намерих в нета едно устройство ,само бях чел за него-вакумно регулируем тройник за сега работи добре ,тръгна от раз и за сега съм минал около 300 кмда подчертая -не продавам нищо и не правя реклама !това е устройство от отминала епоха ,сега на мода е Г.Ипредставлява мембрана ,свързана към вакума от смукателния колектор ,противодействието е пружина ,задейства шибър ,който се затваря от вакума и винт за регулиране на минималното количество газ , за максималното оставих тройника развит така, че да върви добре.от изминатите километри мога да кажа че колата върви добре все едно е с развит тройник а гори все едно съм я удушил,колата е киа каренс с 1.8 мотор смесен разход преди 8.5 кила за 150км,сега 7.5 кила за 145 км (това са последни зареждания)километрите не са 100 щото зареждам на около 150 кмидеята е че когато ми трябва мощност шибъра се отваря и колата върви ,когато карам с леко натисната газ шибъра ограничава притока на метан (динамично )подобно на ламбда контрола ,само че тука управлението е от вакума.идеята ми дойде след като изчетох подобна тема в ауди форума и реших да си го правя ,само дето го намерих изостанало в едно мазе на готовоhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=33136
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
с какво си играя тези дни
Collapse
X
-
ето снимкипоследни зареждания 8.23 кг за 172 км смесено ,преди с 8.5 кг 150 км ,но времето се стопли и може да има някаква заблуда.има и недостатъци ,прихлъцва малко в преходните режими и ако карам на 4- та или 5-та с 1500 об ,мисля че може да се оправи с настройки.няма никакви надписи на него човека от който го взех каза че било италиянско (аз бях чел само за руски) ,има стопорен болт ,с който се регулира предварително до колко да затваря притока на газта когато има вакум ,аз оставих и тройника за да огранича и максималното количество газ,ако се остави да затваря много при вакума почва едно колебаене на оборотите ,това е в общи линиинещо като механичен ламбда контрол ,само дето е по бързтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Не ,че е невъзможно за изработка ,но въпроса опира до правилен подбор на пружината която според мен е правилно да има възможност за натягане защото всеки двигател има различно по стойности разреждане което управлява въпросния възел.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Не ,че е невъзможно за изработка ,но въпроса опира до правилен подбор на пружината която според мен е правилно да има възможност за натягане защото всеки двигател има различно по стойности разреждане което управлява въпросния възел.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Нещото е много хитро и ми харесва идеята. Преди време си мислех за такова изпълнение с ел. клапан и да се задейства спрямо показанията на МАП - сензора. По ред причини се отказах. Подбор на подходящ клапан и т.н. Незнам ако това нещо се води под някакво име ( като артикул ) дали не може да се търси из нета и газаджийските магазини. Другото което се сещам е дали няма да може да се ползва такава вакум клапа от някой карбуратор и да се доизгражда. Освен това с моята идея за ползване на ел. клапан ще е по зле заради рязкото отваряне и липсата на плавно регулиране което прави тая джаджа на базата на променящия се вакум. Ще следя темата дано да може това да се намери готово и да се купи . Освен това си мисля , че е редно да е по ефтино от традиционен ламбда контрол. А така като си мисля може и да е по ефективно .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
кола
Хубаво е това има ги на някой коли и може да се купи готовонещо такова дали няма да стане http://media.snimka.bg/1497/009250206.jpg
Коментар
-
момчета ,не пуснах нарочно от къде го намерих да не кажете че правя реклама и продавамчовека е от софия http://www.hyundai-bg.com/forums/vie...=17&t=67860877 571 461-това е телефона на човека ,не е много в час ,и като ги купих миришеха на пропан бутан (използвани са)може да почне да ви убеждава че продава и едни магнити с тях колата много вървяла и тнт (мен не можа да ма убеди)точен е и ми ги прати по еконт по 40 кинта ги взех, знам колко са му останали , каза че има 2-3 броя ,аз взех 2 ........ами това етипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
кола
Ето тук има нещо такова пак някой е слагал http://img.alibaba.com/img/pb/429/63...web4_38781.jpg
Коментар
-
едното съм го разглобил ама не ме карайте да го снимам от вътре ,винта си личи повече на третата от горе на долу снимка,ама аз го знам че е там ,снимката е кофтикато се развива винта на долу слиза едно тяло което натяга пружината и не позволява да се затвори напълно от вакума.вакума го взех от един маркуч след дроселната клапа,колата е киа каренс 1.8 109 конякак го настроих- свързах го към вакума ,запалих и загрях мотора,то се затвори от вакума и аз започнах да натягам пружината до толкова че отвора да е по малък от колкото ми е сечението на тройника (визуално),после загасих мотора и развих тройника още оборот и нещо (да върви гадината )и ги сложих последователно -първо вакумния ,после обикновения .и после проби ,понеже ми се стори че почти няма разлика във вървежа отхлабих на ухо 2-3 оборота пружината на вакумния тройник,обаче почна да прихлъцва в преходни режими или като не сменя предавката на време 1500 об на 4-та или 5-та,ама ако натиснеш газта се оправя,днес върнах 1.5 оборота обратно и този ефект намаля.след 2 дни ще зреждам пак и ще видим какъв разход ша дадетова е за сегатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар