Проблема е следния:Колата преминава на много високоа температура на газ- около 80 градуса.Датчика отчита температура 50 градуса (този на изпарителя). Намали температурата на 13 градуса, за да го излъжем, утре ще видя какъв ще е резултата. Ако това не помогне незнам какво да правя, но при тези температури над 15 градуса карам по 5-6 км докато мине на газ.Реално ако е повреден датчика ще трябва да се програмира наново компютъра, а на мен това много не ми се иска защото вървенето сега е добро, горенето също.Сега налягането е 1,5-1,6 бара, а трябва да е 1,2-1,3 бара.На празни обороти показва инжекторно време под 2 милисекунди на газ, и 3 милисекунди на бензин.Рейка Райл- 3 ома.Ако оставя сега нещата така какви са последствията? Мембраната е сменяна преди 20 000 км, ГИ Фобос.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Високо налягане при ГИ. Последствия?
Collapse
X
-
Реална температура-80 градуса, измерена с инфрачервен термометър, а и малко след това тръгна първата степен на вентилатора.Показание на софуеъра на газта - температурата според датчика на изпарителя -50 градуса.Налягане на рейката- 1,5-1,6 бара, а трябвало да бъде 1,2-1,3 бара.Ниски инжекторни времена в резултат на по-високото налягане.Намалиха прехвърлянето на газ да става не на 30 а на 13 градуса. По този начин един вид се "лъже датчика", какъв е резултата ще пиша допълнително.Фобоса е с версия на софтуеър качена на 19.01.2007. Горенето и вървенето са ми повече от добри.Сменя ли температурен датчик, това означава пълно препрограмирване- нов софт.Последното не ми се иска да го правя.Въпроса е следния, опасно ли е да съм с по-високо налягане на редуктора. Редуктора е със сменяна мембрана преди 20 000 км.Дано сега съм по-ясен.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Ако сложиш същия датчик - нищо няма да "програмираш"Датчика е основно за прехвърляне на газ, не вярвам някой да ти е вкарал корекция по темп. на редуктор.Високото налягане обаче трябва да търсиш откъде идва.Варианти - кофти редуктор, проблем с вакуума или прецакан МАП сензорп.с. опасно ... ми не точно, просто адаптацията на марелито при газово време под бензиново ще избяга.Пък и силно се съмнявам, че имаш инжектори, които да работят на под 2мс време.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Имах подобен проблем с температурния датчик на един Мегаджет , там са два вида датчици и газагжията беше задал в софтуера неправилния. По същия начин показваше 50 при реални 82 градуса. Нищо не се налага да се препрограмира само указваш правилният вид датчик. Рейката кога си я купувал? Питам защото на онзи мегаджет и в последствие моята купувани миналата година се оказаха от някаква серия с подобрения ,които в България и Сърбия им се скапват някави гумички много бързо -при мен 1500 км а другата към 6000км . Рейката е райл блек боди. С това налягане и тези времена ще ресетваш често бенз еку.
Коментар
-
Рейката е "Райл"на 25 000 км, спрямо старата (която изкара 90 000 км)забелязвам , че е по-шумна , иначе си работи добре, разхода е нормален.С тея настройки и след ресет и адаптация- точно след 2 старта и бензиновото еку губи настройки.Не винаги обаче успявам да ресетна, незнам какво греша. Пуснал съм дори в раздел за автоелектроника, описал съм каква грешка дава.Ресетвам, паля, тя гасне, след това пак ресет, пак паля и пак гасне. Всеки път грешка РО170.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Реална температура-80 градуса, измерена с инфрачервен термометър, а и малко след това тръгна първата степен на вентилатора.Показание на софуеъра на газта - температурата според датчика на изпарителя -50 градуса.Налягане на рейката- 1,5-1,6 бара, а трябвало да бъде 1,2-1,3 бара.Ниски инжекторни времена в резултат на по-високото налягане.Намалиха прехвърлянето на газ да става не на 30 а на 13 градуса. По този начин един вид се "лъже датчика", какъв е резултата ще пиша допълнително.Фобоса е с версия на софтуеър качена на 19.01.2007. Горенето и вървенето са ми повече от добри.Сменя ли температурен датчик, това означава пълно препрограмирване- нов софт.Последното не ми се иска да го правя.Въпроса е следния, опасно ли е да съм с по-високо налягане на редуктора. Редуктора е със сменяна мембрана преди 20 000 км.Дано сега съм по-ясен.Punto Sporting turbo
Alfa Romeo 164 super
brava 1.6 16v
Коментар
-
Alex_RT написа:Рейката е "Райл"на 25 000 км, спрямо старата (която изкара 90 000 км)забелязвам , че е по-шумна , иначе си работи добре, разхода е нормален.С тея настройки и след ресет и адаптация- точно след 2 старта и бензиновото еку губи настройки.Не винаги обаче успявам да ресетна, незнам какво греша. Пуснал съм дори в раздел за автоелектроника, описал съм каква грешка дава.Ресетвам, паля, тя гасне, след това пак ресет, пак паля и пак гасне. Всеки път грешка РО170.
Коментар
-
При последното закачане на ГИ диагностика даваше инжекторни времена под 3 милисекунди (на газ), а на бензин даваше 4,5 милисекунди. Всичко това на празен ход. Два пъти я засичам вече и установявам, че разхода на газ се е повишил с около 0,5-1 л на 100 км. Засичам я 2 поредни седмици ходене до София- 1000 км - 2 засичания.Вчера адаптирах кашлицата, после ще я карам на газаджията да оправи налягането на редуктора и да сложи нов софт на ГИ и да го настрои. Рейката е купувана края на 2011 година, "Райл" 3 ома, на външен вид е ето такаваhttp://www.google.bg/search?safe=off...B200%3B200Ще погледна каква е точно рейката и ще пиша.Поздрави !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
След ресет и адаптация на бензиновото еку последва настройка на налягането на изпарителя и настройка от начало на екуто на газ.Резултат: рейката на газта стана значително по-тиха от преди, почти няма разлика в работата между бензин и газ.Разхода е в нормите, колата работи перфектно както на бензин така и на газ.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар