Има ли някакви сериозни недостатъци термопластичната тръба ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Медна тръба VS термпопластична
Collapse
X
-
може би липсата на черното вещество във филтъра на газовия клапан-с медните тръби го има с тези може би няма да го има?иначе вероятно са тествани и сертифицирани ,едва ли някой ще ги пусне да се продават свободно за работа с газ.....типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Сертифицирани са.Поръчах си FARO, която ще използвам от кпапана до редуктора - около метър. С 90гр. коляно, просто с тази тръба ще ми стане супер прибран и изчистен монтажа.Въпроса е какъв е недостатъка. Примерно да се напуква след време или др. такива.Изрязах си няколко парчета и се гавтрих с тях - огъване, палене със запалка :DF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Дали е по-евтина пластмасовата тръба не съм сигурен.Тя на метър като смяташ може да е по-евтина,но към тази цена трябва да се добавят накрайниците които са бая скъпи.Освен това ако се наложи ремонт някакъв не зная дали могат да се ползват старите накрайници.В някои случаи за тези накрайници няма място.Аз съм традиционалист и предпочитам медна тръба,но все пак прогреса не може да се спре!OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
При металната тръба имаш 2 места, от които може да очакваш евентуален теч. При пластмасовата - 4. Това ми е достатъчно, за да предпочета металната. Колкото до цената, медна намирам на цена почти като FARO. Като сложиш фитингите, пластмасовата става по-скъпа. А монтажа, медната стои там, където я поставиш и не стърчи, за разлика от еластичната пластмаса.На FARO - то съм намерил по-подходящи приложения...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:При металната тръба имаш 2 места, от които може да очакваш евентуален теч. При пластмасовата - 4.landi написа:Напълно съм съгласен с теб.muns61 написа:Колкото до цената..... А монтажа, медната стои там, където я поставиш и не стърчи, за разлика от еластичната пластмаса.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Тези тръби се ползват от няколко години в Бг, поне 5. В началото бяха само с бронзови, или месингови фитинги, но после ги смениха със стоманени поцинковани - тънко... След 2 години поцинкованото вече ръждясва.Не казвам, че не са надеждни, но при положение, че ВЪЗМОЖНИТЕ точки на несигурност на 1 тръба се увеличават от 2 на 4, предпочитанията ми са към медната тръба. Това е мое мнение, не ангажирам никого.Пък и с медната се вдига цената на колата като скрап, като му дойде времето! :DПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
qnisZ написа:И аз за сега предпочитам медната. Пласмасовата до колкото се досещам има едно предимство и то е че няма да запълва филтъра на газовия клапан с меден окис.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар