anttonn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекалено голям разход на газ Купе 2.0 16в
Collapse
X
-
anttonn написа:Как се разбира,че термостата не работи -прецизно ???
Коментар
-
kalin555 написа:Сложи си термостат от рено ( мисля че за еспейс беше ). На баща ми съм сложил такъв и вече 3 години няма грижи . Слага се в маркуча който отива към радиатора. Струва 9-10 лв. Това е при положение , че твоя термостат е останал отворен. Ако е затворен голата ще прегрява. Тогава може да се свали оригиналния термостат да се изтърбуши и пак да се сложи такъв във маркуча. Ако смениш ангренажа няма да ти се оправи нито разхода нито вървежа ( освен ако от преди не е зацепен грешно), но все пак е нещо което не се подценява защото ако се скъса ......, а и цената на ремък с ролка е наистина около 60-70 лв и е сравнително ефтино. Щом като и на бензин не върви и казваш че забива носа на 1- ва значи нещо е разбазикана. Провери си свещите ( не казвам смени ). Може да не са заминали ами да им са увеличени разтоянията само с коригиране може да се оправи . На този мотор свещите на Бош ( BR7DC+) са около 25 лв. и са много добри и са си точно за този мотор. За да се оправи все пак разхода на газ може един обикновен турски изпарител за 50 лв. + нов въздушен филтър и караш. Тогава може и да падне разхода . Все пак всичко зависи и от цялостното състояние на мотора. За да е добре на газ трябва да е добре на бензин .
Коментар
-
Ще се излъже. Ако оригиналния отвори на 50 градуса след него ще е новия който ще продължи да задържа водата към радиатора и чак към 80 гр. ще почне да отваря. И на практика стария термостат отпада в регулирането . Ако можеш да го демонтираш е добре да го изтърбушиш да остане само един корпус с дупки за да не вземе термостата така както отваря рано да реши да затвори и да не се отвори повече и ще има да се чудиш кой от двата е заклинил . Аз на баща ми неможах да го махна защото имаше едни тръбички които пречеха и минаваха зад изпускателите и стана много сложно а беше посред зима и само наврях в маркуча новия термостат и караме вече 3 години. Хубаво е тялото на термостата от рендето да се омасли и така да ко натикаш защото влиза зор, а трябва да влезе така че после да ти остане накрая на маркуча 1-2 см. за да можеш да го прихванеш обратно. Като се вкара термостата отгоре върху маркуча се слага една скоба (обикновенна ) зза водно съединение за да не мърда вътре в маркуча като го надуе водата.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
kalin555 написа:Ще се излъже. Ако оригиналния отвори на 50 градуса след него ще е новия който ще продължи да задържа водата към радиатора и чак към 80 гр. ще почне да отваря. И на практика стария термостат отпада в регулирането . Ако можеш да го демонтираш е добре да го изтърбушиш да остане само един корпус с дупки за да не вземе термостата така както отваря рано да реши да затвори и да не се отвори повече и ще има да се чудиш кой от двата е заклинил . Аз на баща ми неможах да го махна защото имаше едни тръбички които пречеха и минаваха зад изпускателите и стана много сложно а беше посред зима и само наврях в маркуча новия термостат и караме вече 3 години. Хубаво е тялото на термостата от рендето да се омасли и така да ко натикаш защото влиза зор, а трябва да влезе така че после да ти остане накрая на маркуча 1-2 см. за да можеш да го прихванеш обратно. Като се вкара термостата отгоре върху маркуча се слага една скоба (обикновенна ) зза водно съединение за да не мърда вътре в маркуча като го надуе водата.
Коментар
-
На баща ми е Фиат Крома но е със същия мотор . Има 2 коня разлика (137 к.с.) и е с Инжекцион на Бош с дебитомер, а доколкото знам Купето е с МАП -сензор и е на Марели мисля инжекциона , но това няма отношение към термостата. Вярно е , че термостата е цял корпус и регулиращия елемент е вграден и не може да се извади ама с малко сила може да се откърти клапата и да си остане само дупка. Проблема беше при мен да го извадя заради едни тръбички които минават зад колекторите и те пращат антифриз мисля за да охлаждат маслото. Двата датчика мерят температура на водата. Единия е за да показва уреда на таблото другия подава информация на инжекциона.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
emzo написа:Тая АГУ гледана ли е на газ анализатор ? Щото друг вариант не се сещам да се следи сместа ?Засечи я и на бензин.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:emzo написа:Тая АГУ гледана ли е на газ анализатор ? Щото друг вариант не се сещам да се следи сместа ?Засечи я и на бензин.
Коментар
-
kalin555 написа:На баща ми е Фиат Крома но е със същия мотор . Има 2 коня разлика (137 к.с.) и е с Инжекцион на Бош с дебитомер, а доколкото знам Купето е с МАП -сензор и е на Марели мисля инжекциона , но това няма отношение към термостата. Вярно е , че термостата е цял корпус и регулиращия елемент е вграден и не може да се извади ама с малко сила може да се откърти клапата и да си остане само дупка. Проблема беше при мен да го извадя заради едни тръбички които минават зад колекторите и те пращат антифриз мисля за да охлаждат маслото. Двата датчика мерят температура на водата. Единия е за да показва уреда на таблото другия подава информация на инжекциона.
Коментар
-
След малко ровене във форума намерих това за което разправях. Тук е описано за Браво - Брава, ама и за Кромата е същата работа. Даже аз като слагах термостата намазах малко тялото на термостата и маркуча отвътре с масълце да се хлъзга . Не че пак не влиза зор ама пак помага. Моя термоста е абсолютно същия от описанието http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdfне подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Е как пък така я решавате тая работа че е за презацепване. Утре някой ще му напише да си направи ремонт на мотора. После незнам какво. 20 пъти казах че тоя разход е нормален за тая кола. Този мотор гори минимум около 12-13 градско бензин лятото. Зимата е повече примерно 15 и като сметнете 20 % отгоре за газта и ето 18 /100 газ. И ай някой ся да ми каже че на бензин този мотор гори 10 и ще падна от стола. Стига е влизал във филми човека. Освен това се писа че термостата му трябва да се оправи. Може и да е за презацепване ама това лесно може да се провери на место като се огледа колата.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар