Искам да си изкажете мнението има ли значение за работата на двигателя и по-специално за неговия разход на метан,ако кранчето след изпарителя е евтино(пластмасова изработка) за около 4-5лв или е по-добре да е метално(бронзови май са повечето) за около 10лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пластмасово или метално кранче?
Collapse
X
-
Synthy написа:Това, че е метално не е гаранция, че няма вътре шупли и пак да ти остане в ръцете.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Synthy написа:Това, че е метално не е гаранция, че няма вътре шупли и пак да ти остане в ръцете.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Еми след редуктора налягането няма да е повече от 1-2 бара, даже май е много. Що да не си сложа пластмасово?Това за падането на разхода... хъм. Обичаш да се пързаляш явно, щом питаш дали е вярно"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар