Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консумация на STAND-BY на газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консумация на STAND-BY на газов инжекцион

    Газовия инжекцион е biGas и захранването на ЕКУ е директно от акумулатора.Днес измерих разхода на ток в покой и резултата е 75 mAh.Утре ще меря консумация с изключено ЕКУ.Съмненията са ми защото автомобила не го ползвам от 2 месеца и преди дни не успя да завърти стартера.По схема газовото ЕКУ точно така трябва да се свързва.Ще изключа и радиото за да видя как ще е както няма да активирам и алармата.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    75мА са малко, виж навремето като позлвах Alpine 9880 само той имаше 300мА и за 2 дни акумулатора - аут не знам колко трябва да хапва ГИ ама сигурно пише в спецификациите.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Консумация с разкачено ЕКУ на ГИ.
      Прикачени файлове
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Сега изключи и алармата, ако имаш такава и радиото и нещата може да си дойдат на мястото.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Като не караш колата няколко месеца не е ли по добре да откачаш клеимата направо?
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Сега изключи и алармата, ако имаш такава и радиото и нещата може да си дойдат на мястото.
            Направо съм дръпнал минусовата клема.Вчера не знам как се случи ,но запали и то добре.Цяла нощ с откачена клема и тази сутрин реших да отида с колата на Планиското Варна ама нъцки ходих с автобус.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Re: Консумация на STAND-BY на газов инжекцион

              Tornado написа:
              Газовия инжекцион е biGas и захранването на ЕКУ е директно от акумулатора.Днес измерих разхода на ток в покой и резултата е 75 mAh.Утре ще меря консумация с изключено ЕКУ.Съмненията са ми защото автомобила не го ползвам от 2 месеца и преди дни не успя да завърти стартера.По схема газовото ЕКУ точно така трябва да се свързва.Ще изключа и радиото за да видя как ще е както няма да активирам и алармата.
              За съжаление така са. Харчат! Това реално не е приблем дори автомобила да стои 1 месец, но не повече. Тлябва просто да се има в предвид. И моят ГИ е така и съм се замислил да го спирам автоматично с контакта, но не с реле. ............
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Според мен колата като не се кара повече от една седмица е редно да се откачи акумулатора.Скоро на един такъв дето не си беше карал колата цяла зима,му правих нова настройка на ГИ че ги беше забравил.
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  ivan_pop написа:
                  Според мен колата като не се кара повече от една седмица е редно да се откачи акумулатора.Скоро на един такъв дето не си беше карал колата цяла зима,му правих нова настройка на ГИ че ги беше забравил.
                  Ако се съхранява в гараж може да се забоде едно такова Устройство само да се намери на 220 V
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    то с гараж и баба знае. а откачането на клемите не винаги е добра идея

                    Коментар


                      #11
                      u_bo написа:
                      то с гараж и баба знае. а откачането на клемите не винаги е добра идея
                      Много скъпо ще излезе със фотоволтаик на покрива :D .
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        Ако се съхранява в гараж може да се забоде едно такова Устройство само да се намери на 220 V
                        Ако се откачи акумулатора ГИ не си забравя настройките.Забравя ги ако акумулатора падне както си е на колата.
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #13
                          Той по-скоро се опасява от нулиране на адаптацията на ЕКУ бензин, поне така си мисля.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Той по-скоро се опасява от нулиране на адаптацията на ЕКУ бензин, поне така си мисля.
                            Не се опасявам, ами съм сигурен

                            Коментар


                              #15
                              Нищо не се опасявам от 4 дни колата е с демонтиран акумулатор.Утре ще я паля за проба и ще пиша какво е станало.Остава ми още половин месец в който няма да я ползвам и задължително ще я държа с откачена минусова клема.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X