Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешно помощ ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Охладителната система не винаги е под налягане. Под налягане е когато загрее, преди това не. В случая, Danchojn е прав. Това, че някой няма проблем с редуктор монтиран по-високо от разширителния съд в никакъв случай не прави монтажа правилен. При една отворена система, каквато е охладителната в автомобилите, нищо не седи по-високо от разширителният съд, точно защото е отворена - разширителният съд служи за обезвъздушаване. Всъщност, като се замисля - охладителните системи са 2 - отворена и затворена (двата кръга). Първо е затворена, след като отвори термостата се превръща в отворена под налягане. Затова най-добре е изпарителя да е по-ниско от казанчето. Сложнотия...
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      Хора, стига сте писали неверни неща. Чакайте да се обезвъздуши сам чрез разширителя мотор 1,8. А ако някой реши да последва съветите ви за загряване при отворен разширител, да наблюдава доста отдалеч когато отвори втория кръг. И ако му хареса гледката и иска да и се полюбува, да е близо до сервиз за ремонт на главата най-малко.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #18
        Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора. Друга пробка за обезвъздушаване няма. А ти като имаш друго мнение - сподели го. Аз лично не твърдя, че всичко написано от мен е вярно, само така предполагам
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          keisis99 написа:
          Danchojn не пиши глупости,пробваи някоя кола от ваг групата да я загреееш до перка с отворено казанче,Къде ще седи изпарителя в система под налягане няма значение.плюсове няма но няма и минуси.
          Когато съм написал нещо, това значи це задължително е минало през ръцете ми. На изуст не говоря. Ако не знам нещо питам. Така че, глупостите запази за себе си. Явно ти си човека, който не е правил подобни процедури, за да ми напишеш това. Минуси има колкото щеш. Плюсове 1 - по-лесно е за монтажиста.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Synthy написа:
            Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора. Друга пробка за обезвъздушаване няма. А ти като имаш друго мнение - сподели го. Аз лично не твърдя, че всичко написано от мен е вярно, само така предполагам
            При мен има 2 пробки - на малкия кръг , за парното и на радиатора.Примерно като си сменям изпарителя, който е последователно на масления топлообменник, нищо не правя, сама се обезвъздушава.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              veselin10 написа:
              Хора, стига сте писали неверни неща. Чакайте да се обезвъздуши сам чрез разширителя мотор 1,8. А ако някой реши да последва съветите ви за загряване при отворен разширител, да наблюдава доста отдалеч когато отвори втория кръг. И ако му хареса гледката и иска да и се полюбува, да е близо до сервиз за ремонт на главата най-малко.
              Глупости! Заповядай с изправен автомобил - ще го направя пред теб! Не с такъв чиито разширител е по-ниско от нещо друго! Казах вече по-горе. Повече от година карах Пандата с отворена система!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                emzo, ти си с друг двигател.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #23
                  Synthy написа:
                  Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора.....
                  Еми щом се обезвъздушава радиатора значи не се обезвъдушава сама, пък на 1.8 ако не я обезвъдушиш като хората, хвърчат капачки, скоби. Пък който иска да отваля капачка на разширштелен съд при загрял двигател, само ще му кажа че трета седмица не са ми минали раните по ръцете, макар че съвсем леко я охлабих.Пък това че ако монтираш изпарителя/рудектора над разширителния съд и при теч той замръзвал притока на газ спирал/ дотук добре/, ама после обръща на бензин САМА, щото е решила че и е паднало налягането и си караме до първата отбивка да видим аджеба кво е станало, спираме и ЧЕСТИТО МОМЧЕНЦЕ 3.600кг.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Не ми се спори за неща за които съм чел и правил. Просто съвет: Не отваряйте разширителя на загряла кола и обезвъздушавайте ръчно. Конкретно за колата от подписа: Ако не е обезвъздушена, прегрява за около3-4 минути и поразиите са .... абе ясни са
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #25
                      Synthy написа:
                      Охладителната система не винаги е под налягане. Под налягане е когато загрее, преди това не. В случая, Danchojn е прав. Това, че някой няма проблем с редуктор монтиран по-високо от разширителния съд в никакъв случай не прави монтажа правилен. При една отворена система, каквато е охладителната в автомобилите, нищо не седи по-високо от разширителният съд, точно защото е отворена - разширителният съд служи за обезвъздушаване. Всъщност, като се замисля - охладителните системи са 2 - отворена и затворена (двата кръга). Първо е затворена, след като отвори термостата се превръща в отворена под налягане. Затова най-добре е изпарителя да е по-ниско от казанчето. Сложнотия...
                      Системите са два вида:отворена и затворена.Разликата е че едната е под налягане а другата не,под налягане беше 0.8 1 бар и на топъл и студен мотор независимо кой кръг е отворен
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #26
                        veselin10 написа:
                        Не ми се спори за неща за които съм чел и правил. Просто съвет: Не отваряйте разширителя на загряла кола и обезвъздушавайте ръчно. Конкретно за колата от подписа: Ако не е обезвъздушена, прегрява за около3-4 минути и поразиите са .... абе ясни са
                        Е даде, аз какво съм казал, факт е че през казанчето сама няма да се обезвъдуши иска си развиване на пробките на радиатора. Последния път антифриза ми смъкна кожата на пръстите. За главата е ясно.И никога не наливайте студена вода при загрял двигател
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X