Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.6 - проблем с нов ГИ - Bardolini MAX OBD 4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ако не е тайна в кой сервиз ти я монтираха? .... аз се занимавам с диагностика на ги ако искаш мога да погледна, ако ти реша проблема плащаш, ако не НЕ.
    Punto Sporting turbo
    Alfa Romeo 164 super
    brava 1.6 16v

    Коментар


      #17
      На една от снимките се вижда че вакума за мап сензора е взет от първи цилиндър, там е слаб и може да не е достатъчен. Трябва да се вземе от горната част на колектора.
      Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
      Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

      Коментар


        #18
        Хм, това не е ли горната част на колектора.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Имам в предвид горе при маркучите, от там се взима вакума за сервото и там е най-силен. Точно това където си показал трябва да се премести, отворите на дюзите трябва да са пробити на 2мм. и да се настрой отново.
          Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
          Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

          Коментар


            #20
            bobi_bravo написа:
            На една от снимките се вижда че вакума за мап сензора е взет от първи цилиндър, там е слаб и може да не е достатъчен. Трябва да се вземе от горната част на колектора.
            Аз мисля че е взет от четвърти цилиндър! Но не е май там проблема.
            OVB X18XE1 седан+ГИ

            Коментар


              #21
              Симптомите с проблемните рейки бяха същите като тези които описваш. Едната беше на мой приятел на колата , а другата на моята кола. Рейките са произведени в периода май -август миналата година . На самата рейка има месец и година отпечатани.

              Коментар


                #22
                Утре ще им кажа да проверят кога е произведена рейката и направо да слагат бърза. Преди малко свързах лаптопа с FES, запалих на бензин и ми изписа грешка P0130 - O2 Sensor (1), също забелязах че горната сонда преди катализатора отчита бедна смес, а долната богата, това нормално ли е или означава че има проблем. Възможно ли е горната сонда да е за смяна и тя да обърква нещата, долната я смених преди 2 години, но горната си е още заводската.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  Ги то взима сигнал от ламбда сондата, виж като са вързвали кабела да не са я разкачили или прекъснали.

                  Коментар


                    #24
                    Не е разкачен, проверих го, грешката изтрих и повече не се показа за сега. Странно ми е защо горната показва бедна а долната богата смес.

                    Коментар


                      #25
                      Направи графика едновремено на двете сонди и я пусни да я видим!На бензин. После може и на газ.
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        #26
                        Преди 2 седмици, се сблъсках с такова бардолини - ми не е лоша системата.Туй Стило е по КАН.Казваш, че на газ тресе мотора и гасне - пусни на бензин и 1 по 1 цилиндрите, докато откриеш кой е проблемния, оттам вече варианти много.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Не знам дали правилно съм го направил но пуснах график с двете сонди на празен ход.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            Добре де, тези стойности които показва горната сонда, не са ли странни, не трябва ли да показва повече от 0,2V-0,3 V, долната отчита около 0,95 V. Питам защото ми е странно, дали това придърпване може да се окаже от тази сонда, уж на газ такива проблеми си проличават доста повече от на бензин.

                            Коментар


                              #29
                              Тука няма да ти се помогне, търси човек да ти настрои уредбата или да ти провери монтажа.И то само ако на бензин е изрядна. Лога не става ясно, на какво гориво е правен.Ако е на бензин , започни с адаптация на бензиновото ЕКУ и не я карай на газ.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Да, само на бензин го направих понеже за да вкарам кабела за диагностика трябва да разкача една жица от газовата уредба която вместо да я запоят отзад, те са я напъхали отпред в буксата. Явно е за OBD-то но ако я разкача за да вкарам кабела, незнам дали ще отчита правилно.

                                Коментар

                                Working...
                                X