Пуснете да чертае мапа на газовата и ще видите какви са разликите с пулсацийте има но са пренебрежимо малки *ако въобще ги хване да не говорим с монометър* и не пречат на компонентите на газовата. И как си обясни че има разлика в под налягането между 1ви 2ри и който и да е цилиндър. Половината коли вземат от някой цилиндър вакум за нещо си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.6 - проблем с нов ГИ - Bardolini MAX OBD 4
Collapse
X
-
Вече като тръгна спора за самия вакум - не знам дали в моя случай той е най виновния от всички неща които очевидно са сбъркани по монтажа и настройките, но веднага след дросела, забелязах че има нещо което ми прилича на фабрична подготовка за подобно нещо. Има ли някой представа дали това може да се ползва за вакума, вместо да се пробива нова дупка до него.
Коментар
-
andrei_k написа:Вече като тръгна спора за самия вакум - не знам дали в моя случай той е най виновния от всички неща които очевидно са сбъркани по монтажа и настройките, но веднага след дросела, забелязах че има нещо което ми прилича на фабрична подготовка за подобно нещо. Има ли някой представа дали това може да се ползва за вакума, вместо да се пробива нова дупка до него.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар