Здравейте, колеги.Един приятел още есента искаше да му сложим газова, та сложихме я ние - Тамона 4.Не ни се получи да се свържем обаче, с доказано работещ кабел.Та тогава му намерих сервиз, където да отиде да му настроят уредбата, но момчето все не е имал пари и не е ходил.Така се стигна до това, че днес го оборудвах с нов кабел, поръчан от нета, който си работи и на контакт и при запален двигатал.Рекох да му я настроя и....о чудооо..Тамоната не може да прочете каквито и да било бензинови времена - сигнал няма!Зарових се отпред да меря и гледам.Дюзите са свързани, както е описано по схема - прекъснат е минусът на всяка една от тях, за него е припоен съответният цвят проводник, а отговарящият на него, но прошарен с бяло - към края на минуса откъм бензиновия компютър.Тамоната чете оборотите, температура, ламбда и т.н. , но бензинови времена не отчита.Кафявият кабел в вързан за минуса от една от бобоните, главният плюс с предпазител е вързан към плюс на акумулатора, а другият червен кабел, който е за +12в от бобина е там, където на контакт има +12в.При тези условия къде би мобъл да е проблемът?Прегледах връзките на дюзите и са както по схемата.Някъде нещо не е както трябва, но не е свързването на дюзите и искам да открия какво е.Колата е Рено Сеник 1,6 90к.с..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с четенето на времената не бензиновите дюзи ТАМОНА
Collapse
X
-
Re: Проблем с четенето на времената не бензиновите дюзи ТАМО
ivan_pop написа:Na4ko_0 написа:Кафявият кабел в вързан за минуса от една от бобоните,Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Офффф, че съм....недоскив.......БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО! На нетбука това дори не го бях видял - сега си сложих ТАМОНА на 22ката и отметката щеше да ми извади очите.Вече и аз съм на 99,99% сигурен, че е трябвало да прекъсна + на дюзите и се управляват по него.Благодаря на всички за насоките!Колкото до сигнала за оборотите - уж точно минус от бобина е, "по схема", и в един сервиз, където момчето слага Тамона и му бях закарал колата да види дали пали компютъра, че не можех да се вържа с наличния ми тогава кабел, също ми каза, че се взима от там сигнал.Сега остава да му я подкарам и настроя и да видим ще се дупчат ли дюзите и на какъв размер.Калкулаторът на БСМ програмата ми дава 1,8мм , пък да видим. Ще има отчет, като се докопам до колата.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
ООО, Рейката е 3Ohm и е като първата твоя рейка дето беше взел с Тамоната, ако не се лъжа - турска от...забравих и марката Голямо дърво ще е предполагам, но когато си замине ще му търся по-добра на момчето.Той 10000 км ги прави за над година, та трябва да го изкара известно време.Иначе Сценика е 1,6 90к.с.Та по твоя ориентир може би 1,6 или 1,7мм трябва да се разпробият при подобно налягане.В калкулатора зададох 1,5 бара налягане за 90к.с. и ми ги даде тези 1,8мм, но наистина би било разумно да се пробват да се разпробият на по-малък размер първоначално.Чудя се оригиналните отвори на щуцерите колко са широки, но нямам подръка с какво да ги измеря.Предстои да видя и как се представя изпарителят и какво налягане прави, дали ще иска корекции и там.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
А този Сценик коя година е,да не Реникс случайно?Макар че Сценик със система Реникс не съм виждал.Ако е система Реникс,Тамоната няма да ги види бензиновите дюзи.Дали е Реникс ще разбереш като измериш съпротивлението на бензиновите дюзи.Ако съпротивлението на бензиновите дюзи е под 10 ома,забрави за ГИ.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Мисля, че годината е 97 или 98. Двигателят е 1,6 8v 90к.с. . Доста го плюят по рено форумите, често имал проблеми с гарнитурата на главата и самата глава, но друго не знам. Доста приятен за шофиране обаче - справя се прилично с голямото купе, дори на климатик и макар да не става за спортни амбиции е супер за ежедневни нужди. Друго не знам обаче...Чел съм за успешно-монтиран ГИ на такъв Сценик и то точно ТАМОНА, а гледах и монтаж на метанов инжекцон на снимки, та сигурно системата не е такава, щом има успешни монтажи.Дано де..., че иначе би било много труд за нищо.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар