Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде е проблема с този ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Къде е проблема с този ГИ

    dogydog написа:
    Колеги проблема е следния : при калибровка изписва че дюзите са малки това е при налягане при редуктора-1.49,диференциално-1100 и в смукателите-0,3/4 и дюзи-3мм,бензинови времена 3,а газовите са 6/7мс ГИ (ЕКУ-тамона;РЕДУКТОР-томасето;РЕЙКА-валтек 3ома) то е монтирано преди 1г на пунто (1.2 16в 97г)изминъл съм 30хил.км. Не разбирам как може при такова налягане такива дюзи и такива времена да дава малки дюзи и защо подяволите сами сложили дюзи разпробити на 3мм на двигател 1.2 16в 86к.с
    Първо си купи едно свредло 3мм и провери дали наистина отворите са толкова,после си провери налягането хардуерно/с манометър/ .Ако всичко е така както пишеш калибрирай си рейката на о,5 ход и проблема ти е решен.Дигни диференциалното на 1,3-5/томасетото носи до 2 бара/ и с коефицентите си намали газовото време на ниски до 3.8 - 4 мс.

    Коментар


      #17
      Тамоната работи най-добре с валтек на 5мс на празен ход.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Дамм Емо е прав.

        Коментар


          #19
          Е то тоя валтек защо го произвеждат изобщо .Моите макс. бенз времена стигат до 28 мс а мин. 2мс . ако на ниски е 5мс на високи ще трябва да работи с 60-70мс .

          Коментар


            #20
            E коефициента може да пада и пак да си работят на до 25мс.А и при такива времена, те ще са си постоянно отворени.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              E коефициента може да пада и пак да си работят на до 25мс.А и при такива времена, те ще са си постоянно отворени.
              Е то туй е ясно ама от 70 до 20мс има три пъти и половина сваляне на коефицента което значи че ако на ниски е 2 на високи трябва да стане о.6 което е невъзможно ,да не говорим пък дали изобщо ще върви с толкова газ при положение че за да държи ниски без натоварване е нужна три пъти повече газ за един оборот на мотора.И тука се налага извода ,че 90 процента от хората карат с напълно отворени дюзи след 3000 оборота и се оплакват от голям разход.Ако трябва да сме перфектно точни 1мс=0,001 секунда . 20мс за всяка дюза, за всеки оборот на мотора по 6000 оборота са равни на 2 минути а тея 6000 оборота на мотора са за 1 минута което значи ...................................... . Като го сметнеш прибави и времето за отваряне и затваряне на дюзите.

              Коментар


                #22
                Това дето го изписва програмата за дюзите,не трябва да се приема безрезервно!Ако програмата изпише,че дюзите са големи а има стабилен празен ход,какъв е проблема?Мисля,че няма проблем!И обратно,ако пише,че дюзите са малки а колата си върви и набира нормално на високи обороти пак няма проблем.А на мен на Пунто 2001-2002г. ми се е налагало да обедня сместа по таблица при ускорение,че се давеше.(със "Зенит")
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #23
                  Именно, на Тамоната условието за успешна калибровка е време под 5.5мс и около работния и диапазон 5мс.Под 5 мисля, че казва, че са големи.На зенит си следи неговите си условия, на стаг - неговите и т.н. Както и таблиците за размерите на дюзите, от рейка до рейка, от инжектор до инкжектор има голяма разлика.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар

                  Working...
                  X