Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиране на газта при принудителен празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спиране на газта при принудителен празен ход

    Чел съм че е правено, но не съм много сигурен.Въпросът е дали на електрически изпарител магнит-вентила затваря напълно газта?Ако да , то с проста схемичка следяща подаването на ток към бензиновите дюзи ще мога да спирам газта от изпарителя.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    За да стане трябва регулатора да е ел клапан ,иначе гасне много лесно ,на бравата няма да стане.Правил съм го с икономайзер от карбураторно типо.На пълна инжекция не е добре заради дългите колектори,щом натиснеш съединителя гасне,а когато дадеш газ има много голям шанс за БУМ
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      дюзата се командва с - , плюса е постоянен . по принцип може да се направи това но не съм сигурен дали ще има икономически ефект .

      Коментар


        #4
        Правено и от мен но вентила не можа да изкара едно лято. Монтираните на изпарителя на са предвидени за толкова голям брой сработвания.
        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


        http://vbox7.com/play:124bedab

        Коментар


          #5
          Имаше някъде схема,която взема сигнал от дюзите,нещо като ключето за газовото
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #6
            :D Мерси на всички. Разубедихте ме бързо!
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Не е необходимо, при ППХ не влиза въздух в мотора, газ-също. Дросела е напълно затворен.Ако влиза въздух на бензин, а дюзите са изключени, познай ламбдата какво ще отчете!
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                аз се наех миналата година да го правя но нямаше ефект поради следните причини:-дюзата се управлява по "-" тоест + е постоянен а по минус се подава широчинно модулиран сигнал....първо пробвах с реле, но не стана щото релете очаквано щракаше като лудо в такт с подаваните импулси а при празен ход дори не залепяше като хората щото напрежението на сигнала бепе ниско поради по голямата пауза между импулсите...пробвах с полеви транзистор и с биполярен транзистор обаче, честотата е толкова бърза а клапана на газта е толкова бавен, че реално клапана на газта въобще не влючва и изключва...и накрая заебах всичко и си върнах нормалната инсталация...след малко мисловен процес измислех, че единствено може да стане с микроконтролер и 5 реда код в програмата....просто се следи за напражение по голямо от 0.5В да речем...щото при ППХ напрежението става 0...и когато изчезне напрежението контролер да контролира реле или транзистор който да спира и пуска газовия клапан...по тази начин няма да има неприятното прицъкване на изхода на релето или транзистора.....но така и не го реализирах въпреки, че е за 15 минути работа щото като седнах да смятам грубо в най-добрия случай при градско шофиране разхода би паднал с не повече от 0.3 литра...как се смята - като знаете колко ви гори колата и ако карате през седмицата по един и същ маршрут по 5-10 километра дневно, си смятате хипотетично по колко метра изминавате в ППХ без разход на гориво докато оборотите паднат до 1500 под 1500 горивото се подновява.....например при приближаване към кръстовище...смятате колко кръстовища имате умновате по метрите средно за всяко кръстовище умножавате по 2 за двете посоки(отиване и връщане до работа) умножавате по 5 дена после по 4 седмици и ще видите че се събира едно 2-3 КМ в ППХ...не казвам, че метода е точен това са си мои разсъждения....при всеки може да е различно....
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #9
                  Не е необходимо, при ППХ не влиза въздух в мотора, газ-също. Дросела е напълно затворен.Ако влиза въздух на бензин, а дюзите са изключени, познай ламбдата какво ще отчете!
                  Щях ли да поставям този въпрос и щеше ли да има толкова отговори ако беше така както си мислиш?!Както и да е, благодаря за всички бързи и разумни мнения. Наистина ако беше с къси колектори можеше да си поиграя, просто защото имах свободно време. Така или иначе идва време да сменям Брава-та, тогава ще се решат и много други проблеми :D
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар

                  Working...
                  X