Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

LANDI на свободна над 80 км/ч оборотите падат до 0 и изгасва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    LANDI на свободна над 80 км/ч оборотите падат до 0 и изгасва

    Като пусна по инерция и ми изгасва. Оборотите се спускат примердно от 3750 стремглаво надолу и не намалят плавно за да спре на около 880-900 оборота стрелката и да остане запален двигателя на празен ход.АГУ: LANDI Renzo, с ламбда контрол (System A/1 - V05), изпарителя също е Ланди. Като я монтираха газовата нямаше такъв проблем. Напоследък като я запаля студена държи високо обороти около 2600 rpm - може ли да е тръгнал да си отива някой датчик и от това да е проблема?Да не би да е защото скоро не съм сменял въздушен филтър на двигатела или някоя още по-елементарна причина?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    #2
    Случайно имам същия контрол и аз.Да имаш някъква схема за свързване ?
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      1. red-black wire: connect to the battery positive2. black wire: connect to the battery negative3. GREY AND VIOLET WIRES (LAMBDA SENSOR CONNECTION):- connect both the violet than the grey wires to the outlet signal of lambda sensor- In some model of vehicles it could be necessary to connect only the violet wire, while the grey one will be properly insulated.4. BROWN WIRE (ENGINE RPM SIGNAL CONNECTION): Connect to the negative of the ignition coil5. RED WIRE (12V IGNITION KEY CONNECTION): Connect to a key device such as the positive of the ignition coil or to another wire that supplies 12V when the board is turned on6. WHITE AND GREEN WIRES (CONNECTION TO THE GAS LEVEL SENSOR):- LANDI RENZO type Lpg/Cng sensor: connect the white wire of LCS A1 V05 to the white wire of the gas level sensor; the green wire remains disconnected, insulating its end- A.E.B. type sensor: connect both green and white wires of LCS A1 V05 to the respective green and white wires of the gas level sensor- 0-90 W type sensor: connect both green and white wires of LCS A1 V05 to the gas level sensor wire.7. YELLO WIRES (DISCONNECTING THE INJECTORS):- The yellow wires are connected to the contacts of a normally closed relay. During gas operation, the contacts of the relay open, thus preventing the injectors from operating;when the engine is fed with petrol, these contacts remain closed.Свързването е лесно, ама как ще го настроиш
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Настройва се с кабел и софтуер обаче под Дос

        Коментар


          #5
          Смених датчика за инжекциона за температура на водата и като я запаля студена вече си тръгва от 1250 оборота, а не от 3000 ... и си загрява нормално и седи на 890 като е на място.Сега ще чистя филтърчето на газта, да видим като е засилена срещу вятъра дали ще спре да гасне.Имам някъде схема на кабела, който е за AEB питагора - емулатора на инжекторите ... но мога да поогледам на Ланди компютърчето кой цвят къде е свързан.
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #6
            При скорост над 50-60 км/ч. и обикновена(ежекторна) газова е допустимо мотора да гасне като е по инерция колата!А освен това в закона за движение по пътищата е написано че е забранено да се изключва от предавка в движение!
            OVB X18XE1 седан+ГИ

            Коментар


              #7
              Не се стряскай, нормално е това. При мен като засиля по баир надолу - около 80км и дам на свободна, гасне. Влиза прекалено много въздух и газта е малко или нещо от сорта, не мога да ти дам точно обяснение, колега . Аз съм си "решил" до някъде проблема като съм сложил една гъбичка отпред, където влиза въздух към въздушния филтър. Сигурно не е решение и може би така спъвам малко колата, но не ми е дала по-голям разход или нещо от сорта.
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар

              Working...
              X