Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход на газ Фиат брава 1.4 12В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    kleopatra0 написа:
    моля,кажете от какво е възможен ужасно големия разход
    Тая кола някой провери ли а за течове на газ, провери ли я на диагностика, провери ли я на газанализатор и някой замери ли налягането на изпарителя.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      S_BANKOV написа:
      kleopatra0 написа:
      моля,кажете от какво е възможен ужасно големия разход
      Тая кола някой провери ли а за течове на газ, провери ли я на диагностика, провери ли я на газанализатор и някой замери ли налягането на изпарителя.
      колата мина на диагностика и показа само проблем с датчика на коляновия вал,смених го,после един майстор каза че има проблем със стъпковото моторче,смених и него,кабели и свещи са сменени,преди 1год е сменен разпределителния вал,тя гори много и на бензин и на газ

      Коментар


        #33
        Един от вариантите да гори толкова газ/бензин е смучене на въздух от някъде.Например от плочката . под моноинжекциона и т.н. И на мене ми разправяха че 1.6 16v не може да минат 27 литра газ за 100 километра през двигателя разни майстори ,ама както се казва да ама не. Оказа се спукани маркучи на газови инжектори много въздух и съответно много газ/ бензин и нормална работа на двигателя, нито е давел нито е прекъсвал просто е компенсирал многото въздух с гориво. Така че един по обстоен преглед може би ще покаже,също така и разни маркучи за вакум за серво и т.н

        Коментар


          #34
          kiriluz1 написа:
          Един от вариантите да гори толкова газ/бензин е смучене на въздух от някъде.Например от плочката . под моноинжекциона и т.н. И на мене ми разправяха че 1.6 16v не може да минат 27 литра газ за 100 километра през двигателя разни майстори ,ама както се казва да ама не. Оказа се спукани маркучи на газови инжектори много въздух и съответно много газ/ бензин и нормална работа на двигателя, нито е давел нито е прекъсвал просто е компенсирал многото въздух с гориво. Така че един по обстоен преглед може би ще покаже,също така и разни маркучи за вакум за серво и т.н
          благодаря много,ще я закарам да погледнат

          Коментар


            #35
            при мен се оказа,че нямам спукани маркучи,колата продаължава да гори много

            Коментар


              #36
              А лесно ли пали? Върви ли добре? Въздушен филтър сменян ли е скоро? Преди това гореше ли така?

              Коментар


                #37
                kiriluz1 написа:
                А лесно ли пали? Върви ли добре? Въздушен филтър сменян ли е скоро? Преди това гореше ли така?
                лесно пали,върви си нормално,сменени са въздушния и масления филтър

                Коментар


                  #38
                  Такъв висок разход на този атмосферен астаматик 1,4 съм постигал единствено като поставих газовата уредба и я бях оставил с напълно отворен тройник на пътя на газта.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #39
                    Разхода при мен спадна (не е в нормалните нива но спадна). Разглобих около моно инжекцията , махнах моното , гарнитурата и плочката, уплътнението (силикона който беше сложен) ми се стори малко съмнително .Намазах с силикон и сглобих отново всичко и резултата беше ,че преди това минавах с 5лв газ около 18-20 км (зареждам на една и съща бензиностанция и на една и съща колонка) тогава идваше към 17,5/100 км а след това с 5 лв минах 28 км , това като разход дойде г/д 13. Сега купих и нов въздушен филтър и чакам да видя колко ще мина.Та мисля ,че на принципа на разглоби и сглоби работата се поуправи.А моето заключение е ,че е смучела въздух от тази сглобка моното , гарнитурата и плочката и след като съм го уплътнил е спряла.
                    Fiat Bravo 1.4 12v '95

                    Коментар


                      #40
                      kurticata написа:
                      Разхода при мен спадна (не е в нормалните нива но спадна). Разглобих около моно инжекцията , махнах моното , гарнитурата и плочката, уплътнението (силикона който беше сложен) ми се стори малко съмнително .Намазах с силикон и сглобих отново всичко и резултата беше ,че преди това минавах с 5лв газ около 18-20 км (зареждам на една и съща бензиностанция и на една и съща колонка) тогава идваше към 17,5/100 км а след това с 5 лв минах 28 км , това като разход дойде г/д 13. Сега купих и нов въздушен филтър и чакам да видя колко ще мина.Та мисля ,че на принципа на разглоби и сглоби работата се поуправи.А моето заключение е ,че е смучела въздух от тази сглобка моното , гарнитурата и плочката и след като съм го уплътнил е спряла.
                      и аз ще пробвам да видя какво ще се получи,но при мен и на бензин гори много

                      Коментар


                        #41
                        Лесно се прави проба с карбуратор спрей, на запален двигател се пръска навсякъде където има съмнение за смучене на въздух , и понеже спрея е летлив колата вдига обороти ако има засмукване от някъде. Но най-логично е за такъв тазход да смуче от някъде. Само външен оглед не е достатъчен. На старата ми кола (фиат Темпра) имаше едни маркучи които бяха с оплетка и отвън изглеждаха перфектно а вътре бяха заминали, така че май трябва повече усилия в тази посока.

                        Коментар


                          #42
                          Първо провери всички маркучи за пробойни.Там около моното е много специална работата.Тази дебелата гарнитурка е хубаво да е от мека гума и металните части от двете и страни да са почистени много хубаво.Според мен нещо не ти е настроено както трябва сместа.Този разгход е главозамайващ.За разхода на бензин погледни бензиновия регулатор в какво състояние е (една мембранка мисля,че беше).При мен преди да сложа газова ми гореше 16 на 100 бензин.След смяна на неработещата сонда разхода падна на 10-11 градско (в София става въпрос).На газ пак ми гори толкова.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #43
                            Нали Ламбда сондата не играе на гас-каква връзка им с разхода -гас???
                            Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                            Коментар


                              #44
                              Извинявай за въпроса но колко фиата с тоя двигател имаш?аз за сега съм видял три твой теми със следните проблеми 1- висок разход на газ, без проблеми на бензин2- висок разход на бензин, без проблемина газ3- имаше и една в раздел продаваИзвинявай за откровението но или ни пързаляш нещо или си страшен фен на 1.4
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #45
                                S_BANKOV написа:
                                Извинявай за въпроса но колко фиата с тоя двигател имаш?аз за сега съм видял три твой теми със следните проблеми 1- висок разход на газ, без проблеми на бензин2- висок разход на бензин, без проблемина газ3- имаше и една в раздел продаваИзвинявай за откровението но или ни пързаляш нещо или си страшен фен на 1.4
                                имам един фиат,карам го при майстор и като го взема почва да има проблем на бензин,карам го на друг,започват проблеми на газ,казах че ми е сменен целия двигател,и в раздел продава има пуснати здравите части от стария ми двигател

                                Коментар

                                Working...
                                X