Здравейте колеги. Бях занемарил типарката, но идва лятото и е време за стягане.Имам един въпрос който при дискутиране с различни "баш майстори", изкачат различни отговори.Та въпроса ми е свързан с притока на въздух. Със голямата филтърна кутия съм. Нямам гофриран маркуч през който минават газовете от колектора(отвора от задната част на кутията). Чудя се дали е добре да го затворя, за да дърпа само през главния отвор или да го оставя. Говорех с 3-ма "тесни специалисти", от който 2-ма казаха да го затворя, другия каза да го оставя отворен да влиза повече въздух.Малко уточнение което правя, е че клапата, която е вътре в въздушната кутия не работи, няма дупки откъдето да дърпа въздух и последното, е че всичко това го правя с цел да сваля малко разхода на газ.Въздушен филтър и масло нови. П.С. Ако имате идеи как таз машина да падне под 10 извън градско споделете ги, не харесвам газ станции
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Приток на въздух Типо 1.6 i.e.
Collapse
X
-
Запуши отвора. Тази гофра е само за да взима топъл въздух зимата.Както сам казваш има клапа, но знаеш ли в коя позиция седи? Ако смуче от там въздух това влияе много негативно специално на разхода на газ.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Клапата е отворена, защото като запуша с ръка променя оборотите, само че излезе една "голяма греда". :D Одеве случайно си направих експеримента да запуша и двата отвора и резултата беше потресаващ :D Заглъхна само без да гасне без нищо. Утре предстой пълен преглед на кутията..... а ме бяха уверили, че всичко е ок и не дърпа въздух. :D
Коментар
-
Обратното на газта и трябва по-малко въздух.Поне това са мойте убеждения и познания.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Нещо се скапа цялата работа. Затворих притока на въздух, направих оптимална настройка на изпарителя и колата си върви супер, НО....Сутрин всичко отива по дяволите. Понеже я карам само на газ (вкл. и палене). Паля я на газ и едвам работи.. на 400-500 оборота и всичко се тресе. На бензин няма такива проблеми. Днес си направих експеримент и я запалих студена пак беше същото веднага отидох при изпарителя и развъртях крана който пуска газта в плочката и ефекта беше още по-зле. След това го завих почти докрая и колата взе да работи нормално за около 10 мин, докато не загря. Когато загря направо загасна и неискаше да пали, докато не върнах предното положение на винта за газта при което пуска повече газ. На какво може да се дължи това, защото нещо не си го обяснявам. Студена и трябва съвсем малко газ да влиза, за да работи добре, а като загрее трябва доста повече. P.S. След като веднъж загрее. През целия ден си върви супер с оптималния вариант, който съм направил.
Коментар
-
Колега запуши всички дупки и остави само тази на главния маркуч ,разварти от тройника газ колкото да се изфорсира колата и сигурно ще и трябва още един оборот на врътката ,ако колата има нестабилен ход пробвай да и го настроиш от врътката на изпарителя ,и ако не се получава затапи малко главната тръба от където дърпа въздух и пробвай пак !.. на моята трябва всичко да е затапено ,само главната тръба е затапена на половина и чак тогава мога да си регулирам изпарителя ,и колата върви супер и гори 10-11 в София вече.. а на бензин не ми влияе колко е затапена.. единствено на газ и трябва малко въздух за да може да се регулира .. и при затапване напълно на тръбата трябва да тръгва да ти гасне колатаFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
S_BANKOV написа:Колата се дави от ниската температура на газта, освен това студен изпарителя ти позамръзва.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар