Карам пунтото на газ с обикновенна газова от една година.Същесвена икономия не съм забелязал тъй като рахода на тази кола варира между 7-извън градско и 14-градско на 100.След смяна на плочки и испарители-без промяна.В големите студове имах проблем със паленето на газ и реших да я подкарвам сутрин на бензин.Минах през необходимите процедури за отпушване и промиване на горивната система и сняна на гор.филтър.Порадвах и се точно 5 дена след което отново спря тотално да работи на бензин.След втори демонтаж на горивната рейка и дюзи установявам че са запушени с жълто оранжева лепкава маса.Почистване,наливане на бензин от друга бензиностанция и така до след още 5-6 дена.След Третото почистване от вчера същата работа.Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно?Наливам стандартен 95.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПУНТО МК1 1.2 75 НА ГАЗ ПОРЕДНОТО ЗАПУШВАНЕ НА ДЮЗИ
Collapse
X
-
поредното ти запушване е от поредните боклуци в резервоара.виждал съм на такова пунто скъсан гофрирания маркуч от който пълниш на бензиностанцията.с просто око не се забелязва,но познаъ колко боклуци хвърля гумата и всичките отиват в резервоара.а тъй като гледам имаш и вода.махай помпата и ако има л-йна значи е ясно.
Коментар
-
неее ,проблема ще се появи пак след някой друг километър.трябва да провериш гофрирания маркуч който пълни бензин.ако той е спукан колелото ти хвърля кал вътре в резервоара.за целта си източваш бензина или го прежалваш(ЗАЩОТО Е КАЛЕН НАЙ-ВЕРОЯТНО) и пълниш с вода резервоара да горе.тогава и гледаш дали ще протече над гумата вода.тази проверка не я ли направиш може да се вкараш в голям филм-чистене на цедка ,каране 10км и пак чистене и пак и пак.просто търсиш причината да попадне толкова много кал,че чак да запуши цедката,а това на този етап е сукан маркуч за пълнене.чак като отстраниш проблема сменяш филтъра,чистиш цедката на помпата и т.н.също внимавай с помпата-изключи я защото ще абортира,а е по-добре да не се дават излишни пари
Коментар
-
Калта след третото вадене на помпата и почистване на цедката и изчезна(тези дни е по топло и сухо),но тази каша в рейката от какво се образува не е ясно.Най- вероянто от смесването на водата и бензина .Наистина че в двата от случаите спря да работи на бензин в дъждовно време.Онзи ден се загледах по маркучите под калника ,но нямах време са сваля гумата за да проверя.
Коментар
-
точно така, и като я натовариш повече и опира.на колегите по-горе да отговоря,че първо резервоара никога не съска и не трябва да съска при изправност,а за смрадта-просто не се усеща нищо,а и да се усеща слабо то ще е отвън.на автора да кажа че резервоара може да се почисти добре и през отвора на бензиновата помпа.наливаш 10л гореща вода и след това с автомобилна дунапренена гъба вадиш водата.на финала с чист парцал подсушаваш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар