Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекалено голям разход на газ Купе 2.0 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    anttonn написа:
    Как се разбира,че термостата не работи -прецизно ???
    Много лесно - като излезеш извънградско и стрелката на температурата ти падне на средата между началото и работната температура.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      anttonn написа:
      Как се разбира,че термостата не работи -прецизно ???
      Амии пурвите и наи забележими симптоми е ако колата загрява прекалено бавно (което означава че или ти е останал отворен термостата и върти постоянно водата или отваря прекалено рано като при мен) или пък загрява прекалено много ( ако не отваря термостата ) ако има други начини се андявам колегите да ти помогнат

      Коментар


        #18
        kalin555 написа:
        Сложи си термостат от рено ( мисля че за еспейс беше ). На баща ми съм сложил такъв и вече 3 години няма грижи . Слага се в маркуча който отива към радиатора. Струва 9-10 лв. Това е при положение , че твоя термостат е останал отворен. Ако е затворен голата ще прегрява. Тогава може да се свали оригиналния термостат да се изтърбуши и пак да се сложи такъв във маркуча. Ако смениш ангренажа няма да ти се оправи нито разхода нито вървежа ( освен ако от преди не е зацепен грешно), но все пак е нещо което не се подценява защото ако се скъса ......, а и цената на ремък с ролка е наистина около 60-70 лв и е сравнително ефтино. Щом като и на бензин не върви и казваш че забива носа на 1- ва значи нещо е разбазикана. Провери си свещите ( не казвам смени ). Може да не са заминали ами да им са увеличени разтоянията само с коригиране може да се оправи . На този мотор свещите на Бош ( BR7DC+) са около 25 лв. и са много добри и са си точно за този мотор. За да се оправи все пак разхода на газ може един обикновен турски изпарител за 50 лв. + нов въздушен филтър и караш. Тогава може и да падне разхода . Все пак всичко зависи и от цялостното състояние на мотора. За да е добре на газ трябва да е добре на бензин .
        Аха, ок тая идея с термостата ми хареса ама работата е там че моя не е останал нито отворен нито затворен а отваря прекалено рано (на около 50 градуса) дали в такъв случай ше се излъже с друг термостат.. Апък изпарителя ми е ловато в добро състояние ми изглежда не е ли по-добър от турския принципно ? Или турския е по-добър вариант

        Коментар


          #19
          Ще се излъже. Ако оригиналния отвори на 50 градуса след него ще е новия който ще продължи да задържа водата към радиатора и чак към 80 гр. ще почне да отваря. И на практика стария термостат отпада в регулирането . Ако можеш да го демонтираш е добре да го изтърбушиш да остане само един корпус с дупки за да не вземе термостата така както отваря рано да реши да затвори и да не се отвори повече и ще има да се чудиш кой от двата е заклинил . Аз на баща ми неможах да го махна защото имаше едни тръбички които пречеха и минаваха зад изпускателите и стана много сложно а беше посред зима и само наврях в маркуча новия термостат и караме вече 3 години. Хубаво е тялото на термостата от рендето да се омасли и така да ко натикаш защото влиза зор, а трябва да влезе така че после да ти остане накрая на маркуча 1-2 см. за да можеш да го прихванеш обратно. Като се вкара термостата отгоре върху маркуча се слага една скоба (обикновенна ) зза водно съединение за да не мърда вътре в маркуча като го надуе водата.
          не подценявайте италианските коли
          Tipo 1.6 (149.C2.046)

          Коментар


            #20
            kalin555 написа:
            Ще се излъже. Ако оригиналния отвори на 50 градуса след него ще е новия който ще продължи да задържа водата към радиатора и чак към 80 гр. ще почне да отваря. И на практика стария термостат отпада в регулирането . Ако можеш да го демонтираш е добре да го изтърбушиш да остане само един корпус с дупки за да не вземе термостата така както отваря рано да реши да затвори и да не се отвори повече и ще има да се чудиш кой от двата е заклинил . Аз на баща ми неможах да го махна защото имаше едни тръбички които пречеха и минаваха зад изпускателите и стана много сложно а беше посред зима и само наврях в маркуча новия термостат и караме вече 3 години. Хубаво е тялото на термостата от рендето да се омасли и така да ко натикаш защото влиза зор, а трябва да влезе така че после да ти остане накрая на маркуча 1-2 см. за да можеш да го прихванеш обратно. Като се вкара термостата отгоре върху маркуча се слага една скоба (обикновенна ) зза водно съединение за да не мърда вътре в маркуча като го надуе водата.
            Да обаче работата е там че няма как да го изтърбуша стария тъй като според майстора е капсулована алуминиева кутия с 2 датчика (незнайно отговорни за какво) и 5 маркуча... А на баща ти каква е точно колата като моята или друг модел

            Коментар


              #21
              На баща ми е Фиат Крома но е със същия мотор . Има 2 коня разлика (137 к.с.) и е с Инжекцион на Бош с дебитомер, а доколкото знам Купето е с МАП -сензор и е на Марели мисля инжекциона , но това няма отношение към термостата. Вярно е , че термостата е цял корпус и регулиращия елемент е вграден и не може да се извади ама с малко сила може да се откърти клапата и да си остане само дупка. Проблема беше при мен да го извадя заради едни тръбички които минават зад колекторите и те пращат антифриз мисля за да охлаждат маслото. Двата датчика мерят температура на водата. Единия е за да показва уреда на таблото другия подава информация на инжекциона.
              Прикачени файлове
              не подценявайте италианските коли
              Tipo 1.6 (149.C2.046)

              Коментар


                #22
                Тая АГУ гледана ли е на газ анализатор ? Щото друг вариант не се сещам да се следи сместа ?Засечи я и на бензин.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Тая АГУ гледана ли е на газ анализатор ? Щото друг вариант не се сещам да се следи сместа ?Засечи я и на бензин.
                  Не, Що, Не. Емо, колегата първо да си обслужи колата и после ще мислим за разхода, по написаното от него става ясно че изобщо не е обслужвана или проверявана, просто "що гори толкова" Отделно мога да се обзаложа че тая кола е колегата я кара на прекъсвач от мерак, така че ще гори.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    Тая АГУ гледана ли е на газ анализатор ? Щото друг вариант не се сещам да се следи сместа ?Засечи я и на бензин.
                    Да, ходих на газ анализатор, тъй като сменях платната на изпарителя. Още след като ги смених минах анализатора ходих на сервиза Формула в Кючук Париж.

                    Коментар


                      #25
                      S_BANKOV написа:
                      emzo написа:
                      Тая АГУ гледана ли е на газ анализатор ? Щото друг вариант не се сещам да се следи сместа ?Засечи я и на бензин.
                      Не, Що, Не. Емо, колегата първо да си обслужи колата и после ще мислим за разхода, по написаното от него става ясно че изобщо не е обслужвана или проверявана, просто "що гори толкова" Отделно мога да се обзаложа че тая кола е колегата я кара на прекъсвач от мерак, така че ще гори.
                      Ок съгласен съм че е хубаво да я обслужа така и ще направя. Иначе не я настъпвам даже не съм и чувал още прекъсвача... тоо като я настъпя и разхода от 18 става сигурно 25

                      Коментар


                        #26
                        kalin555 написа:
                        На баща ми е Фиат Крома но е със същия мотор . Има 2 коня разлика (137 к.с.) и е с Инжекцион на Бош с дебитомер, а доколкото знам Купето е с МАП -сензор и е на Марели мисля инжекциона , но това няма отношение към термостата. Вярно е , че термостата е цял корпус и регулиращия елемент е вграден и не може да се извади ама с малко сила може да се откърти клапата и да си остане само дупка. Проблема беше при мен да го извадя заради едни тръбички които минават зад колекторите и те пращат антифриз мисля за да охлаждат маслото. Двата датчика мерят температура на водата. Единия е за да показва уреда на таблото другия подава информация на инжекциона.
                        Аха, значи просто трябва да го извадят термостата ако и при мен няма някакви пречки и да го изнасилят и от там нататък вече да се монтира от друга кола..

                        Коментар


                          #27
                          Отиди при qnisZ от форума да ти види газовата. Свържи се с него на лично, близо ти е.Мисля че може да си докараш доста приличен разход, но само ако включваш на бензин преди ръчка.
                          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                          Коментар


                            #28
                            След малко ровене във форума намерих това за което разправях. Тук е описано за Браво - Брава, ама и за Кромата е същата работа. Даже аз като слагах термостата намазах малко тялото на термостата и маркуча отвътре с масълце да се хлъзга . Не че пак не влиза зор ама пак помага. Моя термоста е абсолютно същия от описанието http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdf
                            не подценявайте италианските коли
                            Tipo 1.6 (149.C2.046)

                            Коментар


                              #29
                              Пич колата ти е за презацепвяне.
                              Слънцето все някога ще огрее и кучия гъз ииии тогавааааа....

                              Коментар


                                #30
                                Е как пък така я решавате тая работа че е за презацепване. Утре някой ще му напише да си направи ремонт на мотора. После незнам какво. 20 пъти казах че тоя разход е нормален за тая кола. Този мотор гори минимум около 12-13 градско бензин лятото. Зимата е повече примерно 15 и като сметнете 20 % отгоре за газта и ето 18 /100 газ. И ай някой ся да ми каже че на бензин този мотор гори 10 и ще падна от стола. Стига е влизал във филми човека. Освен това се писа че термостата му трябва да се оправи. Може и да е за презацепване ама това лесно може да се провери на место като се огледа колата.
                                не подценявайте италианските коли
                                Tipo 1.6 (149.C2.046)

                                Коментар

                                Working...
                                X