в момента използвам варианта да взима сигнал от първи Бен. инжектор-ама не ме кефи варианта2. какъв трябва да е размера на Газовите дюзи , в момента съм с 2.0 мм ама не съм сигурен толкова ли трябва да са3.на какво налягане трябва да работи редуктора ? в момента е около 1350мбар , а как се регулира (софтуерно или ?)и нормален ли е разхода ми ?8.5 газ извънградско с включен климатик ГИ е:компютър Фобос 1реика Реил 3омредуктор томасето Аляскапри разпробиването на дюзите се ръководих от една таблица на Фобос в която пишеше че даже трябва да са м/у 2.2 - 2.4 мм , но нямах такова свредло и разпробих с 2.0ммПС: може да кажете някой тънкости при настройката ако има
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    #2
    Рейката ти е 3 ома, а гледаш таблица за калибровка на рейка със съпротивление 1,5 ома.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      1. по-добре от инжектор, отколкото от бобина2. гадаейки около 2.2-2.3мм, но това се установява като се гледат живи данни, не таблици 3. 1200мбар е една добра стойност, пускаш на газ колата, излизаш на пътя и на 2ра мачкаш до ограничител, ако налягането ти падне с повече от 200мбара - изпарителя ти е за кофата.настройката ти трябва да е перфектна, за да не сбозиш марелито.Ако питаш мен пускай фобоса за продан и вземи нещо с ОБД, вързваш го по КАН и пей сърце.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Alex_RT написа:
        Рейката ти е 3 ома, а гледаш таблица за калибровка на рейка със съпротивление 1,5 ома.
        това го знам ама нямам друга таблица
        emzo написа:
        1. по-добре от инжектор, отколкото от бобина2. гадаейки около 2.2-2.3мм, но това се установява като се гледат живи данни, не таблици 3. 1200мбар е една добра стойност, пускаш на газ колата, излизаш на пътя и на 2ра мачкаш до ограничител, ако налягането ти падне с повече от 200мбара - изпарителя ти е за кофата.настройката ти трябва да е перфектна, за да не сбозиш марелито.Ако питаш мен пускай фобоса за продан и вземи нещо с ОБД, вързваш го по КАН и пей сърце.
        какво имаш предвит да продам само Компютъра ли или абсолютно всичко има ли вариянт да сменя само Компютъра
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Виж какви газови времена ти прави и ако са от рода на 1,2-1,5 по бензиновите вясичко ти е наред. Разхода си е идеален. Ако не ти прави мизерии колата не пипаш нищо. Аз съм с Мареа 1,6 16в еку Магнет марели 49F , ако се омаже си го ресетвам от време на време и това е. С рейка райл 3 ома дюзите ми бяха 2мм ,диферинциално налягане 0,85-0,9бар работно 1,3-1,4 бар. и времена газови 1,20-1,50 коефициент. Сега съм с Валтек и дюзи 2,2 същите налягания и малко по високи времена. В инструкцията за монтаж препоръчват сигнала за обороти да се взима от бобината , а когато това е невъзможно от инжекторите.Иначе по Кан има доста ГИ та Бардолини Б4 го хвалят доста, Фобос и те имат , не е нужно да сменяш всичко.

          Коментар

          Working...
          X