колеги нормално ли е на фиат пунто мк2 1,2 16в изпарителя на газовия инжекцион да е по високо от радиатора и от парното(почти до капака),защото заради неправирно поставяне на ГИ ми издуха гарнитура на глава
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно помощ ГИ
Collapse
X
-
Няма никакъв проблем, даже е за предпочитане. Обезвъздушаването е елементарно, за човек, който си разбира работата. Предимството е, че ако започне загуба на антифриз и водача не забележи, изпарителя остава сух първи и замръзва, а колата спира. Добра предпазна мярка.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
АБСОЛЮТНО неправилно да ти е толкова високо изпарителя. Сега вече ти нямаш разширително казанче а "разширително изпарителче". Мести го възможно най-ниско за да не изгърмиш следващия път цялото ДВГ. То хубаво ще се обезвъздуши, но при най-малкия проблем в охлаждането пак ще има проблем. НИЩО, АМА НИЩО и по никаква причина в охладителната система, не стои по-високо от разширителното казанче. Всеки един автомобил така се произвежда. Некомпетентните монтажи, си водят до проблеми!Успех.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
- АБСОЛЮТНО неправилно да ти е толкова високо изпарителя. Сега вече ти нямаш разширително казанче а "разширително изпарителче". Мести го възможно най-ниско за да не изгърмиш следващия път цялото ДВГ. То хубаво ще се обезвъздуши, но при най-малкия проблем в охлаждането пак ще има проблем. НИЩО, АМА НИЩО и по никаква причина в охладителната система, не стои по-високо от разширителното казанче. Всеки един автомобил така се произвежда. Некомпетентните монтажи, си водят до проблеми!
Коментар
-
Danchojn написа:АБСОЛЮТНО неправилно да ти е толкова високо изпарителя. Сега вече ти нямаш разширително казанче а "разширително изпарителче". Мести го възможно най-ниско за да не изгърмиш следващия път цялото ДВГ. То хубаво ще се обезвъздуши, но при най-малкия проблем в охлаждането пак ще има проблем. НИЩО, АМА НИЩО и по никаква причина в охладителната система, не стои по-високо от разширителното казанче. Всеки един автомобил така се произвежда. Некомпетентните монтажи, си водят до проблеми!Успех.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Аз газови уредби не монтирам! Това обаче не пречи да знаеш за какво иде реч . Едни от най-проблемните охладителни системи са точно тези, с разширителя на радиатора. Не случайно някои мотори на РЕНО се наричат бозаджийки, и това е вследствие точно на недоскопосаната охладителна система. Само сега не казвайте, че от производителя излиза всичко перфектно Защо на скъпи автомобили, разширителните казанчета са едва ли не отливка по предния капак, с някакви абсурдни форми, само и само да е максимално горе.Сега за монтажа на ГУ и ГИ. Няма никакво значение колко съм монтирал. Може една да направя но ще я направя максимално добре. На три автомобила с проблеми по охладителната, съм смъкнал изпарителите долу и дотам с проблемите и въздушните възглавници. В сервиза където аз монтирах ГИ, а там се справят изключително добре и рекламациите се броят на пръсти, е НЕДОПУСТИМО висок монтаж на изпарителя. Да снимам ли къде е заврян на Пандата за да е ниско? Монтажа е извършен без да се среже един маркуч, без да се среже един кабел. В крайна сметка, каквото и да си говорим, пълна глупост е високо монтирания изпарител. Единствено по-лесно му е на монтажника на уредбата, никакво друго предимство няма. Моля спорещите да изредят предимствата на високия монтаж. Такива просто няма, само опасност от проблеми. Докато работи системата, добре, крепи се някак, а при проблемче - боли глава, по някой път многоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:В крайна сметка, каквото и да си говорим, пълна глупост е високо монтирания изпарител. Единствено по-лесно му е на монтажника на уредбата, никакво друго предимство няма. Моля спорещите да изредят предимствата на високия монтаж. Такива просто няма, само опасност от проблеми. Докато работи системата, добре, крепи се някак, а при проблемче - боли глава, по някой път много
Коментар
-
Вообще не е така. При постъпване на въздух в системата, той отива във високата точка, в случая изпарителя и спира циркулацията на охладителя. В резултат мотора прегрява доста бързо, особенно лятото. Ако изпарителя е ниско, дори разхерметизираната охладителна система си работи абсолютно коректно и опасност от прегряване няма. Карах пандата с разхерметизирана система повече от година, поради повреден клапан на разширителния съд. Винаги след ремонт на охладителната, е добре да се оставви да работи и загрее автомобила на разхерметизирана система, за да се убеди човек че всичко е наред. Всяка една добра охладителна система работи безотказно и отворена. Вие ако желаете си качете изпарителите на покрива, че да ви предпазват мотора при наличие на въздух. И моля да си оправиш мнението, че не се разбира кой какво е писал.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар