Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с четенето на времената не бензиновите дюзи ТАМОНА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с четенето на времената не бензиновите дюзи ТАМОНА

    Здравейте, колеги.Един приятел още есента искаше да му сложим газова, та сложихме я ние - Тамона 4.Не ни се получи да се свържем обаче, с доказано работещ кабел.Та тогава му намерих сервиз, където да отиде да му настроят уредбата, но момчето все не е имал пари и не е ходил.Така се стигна до това, че днес го оборудвах с нов кабел, поръчан от нета, който си работи и на контакт и при запален двигатал.Рекох да му я настроя и....о чудооо..Тамоната не може да прочете каквито и да било бензинови времена - сигнал няма!Зарових се отпред да меря и гледам.Дюзите са свързани, както е описано по схема - прекъснат е минусът на всяка една от тях, за него е припоен съответният цвят проводник, а отговарящият на него, но прошарен с бяло - към края на минуса откъм бензиновия компютър.Тамоната чете оборотите, температура, ламбда и т.н. , но бензинови времена не отчита.Кафявият кабел в вързан за минуса от една от бобоните, главният плюс с предпазител е вързан към плюс на акумулатора, а другият червен кабел, който е за +12в от бобина е там, където на контакт има +12в.При тези условия къде би мобъл да е проблемът?Прегледах връзките на дюзите и са както по схемата.Някъде нещо не е както трябва, но не е свързването на дюзите и искам да открия какво е.Колата е Рено Сеник 1,6 90к.с..
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    #2
    Провери да не си срязал грешния кабел на инжекторите.

    Коментар


      #3
      Колега,благодаря за съвета, но горе съм писал, че съм проверил и е прекъснат минусът на дюзите, както е по схема.
      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

      Коментар


        #4
        И ako Тамоната иска сигнал по минус а мегана е с обща маса на дюзите и управление по + какво правиш.

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с четенето на времената не бензиновите дюзи ТАМО

          Na4ko_0 написа:
          Кафявият кабел в вързан за минуса от една от бобоните,
          Това маса ли е или клема"1"?Обороти вижда ли Тамоната?Задай виртуални обороти в програмата и провери пак връзките към бенз. дюзи.
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            Ти си описал но си объркал кабела който е трябвало да срежеш. Другата вероятнос е дюзите да се управляват по *+* но е малка вероятноста. Аз до сега съм срещал само една кола която управлява по *+*.

            Коментар


              #7
              Re: Проблем с четенето на времената не бензиновите дюзи ТАМО

              ivan_pop написа:
              Na4ko_0 написа:
              Кафявият кабел в вързан за минуса от една от бобоните,
              Това маса ли е или клема"1"?Обороти вижда ли Тамоната?Задай виртуални обороти в програмата и провери пак връзките към бенз. дюзи.
              Ами по схема "кафявият" кабел се връзва на за минус от бобина. Такава е схемата към Тамона-та.Виждат се обороти в програмата, да.Ще пробвам това с виртуалните обороти, но какво да проверявам на връзките към бенз. дюзи по-точно - вече съм ги прегледал обстойно и са вързани както е по схема?Започвам да си мисля, че е възможно наистина дюзите да се управляват по + и трябва да проверя с мултицета и тази работа.Ако се окаже така, както горе пита @MEMO - какво правя?
              Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

              Коментар


                #8
                Какво, какво , какво ? Пускаш контрол по + ама ... що си мисля, че РПМ сигнала не беше от минус на бобината както и да е това, на 99.9% неправилно си срязал бензина
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Какво, какво , какво ? Пускаш контрол по + ама ... що си мисля, че РПМ сигнала не беше от минус на бобината както и да е това, на 99.9% неправилно си срязал бензина
                  Офффф, че съм....недоскив.......БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО! На нетбука това дори не го бях видял - сега си сложих ТАМОНА на 22ката и отметката щеше да ми извади очите.Вече и аз съм на 99,99% сигурен, че е трябвало да прекъсна + на дюзите и се управляват по него.Благодаря на всички за насоките!Колкото до сигнала за оборотите - уж точно минус от бобина е, "по схема", и в един сервиз, където момчето слага Тамона и му бях закарал колата да види дали пали компютъра, че не можех да се вържа с наличния ми тогава кабел, също ми каза, че се взима от там сигнал.Сега остава да му я подкарам и настроя и да видим ще се дупчат ли дюзите и на какъв размер.Калкулаторът на БСМ програмата ми дава 1,8мм , пък да видим. Ще има отчет, като се докопам до колата.
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #10
                    Каква е рейката ? Съпротивление ?При 1.3 бара 1.5мм на 3омов валтек са достатъчни за 75к.с. Просто за ориентир давам
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      ООО, Рейката е 3Ohm и е като първата твоя рейка дето беше взел с Тамоната, ако не се лъжа - турска от...забравих и марката Голямо дърво ще е предполагам, но когато си замине ще му търся по-добра на момчето.Той 10000 км ги прави за над година, та трябва да го изкара известно време.Иначе Сценика е 1,6 90к.с.Та по твоя ориентир може би 1,6 или 1,7мм трябва да се разпробият при подобно налягане.В калкулатора зададох 1,5 бара налягане за 90к.с. и ми ги даде тези 1,8мм, но наистина би било разумно да се пробват да се разпробият на по-малък размер първоначално.Чудя се оригиналните отвори на щуцерите колко са широки, но нямам подръка с какво да ги измеря.Предстои да видя и как се представя изпарителят и какво налягане прави, дали ще иска корекции и там.
                      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                      Коментар


                        #12
                        Слагаш на 1 бар и пускаш калибровка, тя ще си каже.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ще пробвам и ще сподяля докъде съм я докарал.
                          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                          Коментар


                            #14
                            А този Сценик коя година е,да не Реникс случайно?Макар че Сценик със система Реникс не съм виждал.Ако е система Реникс,Тамоната няма да ги види бензиновите дюзи.Дали е Реникс ще разбереш като измериш съпротивлението на бензиновите дюзи.Ако съпротивлението на бензиновите дюзи е под 10 ома,забрави за ГИ.
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #15
                              Мисля, че годината е 97 или 98. Двигателят е 1,6 8v 90к.с. . Доста го плюят по рено форумите, често имал проблеми с гарнитурата на главата и самата глава, но друго не знам. Доста приятен за шофиране обаче - справя се прилично с голямото купе, дори на климатик и макар да не става за спортни амбиции е супер за ежедневни нужди. Друго не знам обаче...Чел съм за успешно-монтиран ГИ на такъв Сценик и то точно ТАМОНА, а гледах и монтаж на метанов инжекцон на снимки, та сигурно системата не е такава, щом има успешни монтажи.Дано де..., че иначе би било много труд за нищо.
                              Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                              Коментар

                              Working...
                              X