Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с четенето на времената не бензиновите дюзи ТАМОНА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Такаа, здравейте отново, колеги Както и предположихте, дюзите на реното се управляват по + , след ново рязане, запояване, изолиране и пак рязане, запояване и изолиране, ТАМОНА-та вече чете бензиновите времена.Пуснах автокалибровка да видя как стоят нещата и ми показа, че дюзите са с твърде голям размер. Да съм го бил намалил и да пробвам пак Това при диф. налягане около 1,5 Бара. Намалих налягането на изпарителя, докато получа около 1,3 Бара диф. налягане и опитах отново - без промяна в резултата.Не съм си играл повече, защото нямах време, но утре, ако съм свободен, ще я пробвам пак.Колата с тези настройки работи, но се дави, трудно вдига обороти и въобще не е за каране.Какво да бутам според вас? По-малко дюзи от оригиналните има ли? Ако няма ми идва наум да ги напълним с нещо и пробием на желания размер, но не съм измислил какво, не зная дали калай ще държи там примерно...
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    Коментар


      #17
      Сваляй налягането.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Na4ko_0 написа:
        Такаа, здравейте отново, колеги Както и предположихте, дюзите на реното се управляват по + , след ново рязане, запояване, изолиране и пак рязане, запояване и изолиране, ТАМОНА-та вече чете бензиновите времена.
        Дай кода на мотора?Такова Рено дето му се управляват с "+" дюзите няма.
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Сваляй налягането.
          Ами ще опитам утре да видя какво ще стане.
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #20
            ivan_pop написа:
            Na4ko_0 написа:
            Такаа, здравейте отново, колеги Както и предположихте, дюзите на реното се управляват по + , след ново рязане, запояване, изолиране и пак рязане, запояване и изолиране, ТАМОНА-та вече чете бензиновите времена.
            Дай кода на мотора?Такова Рено дето му се управляват с "+" дюзите няма.
            Утре ще го погледна кода, но явно има такова Рено и това е то Измерих днес пак куплунзите на дюзите и има маса на всичките непрекъсната без контакт.Та... тогава се убедих, че трябва да се управляват по + и почнах да режа.Към момента в програмата съм задал да чете по + и си ги чете...
            Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

            Коментар


              #21
              ivan_pop написа:
              Na4ko_0 написа:
              Такаа, здравейте отново, колеги Както и предположихте, дюзите на реното се управляват по + , след ново рязане, запояване, изолиране и пак рязане, запояване и изолиране, ТАМОНА-та вече чете бензиновите времена.
              Дай кода на мотора?Такова Рено дето му се управляват с "+" дюзите няма.
              Има има че даже и на Пежо има да се управляват по *+*.

              Коментар


                #22
                Колата успява да премине автокалибровка само при диф. налягане от порядъка на 0,85 Бара, кача ли го над това, дава, че дюзите са и големи.Доста ниско ми се вижда, но въпреки това опитах да я настроя.Автокалибровка с включени високи обороти минава, но за нищо не става - нищо не се променя от нея, освен празния ход, което става и с бързата автокалибровка, та си почнах на ръка.Към момента газовите времена са от около 1,7 пъто до 2-2,1 пъти по бензиновите (това е горе-долу, понеже в Танома не видях такива съотношения, а се настройва графично, като отстрани изписва постигнатите стойности.Колата в момента върви доста задоволително, но понеже нямах помощник не съм сигурен дали съм докарал добре бензиновите времена и на бензин и на газ във всички режими. Ясно е, че няма как хем да карам хем да чупя врат постоянно, но като е свободен собственика, ще я погледнем и коригираме отново.Пуснах да текат показанията за ламбда сондата и т.н., докато шофирам - бабешко, нормално, спортно и т.н. - при всички режими ламбдата регулира и няма много богата или бедна смес.Както и да е, ще се правят още настройки.Това, което ме изненада е, че отвреме навреме газовият компютър записва грешка - "теч на газ" и започва да пищи и непрехвърля съответно.Прегледах наново всички връзки и теч няма при запален двигател и работа на газ.Докато работи на бензин обаче диф. налягане се отчита около 1,25 Бара и при прехвърляне на газ сравнително рязко спада до 0,85.Предположението ми е, че заради голямата и рязка разлика в налягането Тамона-та понякога отчита тази грешка и решава, че има теч на газ.При обръщане на бензин, гасене на колата и палене и обръщане отново на газ, грешката се изтрива сама.
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  #23
                  Такааа...Малко информация да допълня - грешката, спомената горе спря да се появява, а момчето докладва разход около или под 10/100 градско.Последно е заредил 12лв., което е било към 10,2л., минал е малко над 100км и е заредил заради предстоящо пътуване, преди да почне да му обръща на бензин колата.Аз не вярвах да гори под 11 градско, даже си мисля, че ако я карам аз и над 12 може да качи, но момчето е кротък шофьор и това явно му се отплаща.Рядко съм го виждал над 2000об. да я опъне колата, а аз по пробите... до 5000-5500 съм я пробвал.Предстои леко планинско пътуване, да видим как ще е с мощността нагоре После и фреон да си сложи, че има някъде миниатюрен теч и за месец-два изчезва, та да я видим на климатик как ще е.Тоя разход ако се задържи същият почвам да разучавам ГИ при моноинжекциите ))Моята таляска извънградско прави 8,5 до 10 при скорости от порядъка на 130-150(повече на газ не знам без наклон дали може ), но в града си праска 12-13 с настъпване чат-пат и ме дразни...,но настройката с кранчета и плочки е друга бира...
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #24
                    Тамоната има и отметка за моноинжекцион , ама не съм разучавал как се връзва така ,че би трябвало да става и за моно .

                    Коментар


                      #25
                      Да, това съм го видял, но и на мен не ми е ясно свързването.В случай, че наистина се реша, ще го разуча по-подробно.
                      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                      Коментар

                      Working...
                      X