Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Медна тръба VS термпопластична

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Медна тръба VS термпопластична

    Има ли някакви сериозни недостатъци термопластичната тръба ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    освен два пъти по ниската цена друго предимство АЗ ЛИЧНО не виждам. приеми го че ме е страх да ми минава газта през тия пластмаси.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Страх лозе пази, ама ми трябват обосновки, не предубеждения или догадки
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        може би липсата на черното вещество във филтъра на газовия клапан-с медните тръби го има с тези може би няма да го има?иначе вероятно са тествани и сертифицирани ,едва ли някой ще ги пусне да се продават свободно за работа с газ.....
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5
          Сертифицирани са.Поръчах си FARO, която ще използвам от кпапана до редуктора - около метър. С 90гр. коляно, просто с тази тръба ще ми стане супер прибран и изчистен монтажа.Въпроса е какъв е недостатъка. Примерно да се напуква след време или др. такива.Изрязах си няколко парчета и се гавтрих с тях - огъване, палене със запалка :D
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Имам газова с такава тръба,и моята е Faro.Монтажа с нея е много лесен и прибран.Близо година съм с газова,тръбата ми минава под купето и си е като нова.Препоръчвам заради лесната работа с нея и по прибраният монтаж.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              Дали е по-евтина пластмасовата тръба не съм сигурен.Тя на метър като смяташ може да е по-евтина,но към тази цена трябва да се добавят накрайниците които са бая скъпи.Освен това ако се наложи ремонт някакъв не зная дали могат да се ползват старите накрайници.В някои случаи за тези накрайници няма място.Аз съм традиционалист и предпочитам медна тръба,но все пак прогреса не може да се спре!
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #8
                Аз даже от бутилката до клапана съм със стоманена Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Накрайниците са по-скъпи - да. 90гр. коляно е 4-5лв.Може след демонтаж да се ползва. Утре ще снимам p.s. -
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  При металната тръба имаш 2 места, от които може да очакваш евентуален теч. При пластмасовата - 4. Това ми е достатъчно, за да предпочета металната. Колкото до цената, медна намирам на цена почти като FARO. Като сложиш фитингите, пластмасовата става по-скъпа. А монтажа, медната стои там, където я поставиш и не стърчи, за разлика от еластичната пластмаса.На FARO - то съм намерил по-подходящи приложения...
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Напълно съм съгласен с теб.

                    Коментар


                      #11
                      И аз за сега предпочитам медната. Пласмасовата до колкото се досещам има едно предимство и то е че няма да запълва филтъра на газовия клапан с меден окис.

                      Коментар


                        #12
                        muns61 написа:
                        При металната тръба имаш 2 места, от които може да очакваш евентуален теч. При пластмасовата - 4.
                        Aз още не съм я сложил, само я размятам в багажника, но прицнипно си прав. От бутилката до клапана са 4 местата. Обаче буренцата и гайките на самото ФАРО, така здраво стягат, че не виждам как е възможно да изпуска (лично мнение).
                        landi написа:
                        Напълно съм съгласен с теб.
                        Ко речи ? Ааа нищо, тътен в ушите ... добре.
                        muns61 написа:
                        Колкото до цената..... А монтажа, медната стои там, където я поставиш и не стърчи, за разлика от еластичната пластмаса.
                        Цената не е проблем, 1 път даваш за мед или за въпросната тръба.Монтажа - отново не съм съгласен, въпросната пластика може да се прибере много по-добре от медната, твърда тръба.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Аз лично съм приятно изненадан че тези пластмасови тръби са се появили на пазара.Такива съм виждал само на автомобили на които им е поставена уредбата във Холандия.Твърдо съм за тези тръби!Поздрави!

                          Коментар


                            #14
                            Тези тръби се ползват от няколко години в Бг, поне 5. В началото бяха само с бронзови, или месингови фитинги, но после ги смениха със стоманени поцинковани - тънко... След 2 години поцинкованото вече ръждясва.Не казвам, че не са надеждни, но при положение, че ВЪЗМОЖНИТЕ точки на несигурност на 1 тръба се увеличават от 2 на 4, предпочитанията ми са към медната тръба. Това е мое мнение, не ангажирам никого.Пък и с медната се вдига цената на колата като скрап, като му дойде времето! :D
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              qnisZ написа:
                              И аз за сега предпочитам медната. Пласмасовата до колкото се досещам има едно предимство и то е че няма да запълва филтъра на газовия клапан с меден окис.
                              Окисите на медта са зелени на цвят.(според скромните ми познания по химия)А такива цветове в газовия клапан не съм срещал.Това което съм намирал в газовия клапан го лови магнит.Мисля си че се е озовало там от бутилката.
                              OVB X18XE1 седан+ГИ

                              Коментар

                              Working...
                              X