Здравейте.Сложих газова на Браво - 1.4, 12 клапана, моноинжекция.До поставянето и всичко беше вред.След като е поставих се появи следният проблем: При първоначално палене, докато автомобила все още не е загрял държи мн. високи обороти на газ /около 3000/, а ако запаля първоначално на бензин колата започва да прекъсва. След като загрее напълно всичко се нормализира. Не знам накъде да се насоча за да оправя проблема. Забравих да кажа, че е сложена газова плочка/под моноинжекцията/ като върху плочката съм сложил някакво уплътнение/дадоха ми го за моноинжекция БОШ/. Плочката съм е сложил с широката част надолу - правилно ли е поставена. Прекъснати са бензиновата помпа и дюзата посредством релета. Взел съм индукцията от четвърти цилиндър.С превключвател за автоматично превкл. на газ и бензин съм - откъде взима сигнала за превключването?Благодаря на всички отговорили.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложих газ - прояви се проблем.
Collapse
X
-
Danchojn написа:След поставянето на Газовата, колата бе ли настроена на газ-анализатор? Без това НЕ МОЖЕ!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
kalin555 написа:Danchojn написа:След поставянето на Газовата, колата бе ли настроена на газ-анализатор? Без това НЕ МОЖЕ!BRAVO 1.4, 12 V
Коментар
-
Не съм сигурен дали няма да се наложи да се ресетне компа. Май,че на 1,4 мотора се оправяше с разкачане на акумулатора. Пробвай това поне е лесно. Примерно я разкачаш вечерта и на другата сутрин я запали на бензин и я покарай само на бензин да видиш как е . Ако се оправи това означава , че компа се е адаптирал наново. Оттам насетне за да караш на газ слагаш ламбда емулатор. Инъче като превключиш на газ и за нула време ще се оплеска пак и на бензин ще е както е сега. Мисля , че някои откачаха ламбда сондата когато е на газ за да не прави погрешна адаптация , ама си мисля , че и с откачена ламбда ще се оплеска . Може би тогава проблема ще е друг ама пак няма да работи като хората. Ламбда емулатора не е труден за поставяне. Имаш да свържеш 4 жици и да прекъснаш една. Според мен там ти е проблема а не от регулиране на газовата.И пак да питам на бензин държи ли 3000 оборота.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
kalin555 написа:Не съм сигурен дали няма да се наложи да се ресетне компа. Май,че на 1,4 мотора се оправяше с разкачане на акумулатора. Пробвай това поне е лесно. Примерно я разкачаш вечерта и на другата сутрин я запали на бензин и я покарай само на бензин да видиш как е . Ако се оправи това означава , че компа се е адаптирал наново. Оттам насетне за да караш на газ слагаш ламбда емулатор. Инъче като превключиш на газ и за нула време ще се оплеска пак и на бензин ще е както е сега. Мисля , че някои откачаха ламбда сондата когато е на газ за да не прави погрешна адаптация , ама си мисля , че и с откачена ламбда ще се оплеска . Може би тогава проблема ще е друг ама пак няма да работи като хората. Ламбда емулатора не е труден за поставяне. Имаш да свържеш 4 жици и да прекъснаш една. Според мен там ти е проблема а не от регулиране на газовата.И пак да питам на бензин държи ли 3000 оборота.BRAVO 1.4, 12 V
Коментар
-
Стига с тоя газ анализатор. На колегата колата му прави грешни смеси по начало най -вероятно от натрупани грешки и кой знай какви газаджиийски изпълнения. Настройка на газова може да се направи и на ухо стига да му разбираш. А и не чак толкова за голямо разбиране. На моята кола като не съм я карал на газ анализатор да не би да не е добре вече 50 хил. км . То като всичко се направи като хората чак тогава може да се настрои на анализатор ако е толкова важно. Освен това с тоя газ анализатор настройката е за момента като падне температурата на околния въздух с 10 градуса какво правим според вас ?! - какво ще покаже газ анализатора като се има в предвид че горивото от изпарителя и тройника е константа настроена при темп. на въздуха по-висока от моментната. Даже на един обикновен двигател с карбуратор ще има същия ефект. Същия ефект ще има при смяна на надморска височина заради разликата в атмосферното налягане. А газовия изпарител е един много ама много опростен карбуратор. И добре колега Danchojn като пратиш колегата да му вземат парите за настройка как ще му се оправи работата на бензин. Да позная ли ? - Газ анализатор. Поздрави !!!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Здравейте.Сложих газова на Браво - 1.4, 12 клапана, моноинжекция.До поставянето и всичко беше вред. Кой е казал че автомобила не е наред на бензин? Човкеа е казал, че е пипнал елементарни неща и е свалил 1000об. Тези ефекти и на мен са ми познати. Парите за газ анализатор не са дадени напразно пари. Като се иска газ това е задължително за ГУ. Те и някои сервизи дето монтират ГИ също правят на слух настройките та какво остава за ГУ. Ти на слух как прецени какви са ти смесите. 99% съм убеден, че сместа ти не е оптимална.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега Danchojn автора на темата още в първият си пост е написал че на бензин прекъсва колата. Или това е нормално. Пипнал е елементарни неща като прегънатия маркуч и е увеличил дебита на газта с което е пообогатил сместта малко и затова са му паднали оборотите.Ако сместта я е обеднил също може да паднат оборотите ама не знам накъде е въртял тройника ама няма значение. Ти наясно ли си 1,4 мотора как си регулира оборотите. Аз понеже съм карал такава кола знам и ще ти кажа че тия обороти са от записани глупости в компа. И още нещо настройката на колата ми не е оптимална и никога не е била , просто защото на обикновенна АГУ никога няма да е оптимална . В предния си пост написах защо ама явно не си го прочел. Взими един мултицет и виж какво показва ламбда сондата на празен ход и при подаване на газ и ще разбереш . Пробвай така да я настроиш. Ако при всички режими на мотора постигнеш оптимална смес то евала. Ако можеше да се настрои оптимално нямаше да се слагат симулатори за ламбда сонда примерно и нямаше да се налага зиме лете да се коригира настройката на изпарителя или при смяна на въздушен филтър и т.н. Ако сега колегата я настрои на въпросното чудо на техниката след месец като мине 1000-1500 км вече сместта няма да е същата заради позапушения въдушен филтър и какво всеки месец на онова как му беше името.........аааа газ -анализатор. Това обаче не означава ,че ако сега се регулира правилно колата няма да работи добре след месец. Аз казах . Хау !!!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Tempras написа:Стига с тези глупости, защото на мен с прословутия газ анализатор ми направиха бедна сместа и колата започна да гърми!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ами то който ползва газ анализатор, трябва и да разбира какво да прави с него :D Типичен пример за некомпетентно отношение. Колега Кalin555 90% съм съгласен с теб. Никога една ГУ не работи оптимално в различните режими. Така е в това спор няма. Но в случая, колегата с проблема вообще не знае според мен къде е дебита и къде са оборотите. Газ анализатора със сигурност ще го отведе близо до истината, когато с него работи компетентен човек. Освен това, дори на бензин да му прекъсва, на газ може и да е добре, защото не се знае от какво прекъсва, щом прекъсва. Видял е мненията ни, да прецецени как ще постъпи. За мен на татък не може да продължи без да е ясна настройката на ГУ. Иначе само си пишем. Поздрави. Успехи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар