Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекалено голям разход на газ Купе 2.0 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ако загрява бавно и изпарителя не изпарява газта и блъска неизпарена газ и 30 на 100 може да му гори.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      emzo написа:
      Ако загрява бавно и изпарителя не изпарява газта и блъска неизпарена газ и 30 на 100 може да му гори.
      Напълно съм съгласен. Моето ТИпо миналата година гореше 25 при температури от -20 градуса и каране на къси разтояния. Като се има предвид че го греех по 10 мин. на място . Направо разхода си беше не на км. а на час.
      не подценявайте италианските коли
      Tipo 1.6 (149.C2.046)

      Коментар


        #33
        Пак да се включа-това,че ми е слабо парното-показател ли е за некоректно работещ термостат??? да допълня,че слагам картон отпред-зимата
        Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

        Коментар


          #34
          Картона който слагаш отпред е добър показател за термостата. Явно няма друг начин да се стоплиш вътре. Ако е така си за термостат. Може да пробваш като запалиш колата и я оставиш малко да се стопли до толкова че ти да усещаш топлото по маркучите и проверяваш дали и радиатора ти се е затоплил. Ако е така значи термостата ти е отворен. Той трябва да се отваря едва когато двигателя достигне работната си температура . По принцип на някои коли показател за слабо парно е и запушен радиатор на парно , но ме съмнява. Ефтиния вариант за смяна на термостат го описах малко по назад в темата.
          не подценявайте италианските коли
          Tipo 1.6 (149.C2.046)

          Коментар


            #35
            anttonn написа:
            Пак да се включа-това,че ми е слабо парното-показател ли е за некоректно работещ термостат??? да допълня,че слагам картон отпред-зимата
            Моето си работеше нормално топлеше си когато загрее колата, до момента в който не го обърнах да духа на студено за през деня и вечерта си го направих пак на топло обаче от тогава почна да духа хладно дори да е на 90 градуса колата. И днес се разровичках изпод таблото където намерих един маркуч явно по който си върви топлата вода/въздух (незнам точно какво ) и на него има едно коляновидно рамо което всъщност мърда когато въртя копчето за топло и студено, та същото рамо се оказа че не отива до края когато го завъртя на топло и го побутнах с пръст да си отиде до края и започна да си духа нормално топличко. Така че не е изключено и при теб да се получава нещо подобно. Ако нямаш такава далавера под таблото огледай някъде под капака може би... или колегите ако знаят нещо повече по въпроса да помагат.

            Коментар


              #36
              Сложих термостат от Рено в тръбата след моя термостат-вече имам перфектно парно-сега засичам разход-градско-надявам се и той да падне :D(без картон пред радиатора, вече)
              Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

              Коментар


                #37
                Край ! Отпада значи тотално идеята да се изръся 140 гроша за нов термостат. И аз ще сложа един такъв, само кажо ми точно от какво Рено е термостата и колко парички ти коства горе-долу операцията.

                Коментар

                Working...
                X