Стига с тези глупости, защото на мен с прословутия газ анализатор ми направиха бедна сместа и колата започна да гърми!
Ето още един пример за липсата на оптимална смес при АГУ. При АГУ оптималната смес е нормални тихи обороти и добър вървеж с оптимален разход. Това се прави на ухо и с няколко проби. Оттам насетне при експолатацията на колата се налагат леки корекции на сместа от изпарителя заради разликите в температурата на въздуха - най вече зимата когато е под нулата и газтта по колонките е т.нар. зимна газ. А след газ анализатор гърми понеже там я настройват ама на тихи обороти. При преходен режим (отваряне на дросела ) сместта обеднява и понеже оборотите не се вдигат веднага, от компа следва закъснение на запалването и подаването на искра става в момент на застъпване на отворен испускателен и смукателен клапан и там от паразитната искричка следва въпламеняване на газтта в колектора . На това му викаме гърмеж. Този ефект е много много рядък при моделите с делко които нямат запалване с паразитна искра. За да работи стабилно мотора на тихи обороти сместта се обогатява умишлено тогава и риска от "БУМ" е малък и почти е нулев при изправна запалителна система( най - вече кабелите). Така , че можем още много килобайти да изпишем във форума и да не стигнем до никъде . Който както иска да си прави газовата. Аз съм си ок. и моите близки и приятели съм уредил с добре работещи уребди. Оттам насетне мога да давам съвети и толкова. Всеки си преценява и понякога се стига до истината по трудния начин. От мен много здраве и поздрави.
Ей на това му викам пълна некомпетентност. Вообще не се прави така. Прочетете малко повече по въпроса.
Ами май колегата трябва да се върне първо при този който е правил газовата и да иска да изпипат нещата докрай. Оттам насетне ако не се оправи пак може да гадаем и да помагаме. И от мен поздрави !!!
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Ей на това му викам пълна некомпетентност. Вообще не се прави така. Прочетете малко повече по въпроса.
Е сега вече се вбесих . Просто късно го прочетох. Колега Danchojn това , че не съм се изразил правилно в едно изречение и ТИ не си ме разбрал не означава че имаш правото да ме наричаш некомпетентен. Кой си ти че да ми слагаш етикет. Въпроса с газ анализатора вече приключи за мен. Повече не мисля да си правя труда да помагам на никого . Тук за пореден път във форума се оказва , че има хора които си осмислят деня да спамят темите на хората . И понеже по- умния отстъпва аз съм OUT от темата. Който иска да ми каже нещо или да попита само на Л.С. Моята кола е наред другите да му мислят. Чао.
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Ей на това му викам пълна некомпетентност. Вообще не се прави така. Прочетете малко повече по въпроса.
Е сега вече се вбесих . Просто късно го прочетох. Колега Danchojn това , че не съм се изразил правилно в едно изречение и ТИ не си ме разбрал не означава че имаш правото да ме наричаш некомпетентен. Кой си ти че да ми слагаш етикет. Въпроса с газ анализатора вече приключи за мен. Повече не мисля да си правя труда да помагам на никого . Тук за пореден път във форума се оказва , че има хора които си осмислят деня да спамят темите на хората . И понеже по- умния отстъпва аз съм OUT от темата. Който иска да ми каже нещо или да попита само на Л.С. Моята кола е наред другите да му мислят. Чао.
Съжалявам че така си ме разбрал, но в това изречение визирам само и единствено хората, които използат сервизните средства. Не е към теб. Затова конкретното изречение е в червено, където си визирал с думата "ТАМ" съответния ГИ сервиз. Ти очевидно имаш приличен опит с нещата, които дискутираме но не забравяй, че всеки има какво да учи. Последното нещо което целя, е да обидя някой.Не мисля че мненията са спам. Напротив, като гледам доста хора има какво да научат от дискусията.
Съветвам ви да внимавате при цитатите и изрязването на част от тях.Бяхте омазали всичко и не се разбираше кой на кой е ядосан кой кого е вбесил и.т.нКоригирал съм ви мненията по-горе.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар