Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фабрична газова у-ба на мултипла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с фабрична газова у-ба на мултипла

    проблема е че все по-често прехвърля на бензин по време на движение,от аутоиталия ми казаха че не и стига налягане(проблем с газовата помпа). Някой да има идея как се ремонтира това и дали е възможно въобще или да сменям газовата

    #2
    Колега, каква е тази газова помпа ?

    Коментар


      #3
      pnkk написа:
      Колега, каква е тази газова помпа ?
      Предполагам ,че колегата говори за газов инжекцион от тези новите , които са с течна фаза , те имат помпа в бутилката.Поне така мисля де.
      Fiat Bravo 1.4 12v '95

      Коментар


        #4
        kurticata написа:
        pnkk написа:
        Колега, каква е тази газова помпа ?
        Предполагам ,че колегата говори за газов инжекцион от тези новите , които са с течна фаза , те имат помпа в бутилката.Поне така мисля де.
        Да те са помпа за високо налягане в бутилката, всъност сие помпа подобна на бензиновата, да не кажа същата. Важно е да се разбере каква е марката на ГИ. Иначе проблема може да е в МАП сензорана ГИ.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Колега, дай малко повече информация за модел на газовата, година на мултиплата и т.н.. CNG като авто гориво Метан, или сгъстен природен газ, се съхранява под високо налягане, 3000 до 3600 паунда на квадратен инч (21 до 25 МРа). Необходимата резервоара е по-масивна и скъпо в сравнение с конвенционалните резервоар за гориво. Станции за зареждане са по-скъпи за експлоатация от станции за втечнен природен газ, защото от енергията, необходима за пресоване. Време е да запълни резервоара CNG варира значително в зависимост от гарата. Начало refuelers обикновено запълване на около 0,4 БЕП / час. "Бързо пълнене на" станции могат да бъдат в състояние да пълня 10 БЕП резервоар в 5-10 минути. Също така, поради по-ниската енергийна плътност, обхвата на метан е ограничен в сравнение с LNG.LNG като авто гориво LNG или втечнен природен газ, е природен газ, който е бил охладен до точка, която е криогенна течност. В течно състояние, тя все още е повече от два пъти по-гъста като CNG. LNG се дозира от цистерните за съхранение в бензиностанции за втечнен природен газ със скорост над 20 БЕП / мин. Поради криогенно природата, тя се съхранява в специално проектирани изолирани резервоари. Общо казано, тези резервоари работят на сравнително ниско налягане (около 70-150 PSI), в сравнение с CNG. Изпарител е монтиран в горивна система, която превръща ВПГ в газ (който може просто да се разглежда ниско налягане метан).

          Коментар


            #6
            ЯсноБлагодаря за инфото

            Коментар


              #7
              колата е 2002г с фабрична газова уредба с течна газ, колата се води G POWER

              Коментар


                #8
                pnkk, колега какво става всъщност задавш си въпрос отгавяраш и си благодариш? Проверяваш ли ни? Това което си написъл за течната фаза в последните две изречения не е вярно. ГАзта е течна благодарение на налягането и няма нищо общо с метана. ЛПИ системите са коренно различни от метонивите инжекциони.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  предлагат ми рециклиране за 400 лв. щяло да стане, някакви мнения

                  Коментар


                    #10
                    stefan_dimov написа:
                    предлагат ми рециклиране за 400 лв. щяло да стане, някакви мнения
                    На кое, някой разбра ли какъв всъщност е проблема? На диагностика качвана ли е ? Тестове в движение правени ли са?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      stefan_dimov написа:
                      предлагат ми рециклиране за 400 лв. щяло да стане, някакви мнения
                      Според мен те гъбаркат .Не съм специалист но в тези горещини определено налягането в бутилката ти е над пет бара. В другата тема ти писах че толкова минимум трябва да стигнат до редуктора , той вече пуска твърдо 5 бара до дюзите. Тоест помпата не върши почти никаква дейност.Вържи един манометър след помпата и преди редуктора и виж какво показва.После след редуктора. Според мен по вероятно е редуктора да прави проблеми , и понеже компа смята сместа като очаква при дюзите да има 5 бара, а там е нещо различно и прехвърля на бензин. На мен ми го прави този номер да прехвърля сама от метан на бензин само зимата . Нямах филтърче в редуктора и масло стигаше чак до дюзите.Там позамръзваше през ноща и на сутринта дюзите не отваряха мног добре преди да загрее двигателя ,колектора и самите дюзи. Тоест паля на бензин , колата прехвърля веднага на метан, по диаграма за студен двигател трябва да отвори дюзата за 4милисекунди примерно , пуска ток за 4мс ама сместа идва бедна защото дюзата прави малък ход , пробва 5 мс и пак не става и си прехвърля на бензин.Чуй се с Яни от гр. Септември ще оправите уредбата !
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        #12
                        диагностика е правена в аутоиталиа и показва че на моменти пада налягането на газта, все по често от тогава (това беше преди около 3 месеца) ми прехвърля на бензин по време на път при условие че има газ, понякога няма проблем и си върви перфектно но явно тая помпа е финито и в един момент ще откаже

                        Коментар


                          #13
                          Не ми стана ясно каква точни ти е газовата.Ако е на течна фаза освен помпата има регулатор на налягането който обикновено се намира в моторния отсек.
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            относно мултипла

                            без да искам да обидя никой ама съм написал каква е уредбата-ФАБРИЧНА един вид е на пропан-бутан и на метан моята е на прупан-бутан. диагностика е правена в фиат и проблема е в помпата, поне така казаха след като колата седя там три дни. ако имате идея каде да отида или какво да погледна казвайте

                            Коментар


                              #15
                              Re: относно мултипла

                              stefan_dimov написа:
                              без да искам да обидя никой ама съм написал каква е уредбата-ФАБРИЧНА един вид е на пропан-бутан и на метан моята е на прупан-бутан. диагностика е правена в фиат и проблема е в помпата, поне така казаха след като колата седя там три дни. ако имате идея каде да отида или какво да погледна казвайте
                              някой знае ли телефон на въпросният Яни от гр. Септември

                              Коментар

                              Working...
                              X