Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се връзва копче за палене директно на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се връзва копче за палене директно на газ

    Значи- мойта газова е Тартарини- авто прехвърля на газ при 2 хил. оборота.Искам да свържа още едно копче за да паля на газ.Сегашното ми копче е с 2 бутончета (в него влиза малка букса с 4 кабелчета) и пали винаги на бензин, но с много въртене.Как да подам ток да паля директно на газ.Имам клапани и на изпарителя и преди него- при филтърчето.Фиат 1.6 8 клапана пълна инжекция.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    #2
    Трябва да си вземеш копче с три позиции - бензин / автоматичен / газ.Свързваш по схемата към него новото копче и ти си човекът Когато желаеш ще палиш на газ, когато желаеш на автоматичен режим, който е като при теб, а като изкаш ще си палиш и караш само на бензин.Струват около 15лв. и има ъж вългарски, търски....макар че и Lovato съм виждал за 15лв., но колко е било ловато.Не зная дали би било възможно да се преправи свързването на съществуващото копче, за да ти позволява да палиш директно на газ, но ако не си вещ по кабеляците и му нямаш схемите по-лесен е горният вариант със смяната.
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    Коментар


      #3
      Съмнява ме буксата на копчето с 3 положения да е същата.по- скоро си мислех за още едно копче да давам + на клапана на изпарителя или нещо такова.
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        Вярно ли е,че като изкарам буксата от копчето и направя мост м/у синьото и червеното кабелче и ще пали на газ.
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          Обикновен прекъсвач ляво дясно с три крачета.В едната посока на бензин ,а в другата на газ.В допълнение един бутон с нормално затворена верига за газовите клапани/Поставя се за по лесно палене.Натискаш го когато палиш на газ завърташ стартера и тогава пускаш.С това избягваш давенето.Малко набързо го обясних ,но е елементарно наистина.Няма смисъл на обикновенна газова уредба от скъпи бутони за управление.п.с. Сега видях ,че става дума за инжекцион ,а не моноинжекция и явно има и емулатор на дюзите който ги прекъсва ,но става и при него.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Вариантите са много, определено не предлагах да ползваш старите кабели с ноовото копче, затова съм споменал, че то върви със схема, има си и кабелен сноп с негова си букса.Махаш старото и слагаш новото.А то управлява в завизимост от свързването и нужните релата и емулатора за дюзите, ако имаш, че и там слагали някакви релета.Трябва да си прегледаш добре какво къде имаш вързано и да прецениш как да го преработиш.Аз съм описал най-лесният за мен вариант, този на Tornado същo става.Това за окъсяването на крачена не ми говори нищо.Кой ти го каза?Единственият вариант да го знае е да е имал същото копче вързано по същия начин, като твоето.
            Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

            Коментар


              #7
              КИМИ написа:
              Вярно ли е,че като изкарам буксата от копчето и направя мост м/у синьото и червеното кабелче и ще пали на газ.
              вярно е с окъсяването постигаш това което умният ключ прави след достигането на определени обороти/свързва син и червен/.аз си нося кламер във вратата щото на няколко пъти като изненадващо свърши бензина и няма палене.пък за да е свеж зареждам по 10-тина литра наи-много.
              Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
              Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

              Коментар


                #8
                marea-ta написа:
                КИМИ написа:
                Вярно ли е,че като изкарам буксата от копчето и направя мост м/у синьото и червеното кабелче и ще пали на газ.
                вярно е с окъсяването постигаш това което умният ключ прави след достигането на определени обороти/свързва син и червен/.аз си нося кламер във вратата щото на няколко пъти като изненадващо свърши бензина и няма палене.пък за да е свеж зареждам по 10-тина литра наи-много.
                Благодаря, само с тия цветни кабелчета да не гръмне нещо на бомба ми прилича.
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  Ето снимки на всички части на газовата:
                  Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                  Коментар

                  Working...
                  X