проблема е че все по-често прехвърля на бензин по време на движение,от аутоиталия ми казаха че не и стига налягане(проблем с газовата помпа). Някой да има идея как се ремонтира това и дали е възможно въобще или да сменям газовата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фабрична газова у-ба на мултипла
Collapse
X
-
kurticata написа:pnkk написа:Колега, каква е тази газова помпа ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега, дай малко повече информация за модел на газовата, година на мултиплата и т.н.. CNG като авто гориво Метан, или сгъстен природен газ, се съхранява под високо налягане, 3000 до 3600 паунда на квадратен инч (21 до 25 МРа). Необходимата резервоара е по-масивна и скъпо в сравнение с конвенционалните резервоар за гориво. Станции за зареждане са по-скъпи за експлоатация от станции за втечнен природен газ, защото от енергията, необходима за пресоване. Време е да запълни резервоара CNG варира значително в зависимост от гарата. Начало refuelers обикновено запълване на около 0,4 БЕП / час. "Бързо пълнене на" станции могат да бъдат в състояние да пълня 10 БЕП резервоар в 5-10 минути. Също така, поради по-ниската енергийна плътност, обхвата на метан е ограничен в сравнение с LNG.LNG като авто гориво LNG или втечнен природен газ, е природен газ, който е бил охладен до точка, която е криогенна течност. В течно състояние, тя все още е повече от два пъти по-гъста като CNG. LNG се дозира от цистерните за съхранение в бензиностанции за втечнен природен газ със скорост над 20 БЕП / мин. Поради криогенно природата, тя се съхранява в специално проектирани изолирани резервоари. Общо казано, тези резервоари работят на сравнително ниско налягане (около 70-150 PSI), в сравнение с CNG. Изпарител е монтиран в горивна система, която превръща ВПГ в газ (който може просто да се разглежда ниско налягане метан).
Коментар
-
pnkk, колега какво става всъщност задавш си въпрос отгавяраш и си благодариш? Проверяваш ли ни? Това което си написъл за течната фаза в последните две изречения не е вярно. ГАзта е течна благодарение на налягането и няма нищо общо с метана. ЛПИ системите са коренно различни от метонивите инжекциони.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
stefan_dimov написа:предлагат ми рециклиране за 400 лв. щяло да стане, някакви мненияКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
stefan_dimov написа:предлагат ми рециклиране за 400 лв. щяло да стане, някакви мненияFIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
диагностика е правена в аутоиталиа и показва че на моменти пада налягането на газта, все по често от тогава (това беше преди около 3 месеца) ми прехвърля на бензин по време на път при условие че има газ, понякога няма проблем и си върви перфектно но явно тая помпа е финито и в един момент ще откаже
Коментар
-
относно мултипла
без да искам да обидя никой ама съм написал каква е уредбата-ФАБРИЧНА един вид е на пропан-бутан и на метан моята е на прупан-бутан. диагностика е правена в фиат и проблема е в помпата, поне така казаха след като колата седя там три дни. ако имате идея каде да отида или какво да погледна казвайте
Коментар
-
Re: относно мултипла
stefan_dimov написа:без да искам да обидя никой ама съм написал каква е уредбата-ФАБРИЧНА един вид е на пропан-бутан и на метан моята е на прупан-бутан. диагностика е правена в фиат и проблема е в помпата, поне така казаха след като колата седя там три дни. ако имате идея каде да отида или какво да погледна казвайте
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар