Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Медна тръба VS термпопластична

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    От колонката, а не от бутилката. освен стружки има и графит. Пластмасовата... пластмасата старее, особено силно при висока температура (двигателният отсег и генерацията). Аз лично предпочитам медната заради фитингите - не желая стоманени фитинги по какъвто и да е повод! Въпросните тръби сигурно са предвидени да работят в топла среда и външни условия, обаче... аз лично нямам вяра на полимерите. Прекалено калпави са за такава отговорна работа като газопровод под налягане (лично мнение). Предпочитам да се изгърча да сложа медната тръба.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      muns61 написа:
      При металната тръба имаш 2 места, от които може да очакваш евентуален теч. При пластмасовата - 4.
      Съгласен съм, но след като сам видях как се стяга термопластичната тръба към нипела - абсурд е да има теч от там.Днес си сложих термпопластична тръба, прибрах я в канала с бензинопроводите, абе красота просто, за нула време я пуснах тръбата, то повече време ми отне да махна стоманената !!!
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар

      Working...
      X