Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход след смяна на изпарител.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Висок разход след смяна на изпарител.

    Колеги фиатката полудя (браво 1.8 16в). Преди месец колата гръмна на газ от тогава разхода се движи около 18/100 в София. Смених изпарителя и една седмица се нормализираха нещата разход около 13 . Но от няколко дни колата под 17 не пада , вървенето на колата не мога да го усетя точно, но не е както трябва , в ниски обороти има моментно замисляне и като цяло ми се струва тромава . Колата не мени обороти , освен като се пусне климатика тогава падат , но за 2 секунди се оправя . Нямам детонации нито странни шумове , свещите са сменявани октомври месец , колата не прекъсва. Ако някой е имал такъв проблем нека да сподели как го е разрешил или поне да ме насочите към кого да се обърна за отстраняването му .

    #2
    Провери скобите на всмукателния колектор, дебитомера и гумените тръби от въздушния филтър до дросела за пробив.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Снощи си направих експеримент , като форсирам мотора до високи обороти и слагам ръка на въздушният филтър , мотора изгасна . Което ме навежда на мисълта че не смуче въздух , но трябва да огледам колектора или пак да отида да я настройват .

      Коментар


        #4
        hunter1989 написа:
        ...като форсирам мотора до високи обороти и слагам ръка на въздушният филтър , мотора изгасна ...
        Защо трябва да я форсираш?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Аз моя проблем с детонацийте го отстраних след смяна на кабелите на свещите. Обаче може да гърми от бедна смес. Сам ли си сменява изпарителя и дали си го настроил правилно ?
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            hunter1989 написа:
            ...като форсирам мотора до високи обороти и слагам ръка на въздушният филтър , мотора изгасна ...
            Защо трябва да я форсираш?
            Реших че при високи обороти вакумът е по голям и по лесно може да се види ако засмуква въздух от друго място

            Коментар


              #7
              cs_aleksandar написа:
              Аз моя проблем с детонацийте го отстраних след смяна на кабелите на свещите. Обаче може да гърми от бедна смес. Сам ли си сменява изпарителя и дали си го настроил правилно ?
              Нямам никакви детонации , двигателя работи равномерно , но при тръгване имам едно замисляне , загуба на мощност

              Коментар


                #8
                hunter1989 написа:
                Нямам никакви детонации , двигателя работи равномерно , но при тръгване имам едно замисляне , загуба на мощност
                Съжалявам моя грешка не съм прочел правино поста А това замисляне може да е от чувствителноста на изпарителя,все едно при тръгване газта ти е малко и изведнъж разко се увеличава.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  При теб от детонация в колекторите могат да заминат , въздуховоди, дебитомер, детонационен датчик, дросела и датчика му, по това което описваш е възможно да е думнал дебитомера и да е сцепила някъде въздуховодите. Предполагам говориш за АГУ а не за ГИ
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар

                  Working...
                  X