Тази тамона вече започва да ме ядосва. Искам вещите по въпроса да ми кажат къде бъркам(освен в марката на инжекциона )Гледах 20 пъти клиповете как се настройва колата в официалният канал в youtube. Ще напиша как процедирам и какви проблеми и въпроси имам след това.1. Първо влизам и си пускам авто калибровка - Каква е разликата дали ще я пусна на fast calibration или на някое от останалите опции и това какво влиание може да окаже в/у правилната работа.2. Отивам на графиката за газовите времена. Трия всички точки, след което почвам да карам на бензин. Начертава ми всички точки и почвам да барам графиката. Първо я вдигам от най горната точка за да се вдигнас малко всички точки. В клипът казват, че трябва линията да минава през точките за бензиновите времена. Наглася ли я така обаче, газовите времена стават двойно по-големи от бензиновите и колата гори смесено 100 извънградско и 90 градско - 11.5л./100км. Освен това когато колата е студена и обърне на газ, до загряването и до 90 градуса е някакво лудо прекъсване при ускорение, губене на обороти и адски мъки и гаснене при потегляне. Иначе като загрее няма никакъв проблем.Освен това в клиповете казват, че точките на газовите и бензиновите инжектори трябва да се застъпват а това определено не се получва. Газовите идват над бензиновите.До там приключвам с настройкитеМоите въпроси са: В крайна сметка как трябва да се получи? Да се застъпват ли трябва или линиите трябва да минават през бензиновите?При всяко изфорсиране на място дори, без значение дали съм на газ или бензин долу ми пише "Low Pressure". Много хубаво ама ниско налягане на кое по точно?Вчера настройвах колата наново, и свалих линията под бензиновите времена и тогава бензиновите точки и газовите дойдоха в една линия. Колата се спъна леко, но поне времената се пооправиха. Бензинови - 5 газови 7.5.Тази сутрин имаше пак леки признаци при студен мотор за тези прекъсвания и предърпвания но бяха в много много малки едвам забележими количества.Благодаря, че изчетохте целият ми боламач. Очаквам вашите съвети.Газов комп - Tamona/Progas - мет. комп.Рейка Valtek 3 ома.Изпарител - Tomaseto
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на газов инжекцион Tamona/Progas
Collapse
X
-
Дянко, кога ще дойдеш да ти я настроя ? Няколко насоки - провери рейката да не изпуска. Дай на бензин, извади маркучите от рейката , запуши ги с болт.Хвани рейката и накарай някой да я изфорсира - симулираш появата на low pressure и гледаш дали не изпуска/смуче някоя от дюзите.Ако няма пропуск продължаваш да търсиш от рейката до изпарителя, който гледай да е на поне 1 бар диф. налягане.А в колектора на празен ход, колкото по-ниско толкоз по-читав двигател 0.3-0.4 бар-а.И какви са тия времена бензинови 5мс ?Това на газ или на бензин ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
emzo написа:Дянко, кога ще дойдеш да ти я настроя ? Няколко насоки - провери рейката да не изпуска. Дай на бензин, извади маркучите от рейката , запуши ги с болт.Хвани рейката и накарай някой да я изфорсира - симулираш появата на low pressure и гледаш дали не изпуска/смуче някоя от дюзите.Ако няма пропуск продължаваш да търсиш от рейката до изпарителя, който гледай да е на поне 1 бар диф. налягане.А в колектора на празен ход, колкото по-ниско толкоз по-читав двигател 0.3-0.4 бар-а.И какви са тия времена бензинови 5мс ?Това на газ или на бензин ?Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Понеже при мен сетъпа е почти същия като на колегата питам тук.Заради завишен разход разпробих дюзите от 2.1 на 2.2мм , диференциалното налягане е 1.10 , в колектора е 0.30 , а от изпарителя е 1.40.На празен ход се получава следното http://prikachi.com/images/573/6627573Y.jpg , сега с малко настройки паднаха още малко газовите времена,но пак са над 6.5мс . Прави ми впечатление че на газ се опитва да вдига бензиновите времена,което ми говори че сместа беднее- по мап таблицата вдигам коефициента на 1.12 и бензиновото време на празен ход и на газ остава същото. Въпроса е дали на цялата карта ми беднее сместа щом на празен ход е бедна ? Трябва ли на цялата таблица да коригирам коефициентите (на 1.12 както е на ПХ ) така ,че да не ми променя бензиновото време на газ? Сигурно малко смотано го обясних ама...Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Ами за момента от прецизните бургии имам от 2.0 до 2.3 всички. Тя досега си работеше на 2.1мм , но разхода беше сравнително висок, затова разпробих с малко дюзите но ме шашнаха времената на газ. Мисля си да пробвам в движение да настройвам само по мап таблицата- там ми е по-лесно отколкото с точките. Кое друго може да играе роля за сваляне на разхода освен софт. настройка, диф.налягане, размер на дюзите?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Днеска се заиграх и преправих положението на рейката, маркучите бяха с много различна дължина- от 40см на 1-ви цилиндър , 30см на 2-ри , 20см на 3-ти и около 10см на 4-ти цилиндър. Сега колата върви много по-добре , дали дължината на маркучите от клапанчетата до колектора играят толкова значителна роля?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар