Здравейте колеги, на последните ми 2 зареждания ми направи впечатление че след като се кача в колата и страшно много мирише на газ. След като се проветри, спира да мирише дори и колатла цяла нощ да стои затворена после няма никаква миризма. Проблема е само в момента на зареждането. Моля дайте идеи към какво да се насоча гледах тръбата която влиза в сондата от зареждачката излежда затегната помирисах точно при нея не миришеше като да изпуска газ.Да уточня, този проблем го прави само следпоследните ми 2 зареждания.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След зареждане в купето мирише на газ
Collapse
X
-
На типото имах такъв проблем. Бяха местили бутилката, за да стигнат до бенз. помпа и се беше разхлабила гайката, дето стяга медната тръба за пълнене на бутилката. И при зареждане на газ от там изпускаше, а и след това докато се изпразни тръбата от пълначката до бутилката. Всичката тази газ влизаше в купето. Та провери там. И, както ти каза и колегата със сапунена вода.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Хванах го Спукатала се е гайката и като надуе налягането се отваря и вкарва газ в купето.Със евросонда съм и не знам докато е пълна бутилката ако извадя тръбата за пълнене дали ще тругне да излеза газта имате ли представа ?И дали мога сам да го отремонтирам ?BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Ако това е тръбата за пълнене, след затваряне ан крановете би трябвало да няма проблем, не е гаранция обаче колко ти държат крановете. Аз лично бих правил ремона след изпразване на бутилката.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ако думата "Спукатала" означава спукала, кофти, трябва да се смени.Затова - 1-во - трябва да намериш такава гайка, със същата резба и същото фи като тръбата.2-ро - трябва да измислиш как да извадиш старата и да нанижеш новата. Има уширение накрая на тръбата.Едва след това почваш да мислеш дали да спираш газта или да изпразниш първо бутилката.По принцип трябва да има кранове за спиране и на двата тръбопровода. Но за по-голяма сигурност, да вържеш попа, демек, най-добре изчакай да свърши газта и:3-то - затягаш де що има кранове.4-то развиваш спуканата гайка.5-то нанизваш новата и стягаш.Готов си. :DСтило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Под гайката има леща (буренце). Трябва да се отреже тръбата след нея като се гледа да е максимално равна/права. Нанизва се ново буренце/леща и вкарваш тръбата колкото се може навътре и започваш да затягаш гайката!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Под гайката има леща (буренце). Трябва да се отреже тръбата след нея като се гледа да е максимално равна/права. Нанизва се ново буренце/леща и вкарваш тръбата колкото се може навътре и започваш да затягаш гайката!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ако всичко е наред в сондата , нетрябва да изпуска газ от бутилката при демонтиране на тръбата. На входа на сондата за пълнене има клапан който се отваря само при входящо налягане или казано при пълнене. Дали държи този клапан можеш да провериш като сложиш една ръкавида и с отверка натиснеш съчмата на външната пълначка. Трябва да изпусне само газта която е в тръбата между пълначката и бутилката и да спре. Това е направено в случай на удар по пълначката и тръбата се счупи да не изтича газФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар