колега знаеш като ти ври главата ииии...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat coupe 2.0 16v T сaмa првключвa нa бензин
Collapse
X
-
Ще ползвам темата на колегата. Смятам да слагам газов инжекцион на мареата, понеже е с турбина и не ми са ясни някой неща - кое е по специфичното на инжекционите при коли с турбо от атмосферните. По пътя на логиката би трябвало редуктора да поддържа по голямо изходно налягане за да компенсира надува на турбината. Какъв е горе-долу отвора на дюзите - колата е около 200 к.с. Тук в Бургас една обява ме поблазни - инжекцион autogas italia powerjet за 150 лв (липствал само мап-а), още не знам с колко киловата редуктор е, но ако е слаб, може ли да се направи, примерно да объща на 4000 оборота на бензин - демек да се използва само за нормално предвижване.
Коментар
-
Отвора на дюзите зависи от мощтността на мотора и налягането на газта.Редуктора трябва да осигурява тази мощност със запас от поне 30% за да няма ядове.Относно налягането,почти всички редуктори на които може да се регулира налягането ще захранят мотора.Това важи ако мотора не е чипосван.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар