kalin555 написа:
Ами то и на Фолксфагена се слагаше на моното такава подложка. Май , че наистина корпуса на моното е същия или подобен. А относно резистора , той се слага като се прекъсне дюзата през релето да може през резистора да минава малко ток и компа да си мисли , че има дюза . По принцип ако минава малко ток компа пак може да ревне . Може да се пробва с по-малък резистор примерно 50 ома. Обаче колкото намаляваме резистора се увеличава вероятността дюзата да се отваря по малко и пусне бензинец. Ако не се лъже по този начин трябва да се направи така че релето през нормално затворения контакт да затваря веригата на дюзата когато колата е на бензин. Когато се пусне газта, от захранването на газовия клапан релето се захранва и прехвърля компа към резистор със същото съпротивление като на дюзата, а едновременно прекъсва дюзата. При този вариант 100 % се лъже компа. Така се правят емулаторите на дюзи и за 4 и 6 цилиндъра и т.н., само дето там има превключващо реле за всеки цилиндър ( всяка дюза) . Резистора е 5 Вата защото си грее и ако е с малка можност ще се опече и ....Ако не е ясно може да пробвам да драсна схемичка. Инъче въпросната плочка мисля че няма да е трудно да се одяла от текстолит или да се изрежат няколко ката от клингирит. даже с клингирита може да се играе с повече и по- малко милиметри (с повече или по -малко гарнитурки една върху друга) и да се експериментира с въздушната междина. Аз точно така бих направил. Но като цяло мисля , че беше около 4-5 мм. дебелината на подложката.
Коментар