Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход на газ Фиат брава 1.4 12В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Такъв разход ми даваше на мене когато я сложих.Причините бяха 2.Едната че ми изпускаше гас от едната тръбичка,а втората е че беше развъртяна много.Сега разхода ми е 9 на 100 извън градско и 12 на 100 градцко.от никъденямам изпускане ннито пропуск на въздух.по нисък разход немога да я докарам.

    Коментар


      #47
      как да проверя дали изпуска газ

      Коментар


        #48
        kleopatra0 написа:
        как да проверя дали изпуска газ
        Цигари пушиш ли? Извинявай не се стърпяхВариантите са два 1- Гъбичка с веро и почваш да търкаш всички съединия и маркучи2- отиваш в сервиз за газ и там я проверяват с детектор.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #49
          Хайде съфорумници . Очаквам предложения от какво може да ми е разхода толкова голям. Последен разход с 11.5 литра 81 км което е приблизително 14/100 л/км.Да повторя пак. Разпределителния вал е перфектен , въздушния филтър е нов , изпарителя е нов (електрически). И сега малко информация за колата преди да я купя аз и след като е купих.Закупих я блъсната , 1500-2000 км преди да бъде блъсната бяха сменени сегменти , гумички на клапаните , разпределителен вал и прецакалите се около него неща и кабели на свещите. И преди този голям ремонт си гореше 14/100 и след него пак толкова. След като е закупих аз (блъсната) гореше м/у 17 и 20/100км, след отварянето и силиконирането около дросела , разхода спадна пак на 14/100км . Кабелите на свещите са чисто нови Tesla . Преди да ги сменя и 4-те свещи бяха черни, 1 месец след това на 1-ви и 4-ти цилиндър свещите бяха станали чисто нови , на 2-ри и 3-ти пак черни.За разхода на бензин нищо не мога да кажа. Не я карам на бензин , само я паля на бенз.Ако се сетя още нещо ще допълвам.
          Fiat Bravo 1.4 12v '95

          Коментар


            #50
            С тези усилия които полагаш скоро проблема няма да се разреши.Автомобила не закачан на газ-анализатор нали?Колега по-горе посочи с какво се проверява наличието на спукани маркучи и затова нищо не споменаваш.Ей така ще хвърляме боб докато темата стане 100 страници да речем.Повярвай ми боря се със съвсем друго газово устройство на друг автомобил при което се настройва комп. и за да получа информация от колеги трябва да обясня и разясня всичко.Ти само искаш ,а насреща нищо е няма как да се справиш така.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #51
              Колега 9 на 100 извън града за скорости 110-120 са нормални за тоя мотор...при 90-100 тряа да е около 8......поне при мене е толкова.......аз съм със същия мотор....сменял съм какво ли не и под 8.5/100 при 110км/ч не съм успял да я сваля....като основна причина според мене е проблем със сечението на смесителната плочка...и с тройника....моя смесител е със 3 милиметра по тесен отколкото стандарта за смесителите за тая кола....и поради тая причина тройника е много чувствителен...със по-малко от четвърт оборот показанията на ламбда монитора се менят със над 50%....
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #52
                Може ли ако смуче въздух от вакума за сервото да ми дава такъв разход. И ако може , има ли какво да се прецака в самото сервото и да започне от там да ми дърпа въздух. (говоря за вакума-маркуча който излиза от смукателните колектори и влиза в сервото)
                Fiat Bravo 1.4 12v '95

                Коментар


                  #53
                  Нищо не казваш за вървежа? Какъв смесител/прочка ползваш като размер? Въртял ли си врътките на маркучите?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #54
                    S_BANKOV написа:
                    Нищо не казваш за вървежа? Какъв смесител/прочка ползваш като размер? Въртял ли си врътките на маркучите?
                    За вървежа нищо немога да ти кажа защото от както съм е купил все си гори 14/100 и не съм карал друга с същия мотор за да сравня.Плочката е Ф38 с 2 щуцера. Има 7мм метална гарнитура м/у плочката и инжектора. Врътките съм ги въртял , и съм я удушвал направо и пак гори 14/100. Газ не изтича от никъде. Единствените ми съмнения останаха в сервото защото има един вакум отиващ към него.
                    Fiat Bravo 1.4 12v '95

                    Коментар


                      #55
                      Изолирай усилвателя на спирачките щом се съмняваш в него.Известно време може да покараш без усилване на спирачното усилие.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #56
                        Tornado написа:
                        Изолирай усилвателя на спирачките щом се съмняваш в него.Известно време може да покараш без усилване на спирачното усилие.
                        Ще мога ли да спирам ако го изолирам този вакум
                        Fiat Bravo 1.4 12v '95

                        Коментар


                          #57
                          kurticata написа:
                          Tornado написа:
                          Изолирай усилвателя на спирачките щом се съмняваш в него.Известно време може да покараш без усилване на спирачното усилие.
                          Ще мога ли да спирам ако го изолирам този вакум
                          Ако бъдеш внимателен ще можеш само трябва да прилагаш по-голямо усилие върху педала.Преди години не всички автомобили имаха усилвател на спирачното усилие.Може да направиш проба на място като изолираш усилватела.Ако засмуква въздух от там все ще се промени работата на двигатела ,ако ли не търси причината за разхода другаде.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #58
                            Tornado написа:
                            kurticata написа:
                            Tornado написа:
                            Изолирай усилвателя на спирачките щом се съмняваш в него.Известно време може да покараш без усилване на спирачното усилие.
                            Ще мога ли да спирам ако го изолирам този вакум
                            Ако бъдеш внимателен ще можеш само трябва да прилагаш по-голямо усилие върху педала.Преди години не всички автомобили имаха усилвател на спирачното усилие.Може да направиш проба на място като изолираш усилватела.Ако засмуква въздух от там все ще се промени работата на двигатела ,ако ли не търси причината за разхода другаде.
                            Утре ще пробвам. Вече взех много да се съмнявам в сервото защото понякога трябва много силно да натискам педала за да спра.
                            Fiat Bravo 1.4 12v '95

                            Коментар


                              #59
                              Маркуча за сервото е присъединен доколкото си спомням под моното на първи цилиндър.Извади го намери същия маркуч парче затапи го от едната страна и го стегни със скоба.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #60
                                Не е от сервото. След като го запуших даде същия разход.Нещо се заслушах ,че е взела да прекъсва на празен ход . На заплата май ще взимам пак нови свещи.
                                Fiat Bravo 1.4 12v '95

                                Коментар

                                Working...
                                X