Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно свързването на газовата... Браво 1.4, моно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно свързването на газовата... Браво 1.4, моно

    Здравейте.Хванах се да монтирам уредба на автомобилът на жена ми: Браво, 1.4, моноинжекция.Инсталирах бутилка, плочка, газов клапан и изпарител. Стана време за копчето. Свързал съм кабелака за захранването на копчето, клапаните на газта и изпарителя, кабела за индукцията. Мислех да спра дюзата като прекъсна + с реле, но вчера се отбих при един познат работещ в сервиз и той ми каза да не се занимавам с глупости а да прекъсна помпата. По този начин нямало да е нужно поставянето на съпротивления на дюзата и ламбда сондата.Може ли да споделите дали казаното от него е правилно и ако е така, как да направя прекъсването на кабела захранващ помпата.Благодаря Ви предварително.
    Прикачени файлове
    BRAVO 1.4, 12 V

    #2
    Аз съм с прекъсната дюза през реле и съпровтивление за дюзата.4 години никакви ядове.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Сложи си реле за дюзата и ламбда емулатор . Не се занимавай с глупости да спираш само помпата защото ще ти цъка на сухо дюзата и ще я повредиш. Инъче бензиновата помпа може да се спира допълнително за да не върти излишно докато си на газ. Моята е спряна от 4 год. и няма проблем. Имам си 4-5 литра в резервоара и си капвам по 5 лв. на месец само за подгряване на студен двигател и така. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=99577&start=15 Ето тук съм нарисувал варианти за прекъсване и емулиране на дюза
      не подценявайте италианските коли
      Tipo 1.6 (149.C2.046)

      Коментар

      Working...
      X