Охладителната система не винаги е под налягане. Под налягане е когато загрее, преди това не. В случая, Danchojn е прав. Това, че някой няма проблем с редуктор монтиран по-високо от разширителния съд в никакъв случай не прави монтажа правилен. При една отворена система, каквато е охладителната в автомобилите, нищо не седи по-високо от разширителният съд, точно защото е отворена - разширителният съд служи за обезвъздушаване. Всъщност, като се замисля - охладителните системи са 2 - отворена и затворена (двата кръга). Първо е затворена, след като отвори термостата се превръща в отворена под налягане. Затова най-добре е изпарителя да е по-ниско от казанчето. Сложнотия...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно помощ ГИ
Collapse
X
-
Хора, стига сте писали неверни неща. Чакайте да се обезвъздуши сам чрез разширителя мотор 1,8. А ако някой реши да последва съветите ви за загряване при отворен разширител, да наблюдава доста отдалеч когато отвори втория кръг. И ако му хареса гледката и иска да и се полюбува, да е близо до сервиз за ремонт на главата най-малко.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора. Друга пробка за обезвъздушаване няма. А ти като имаш друго мнение - сподели го. Аз лично не твърдя, че всичко написано от мен е вярно, само така предполагам"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
keisis99 написа:Danchojn не пиши глупости,пробваи някоя кола от ваг групата да я загреееш до перка с отворено казанче,Къде ще седи изпарителя в система под налягане няма значение.плюсове няма но няма и минуси.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Synthy написа:Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора. Друга пробка за обезвъздушаване няма. А ти като имаш друго мнение - сподели го. Аз лично не твърдя, че всичко написано от мен е вярно, само така предполагамF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
veselin10 написа:Хора, стига сте писали неверни неща. Чакайте да се обезвъздуши сам чрез разширителя мотор 1,8. А ако някой реши да последва съветите ви за загряване при отворен разширител, да наблюдава доста отдалеч когато отвори втория кръг. И ако му хареса гледката и иска да и се полюбува, да е близо до сервиз за ремонт на главата най-малко.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Synthy написа:Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора.....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не ми се спори за неща за които съм чел и правил. Просто съвет: Не отваряйте разширителя на загряла кола и обезвъздушавайте ръчно. Конкретно за колата от подписа: Ако не е обезвъздушена, прегрява за около3-4 минути и поразиите са .... абе ясни саNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Synthy написа:Охладителната система не винаги е под налягане. Под налягане е когато загрее, преди това не. В случая, Danchojn е прав. Това, че някой няма проблем с редуктор монтиран по-високо от разширителния съд в никакъв случай не прави монтажа правилен. При една отворена система, каквато е охладителната в автомобилите, нищо не седи по-високо от разширителният съд, точно защото е отворена - разширителният съд служи за обезвъздушаване. Всъщност, като се замисля - охладителните системи са 2 - отворена и затворена (двата кръга). Първо е затворена, след като отвори термостата се превръща в отворена под налягане. Затова най-добре е изпарителя да е по-ниско от казанчето. Сложнотия...FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
veselin10 написа:Не ми се спори за неща за които съм чел и правил. Просто съвет: Не отваряйте разширителя на загряла кола и обезвъздушавайте ръчно. Конкретно за колата от подписа: Ако не е обезвъздушена, прегрява за около3-4 минути и поразиите са .... абе ясни саКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар