Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високо налягане при ГИ. Последствия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Високо налягане при ГИ. Последствия?

    Проблема е следния:Колата преминава на много високоа температура на газ- около 80 градуса.Датчика отчита температура 50 градуса (този на изпарителя). Намали температурата на 13 градуса, за да го излъжем, утре ще видя какъв ще е резултата. Ако това не помогне незнам какво да правя, но при тези температури над 15 градуса карам по 5-6 км докато мине на газ.Реално ако е повреден датчика ще трябва да се програмира наново компютъра, а на мен това много не ми се иска защото вървенето сега е добро, горенето също.Сега налягането е 1,5-1,6 бара, а трябва да е 1,2-1,3 бара.На празни обороти показва инжекторно време под 2 милисекунди на газ, и 3 милисекунди на бензин.Рейка Райл- 3 ома.Ако оставя сега нещата така какви са последствията? Мембраната е сменяна преди 20 000 км, ГИ Фобос.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    Почти нищо не ти разбрах, но един нов темп. датчик е 10лв. Фобоса трябва да може да му се посочи типа на датчика , масово са 4.7кОма.Провери вакуума до редуктора и ако не ти се е скапал МАП-а, значи е време да отваряш редуктора за ревизия.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Реална температура-80 градуса, измерена с инфрачервен термометър, а и малко след това тръгна първата степен на вентилатора.Показание на софуеъра на газта - температурата според датчика на изпарителя -50 градуса.Налягане на рейката- 1,5-1,6 бара, а трябвало да бъде 1,2-1,3 бара.Ниски инжекторни времена в резултат на по-високото налягане.Намалиха прехвърлянето на газ да става не на 30 а на 13 градуса. По този начин един вид се "лъже датчика", какъв е резултата ще пиша допълнително.Фобоса е с версия на софтуеър качена на 19.01.2007. Горенето и вървенето са ми повече от добри.Сменя ли температурен датчик, това означава пълно препрограмирване- нов софт.Последното не ми се иска да го правя.Въпроса е следния, опасно ли е да съм с по-високо налягане на редуктора. Редуктора е със сменяна мембрана преди 20 000 км.Дано сега съм по-ясен.
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        Ако сложиш същия датчик - нищо няма да "програмираш"Датчика е основно за прехвърляне на газ, не вярвам някой да ти е вкарал корекция по темп. на редуктор.Високото налягане обаче трябва да търсиш откъде идва.Варианти - кофти редуктор, проблем с вакуума или прецакан МАП сензорп.с. опасно ... ми не точно, просто адаптацията на марелито при газово време под бензиново ще избяга.Пък и силно се съмнявам, че имаш инжектори, които да работят на под 2мс време.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Емзо благодаря !Има ли смисъл да карам така или да вървя да я правят от-до. В случая не опира до пари, а опира до това дали ще има някаква съществена разлика.Поздрави!
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            Има естествено.Дай му ден-два на марелито и ще ти побелеят косите.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Имах подобен проблем с температурния датчик на един Мегаджет , там са два вида датчици и газагжията беше задал в софтуера неправилния. По същия начин показваше 50 при реални 82 градуса. Нищо не се налага да се препрограмира само указваш правилният вид датчик. Рейката кога си я купувал? Питам защото на онзи мегаджет и в последствие моята купувани миналата година се оказаха от някаква серия с подобрения ,които в България и Сърбия им се скапват някави гумички много бързо -при мен 1500 км а другата към 6000км . Рейката е райл блек боди. С това налягане и тези времена ще ресетваш често бенз еку.

              Коментар


                #8
                Рейката е "Райл"на 25 000 км, спрямо старата (която изкара 90 000 км)забелязвам , че е по-шумна , иначе си работи добре, разхода е нормален.С тея настройки и след ресет и адаптация- точно след 2 старта и бензиновото еку губи настройки.Не винаги обаче успявам да ресетна, незнам какво греша. Пуснал съм дори в раздел за автоелектроника, описал съм каква грешка дава.Ресетвам, паля, тя гасне, след това пак ресет, пак паля и пак гасне. Всеки път грешка РО170.
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #9
                  Alex_RT написа:
                  Реална температура-80 градуса, измерена с инфрачервен термометър, а и малко след това тръгна първата степен на вентилатора.Показание на софуеъра на газта - температурата според датчика на изпарителя -50 градуса.Налягане на рейката- 1,5-1,6 бара, а трябвало да бъде 1,2-1,3 бара.Ниски инжекторни времена в резултат на по-високото налягане.Намалиха прехвърлянето на газ да става не на 30 а на 13 градуса. По този начин един вид се "лъже датчика", какъв е резултата ще пиша допълнително.Фобоса е с версия на софтуеър качена на 19.01.2007. Горенето и вървенето са ми повече от добри.Сменя ли температурен датчик, това означава пълно препрограмирване- нов софт.Последното не ми се иска да го правя.Въпроса е следния, опасно ли е да съм с по-високо налягане на редуктора. Редуктора е със сменяна мембрана преди 20 000 км.Дано сега съм по-ясен.
                  на софтуера на фобоса / мегаджет има два вида темп. датчици. първи тип - фобос т740429 и втори тип - италиански (романо), разликата м/у тях е точно 20-25 градуса. след като си сменял изпарител той може би е с другия тип температурен сензор. хубавото на фобос че прави корекции по температура и налягане (това е проблема в твоя случай) и ако налягането е 1.2мбар то при по високо компа прави корексия на времената за впръскване на газта. същото е и при температурата. ако се намираше в софия щях да ти реша проблема но така от разстояние ще трябва сам да се справиш като подчертая че софтуера на фобос има много функции които 90% от газаджиите не разбират и не могат да ги използват и т.н. .....
                  Punto Sporting turbo
                  Alfa Romeo 164 super
                  brava 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Alex_RT написа:
                    Рейката е "Райл"на 25 000 км, спрямо старата (която изкара 90 000 км)забелязвам , че е по-шумна , иначе си работи добре, разхода е нормален.С тея настройки и след ресет и адаптация- точно след 2 старта и бензиновото еку губи настройки.Не винаги обаче успявам да ресетна, незнам какво греша. Пуснал съм дори в раздел за автоелектроника, описал съм каква грешка дава.Ресетвам, паля, тя гасне, след това пак ресет, пак паля и пак гасне. Всеки път грешка РО170.
                    Писах ти по нагоре първата такава рейка с която имах проблем е на един приятел с рено Лагуна и Мегаджет монтиран края на миналата година . Ресетване на бенз еку и след първото минаване на газ скапване. Втората такава рейка е на моята кола(защото съм късметлия) рейката е на 1000-1500 км не е станала по шумна просто пуска много газ.Колата върви като бясна на газ но се скапва на бензин. Сега е рециклирана и е добре. В нета има инфо че миналата година райл са правили подобрения по рейките(блек боди)което за България и Сърбия заради киселинността на газта я скапва(гумичките) . А иначе като мине на газ помериши ауспуха , ако си без катализатор ще разбереш за какво ти говоря. Другото което съм забелязал е че когато и дойде повече газта параметъра за ламбда във ФЕС показва на обратно т.е. 1.08-1,11(бедна смес) а като минеш на бензин 0,96. примерно. Ако искаш пробвай вържи бенз и газовото еку и увеличи времената на газ за да видиш какво става. Другото което виждам е че налягането ти е твърде високо и времената на газовите инжектори трябва да е доста ниско, а колата ти казваш върви добре. При такова налягане би трябвало газовите инжектори да са с времена под бензиновите и едва ли биха се справяли т.е. след като колата ти върви може би пускат повече газ отколкото трябва . Кога си я купувал , каква е точно рейката ? И виж на нея месеца и годината на производство. Ако е от миналото лято и е раил блек боди би трябвало този от който си я купил да ти даде ремонтни комплекти без пари.

                    Коментар


                      #11
                      При последното закачане на ГИ диагностика даваше инжекторни времена под 3 милисекунди (на газ), а на бензин даваше 4,5 милисекунди. Всичко това на празен ход. Два пъти я засичам вече и установявам, че разхода на газ се е повишил с около 0,5-1 л на 100 км. Засичам я 2 поредни седмици ходене до София- 1000 км - 2 засичания.Вчера адаптирах кашлицата, после ще я карам на газаджията да оправи налягането на редуктора и да сложи нов софт на ГИ и да го настрои. Рейката е купувана края на 2011 година, "Райл" 3 ома, на външен вид е ето такаваhttp://www.google.bg/search?safe=off...B200%3B200Ще погледна каква е точно рейката и ще пиша.Поздрави !
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #12
                        Мойта я купих ноември месец 2012 . на нея има печат 06 2012 .Та проблема е че заради заминалите гумички пуска повече газ отколкото е необходимо. Доста ми миришеше колата от ауспуха(нямам катализатор). Това е рейката за която ти пиша само дето е с черни бобини..

                        Коментар


                          #13
                          За дълъг пробег - валтек тайп 30.Тия рейлове са порнография. Дори и Хоризонта.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            След ресет и адаптация на бензиновото еку последва настройка на налягането на изпарителя и настройка от начало на екуто на газ.Резултат: рейката на газта стана значително по-тиха от преди, почти няма разлика в работата между бензин и газ.Разхода е в нормите, колата работи перфектно както на бензин така и на газ.
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар


                              #15
                              Това със скапването на гумичките на дюзите в рейката е правилно, дори изпращат ремонтни комплекти безплатно, за да си ги подмениш
                              Брава 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X