Ами и така е възможно , но при различните видове горивни системи ще има различни усложнения при монтажа по ред причини . На моето моно например хич не ми иде на акъла как ще навържа всичко. Обаче първата идея с ел. клапан е реализуема. Имаше и тема във форума ама не съм я търсил. Мисля че с клапан спирателен за бензин директно може да стане въпреки , че е по малко сечението. Мисля обикновенно са фи- 8 мм. Тъй като мотора ще е захранен основно през тройника ще е необходимо само малко обогатяване и с това сечение може и да мине номера. Вече остава въпроса , който и на времето ме мъчеше - колко ще изкара клапана ( като цикли на отваряне и затваряне ). Все пак особено в града на всяко ускоряване ако се отваря и затваря управляван от вакума колко ли ще изкара докато се разбие.... Мислех с тригер на шмид да го правя да си има праг на включване спрямо стойностите на МАП-а. Понеже тогава експериментирах с малко клапанче ( с малък дебит) и го включвах ръчно за пробата не усетих ефект и не съм продължил с направата на управление поради липсата на по голям дебит. Управлението е хубаво да е с краен транзистор за да се избегне многократното цъкане на реле. Сега се сетих , че имам готова вакум клапа от един карбуратор и ако успея да я накарам да ми дърпа плавно мембраната на моя ЕГР клапан ще успея да направя вакумно регулиране.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
с какво си играя тези дни
Collapse
X
-
Ако не стане механично, с мап сензор и тригер според мен ще е най-чисто и просто (т.е. надеждно). 8мм според мен е напълно достатъчно за да обогати сместа. В краен случай 2 клапана - 16мм - ехеее Но и водопроводен винтил ще свърши работа, има и усилени такива, предвидени да работят много цикли на отваряне-затваряне."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Принципно- да има вентили всякакви . Идеята ми беше да се тества без пари . Даже си мислех да си сложа и лампичка да ми индицира кога клапана е отворен за да мога в процеса на шофиране да виждам кога отварям " втора клапа". Мислех на моето типо да ползвам лампичката "power" която е за икономайзера който и без друго не работи. Освен това с два клапана по 8 мм. може да се направи и на три степени - без , със единия и при пълна газ и с двата. Електриката ще е същата само , че с два тригера на различен праг. Много вдъхновяващо е да взема да пробвам.... :D Обаче искам още да помисля върху вакумния вариант, а пък и времето макар и не съвсем зимно си е студено и ме обхваща мързел чат пат.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар