Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

с какво си играя тези дни

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Коледа мина....
    Брава 1.6

    Коментар


      #17
      ами вакум след дроселната клапа демек смукателните колектори
      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
      хюндай акцент 1.5 CNG
      киа каренс +метан

      Коментар


        #18
        Колега,колко струва това?Преди време четох в руско списание и се опитах да го направя или намеря но неуспешно.Нямах под ръка стругар и материал и го правих с подръчни материали и не стана
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #19
          Аз си намерих подходящ ЕГР клапан и засега се надявам да го изработя това нещо , но съм в процес на размисъл . По тия дни ще се разшетам и ще направя и снимки ако стане.
          не подценявайте италианските коли
          Tipo 1.6 (149.C2.046)

          Коментар


            #20
            kalin555 - и да не стане, пак пиши
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #21
              Значи този клапан работи -вчера го пробвах. Първо с уста като го надуваш не пуска нищо. Като запаля мотора се отваря от вакума и пуска газта. това беше на топъл мотор. Отварях и го почистих -вътре е с мембрана и с пружина. Мисля си дали ще отваря пропорционално на вакума или ,че просто отваря при вакум и толкова. Събота и неделя ще си поиграя повече защото вчера се стъмни и т.н. Обаче вечерта като го сложих на колата беше топла и си работеше съвсем нормално. сложих го последователно на тройника, както се слага ламбда контрол. Оставих го така за карам днес със него и тази сутрин греда. Колата на студен мотор няма обороти . Явно е че нещото ограничава горивото за да гасне колата на студено. Един вид става бедна сместа. Инъче се форсира ама няма тихи. Сега го махнах за да мога да карам и си мисля че с регулиране от изпарителя ще заработи и на студено и си мисля тогава да меря и ламбда сондата с и без него да видя какви са разликите в смесите. Само трябва да си изведа кабел от сондата до таблото за да мога като карам да следя с мултицета какво се случва. Ще се опитам и да направя снимки.
              не подценявайте италианските коли
              Tipo 1.6 (149.C2.046)

              Коментар


                #22
                Много хуава е идеята и ми прилича твърде много на самият принцип на вакуумен изпарител. Мисля си защо не се е реализирала широко... Може би защото иска много прицизна настройка с въпросният болт, за да не обеднява прекалено сместа, което обикновенно води до детонации във входящият колектор, крайно нежелателно. От тук пак отиваме към логичното ширпотреба решение при работеща ламбда - ЛК.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  Има 3 настройки,минимално и максимално отваряне на шибъра и подбиране на пружината,заводски тя е калибрирана и се настройва само отварянетотова лявото е
                  Прикачени файлове
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #24
                    Ами то истинския ЛК си е добро и изпитано нещо. Обаче в ценово изражение и при мен лично с тая старата кола не си струва инвестицията. А и ламбда сонда трябва да сменям и става безмислено . А пък и винаги ме е кефило да направя от нищо нещо. По отношение на вакумния изпарител и аз се сетих за това . И само се опасявам че това нещо ако работи на този принцип то няма да има ефект защото само ще отваря и затваря. Но тази сутрин странното поведение при студен мотор ме навя на мисълта , че ограничава нещо и може и да проработи. Лошото е , че няма как да видя какво прави мембраната в процес на работа ( мислех си колко ще е готино да е стъклено и да го видя как се движи вътре). От друга страна нали дозиращата мембрана на изпарителя работи точно така. Колкото опъва мотора повече и мембраната пуска повече газ.
                    не подценявайте италианските коли
                    Tipo 1.6 (149.C2.046)

                    Коментар


                      #25
                      ами трябва да е отворен когато няма вакум и да започне да се затваря при наличие на вакум , а ти каза че когато не ти работи колата е затворен-все едно е с обърната логика или бъркам?
                      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                      хюндай акцент 1.5 CNG
                      киа каренс +метан

                      Коментар


                        #26
                        При липса или слаб вакуум трябва да е отворено ,иначе пали много трудно.Устройството е сравнително лесно за изработка ,но трябва стругар и материали.Аз когато го правих имах проблеми с мембраната и уплътняването и и се отказах,но пак се замислям да пробвам или да купя
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #27
                          Сега се замислих каква е разликата с изпарителя. Изпарителя е свързан от едната страна на мембраната с атмосферното налягане и така пуска пропорционално на разреждането , а това чудо не е. И всъщност да- колегата dan4o е прав така става с обратна логика. Да де ама защо тази сутрин ми пускаше по малко гориво на студен мотор ? Това ме озадачава-все едно при не натоварен мотор не се отваря , а при натоварване пуска повече понеже колата се форсираше нормално. Освен това си мисля, че понеже е вързан с вакума ( говоря за заводската му функция )явно са го предвидили да е регулируемо от вакума инъче щяха да сложат ел. клапан -отворено затворено и толкова . Аз ще продължа да се занимавам с нещото и ще помисля как мога да го преправя и освен това като го имам за модел мога да намеря стругар за да ми го направи от метал ( моето е пласмаса). Трябва ми още време да го премисля. Минава ми и резервен вариант в главата- понеже за управлението на това нещо ( заводски ) се ползва малко клапанче (електрическо ) което до около 50 градуса на водата е отворено и после затваря всичко. Та резервния ми вариант е да управлявам клапанчето или спрямо МАП-а или според положението на дросела (електрониката е проста и ще я нашаткам за половин час). Та при натоварване клапанчето да пуска вакум към нещото и то да пуска байпасно газ само при натоварем мотор. Това преди го мислех да е направо с ел. клапан ама нямах такъв с добър дебит. Да вярно няма да е плавно регулирането на горивото но ще има степенуване. Абе каквото стане все ще пиша тук
                          не подценявайте италианските коли
                          Tipo 1.6 (149.C2.046)

                          Коментар


                            #28
                            преди да намеря готово устройство мислех да го направя с вакумния регулатор на лада ,продава се като готов елемент,отзад на лоста щях да му сложа микрек ,които ще щрака когато няма вакум и да да включва клапан, ама не знаех че има с такъв дебит.вакума е много показателен за натоварването на мотора и ми се струва че по вакум ще по добреда са похваля- прихлъцването се оказа свещи менте (почнаха и да гърмят) купени от евро 07,сега съм с уж по добри ,да видим до кога
                            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                            хюндай акцент 1.5 CNG
                            киа каренс +метан

                            Коментар


                              #29
                              Понеже обещах да пиша - ето пиша и докладвам. С въпросния клапан не става в настоящия му вид. всъщност колата си върви , но понеже самата мембрана играя ролята и на клапичка , тя от страната където запушва пряко се влияе от вакума от страната на дросела , не след дросела. На практика при пълна газ вакума в колектора преди и след дросела е един и същ и на мембраната единствено влияе пружината което естествено спира всичкото гориво и колата забива. Трябва да се върне педала за да се отвори и т.н. Идеята да ползвам клапана за байпасен също няма да стане по същата причина - при пълна газ вместо да храни ще ме спира. Корпуса на чудото е пласмасов и ми се въртят идеи как да го направя с буталце и да обърна посоката на отваряне. Засега само не се сещам как да свържа другия край на мембраната с атмосферното налягане и да я изолирам от смукателя. Ако сътворя нещо ще пиша пак. Не съм снимал нищо и се забавих да пиша защото имах други заигравки с колата тия дни и се забавих.
                              не подценявайте италианските коли
                              Tipo 1.6 (149.C2.046)

                              Коментар


                                #30
                                Един магнетвентил (както водопроводчиците наричат елмагнитния клапан) 1/2 цола (20мм) ще свърши чудесна такава работа. С още един единичен "тройник" се регулира колко да обогати като отвори и така имаме нещо като втората клапа при двукамерните карбуратори. Същото според мен може да се постигне и чисто механично - с карбураторче, мъничко.. от скутер примерно. Неговият дросел се свързва с този на колата, и се отварят синхронно. ОК ? Всъщност нужно е просто едно дроселче да се сложи на единият от газопроводите за да обогатява при нужда, дали ще е от скутер или от нещо друго е все тая.
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X