Така дано снимките са разбираеми.Снимал съм и ламбда контрола само за информация , че беше в комплекта като го купих.Мисля че той не мие нужем много много при положение че ламбдата ми е заминала.
Ами някой бунак е резнал конектора мъжката :D1вата група - син, бял, черен, кафяв са към датчика на КВ. ще трябва да срежеш окабеляването, по принцип е с букса там, но ..... клъц, клъц...2рата група са - 12в от бобина примерно, маса, към газовия клапан и към ТПС-а (опционално)Освен ако някой не ти драсне кой кабел от група 1 , за какво точно е, ще трябва да се играе на тото.Има един вариант ама много бира ще трябва да черпиш:http://forum.fiat-bg.org/profile.php...le&u=26588да свалите конектора от неговата кола и с уред да проследите кой кабел, за какво е.После другото е лесно.Има и трети вариант, да ми изпратиш ТАП-а , защото мисля, че имам същия кабел и мога да го проверя.Но ще отнеме седмица поне и юнашко доверие :D
Писах на колегата ЛС и ще видим сега няколко въпроса :група 1 - цветовете на датчика съответстват ли на моите цветове на тап-агрупа 2 - кой цвят кабел за кое действие се отнасяпредполагам че въпросите ми ти се виждат идиотски, но .........
Не, цветовете са различни.Имаш 4 кабела в ТАП-а и 2 на датчика на КВ.4 са защото имаш по 2 от ТАПа на 1 от датчика на КВ (вход и изход)Група 2:- червен - 12в. след конактчерен - масасин - от газовия клапанжълто -зелен май беше - от ТПС-а
Няма ли някой снимки с монтиран ТАП 510 N , на 1.6 16 V , да ги видя тези кабели кой къде точно трябва да се върже. Ако има колега от Ямбол с такова нещо, моля да ми пише на ЛС.
Коментар