Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса за ГИ

    Здравейте колеги днес ходих да ми сменят филтрите на гаста и след като я закачиха на компа видях че времената на бензиновите инжектори е 3.05 а на газовите 7.05 това нормално ли е и също така каква трябва да е температурата при изпарителя (при мене е 86 градуса) и температурата на гаста каква трябва да е ?

    #2
    Доста са високи времената на газ, но това не е кой знае какъв проблем, по важно е на газ и на бензин бензиновите да са горе долу еднакви. Иначе температурата на изпарителя е добра. На газ времената зависят от няколко параметъра, налягане на газта на редуктора, диаметъър на дюзите както и съответно корекции по температура и налягане. При газта винаги времената са по големи от тези на бензина заради агрегатното състояние. обикновенно са приблизително 1,4-1,5 по бензиновите времена но не е задължително. Най-вероятно ще имаш проблеми при максималните времена, при газта са 25мс ,при условие че при бензина са от 3 до 18 мс и че ти при 3мс бенззин си на 7 мс газ значи при 18 мс на бензин ще излезеш извън 25мс на газовите инжектори. т.е. твоите коефициенти са над 2. 18мс максимално бенз време по 2 =36мс(газовата дюза не може да ги направи) . Дано да съм го обяснил ясноП.П Ако дадеш малко повече инфо за колата и газовия инжекцион ще е по лесно Предполагам че става дума за 1,6 16в мотор, и че не ще да върви много като го натовариш(баир, фарове и т.н.)

    Коментар


      #3
      И аз мисля че не трябва да са такива времената и да колега по баир не върви също така от 6000 до 7200 оборота е мн мудна пунтото е 1,2 16в 86кс 97г изпарител томасето реиката не знам каква е всичко останало е ловато Казах на газаджиите да я настроим те ми викат че била добре караи само :@Някои знаели как мога да си я настроя сам колата каква програма ми трябва и как мога да си направя сам USB кабела долу в линка е буксата на ГИ тоhttp://prikachi.com/images/920/57769...агодаря предварително

      Коментар


        #4
        Захващаш се с нещо, с което не си наясно.ЕКУ, рейка, размер на дюзите,налягане и т.н. и т.н.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Захващаш се с нещо, с което не си наясно.ЕКУ, рейка, размер на дюзите,налягане и т.н. и т.н.
          Всички сме почнали от начало Аз до по -миналата година карах Темпра 1,6 карбуратор с обикновенна газова и не знаех какво осначава последователно/полупоследоварелно и фул груп впръскване ,и не само това Но благодарение на газаджиите които ми монтираха ГИ то и това че сме в БГ се изучих и продълвжавам да се учаП.П Ако седна да пиша какви точно истории се случиха покрай новозакупената мареа и монтажа на газовия инжекцион ще направя бестселър сигурно

          Коментар


            #6
            ЕКУ, рейка, размер на дюзите,налягане и т.н. и т.н.[/quote]Всички сме почнали от начало Аз до по -миналата година карах Темпра 1,6 карбуратор с обикновенна газова и не знаех какво осначава последователно/полупоследоварелно и фул груп впръскване ,и не само това Но благодарение на газаджиите които ми монтираха ГИ то и това че сме в БГ се изучих и продълвжавам да се учаП.П Ако седна да пиша какви точно истории се случиха покрай новозакупената мареа и монтажа на газовия инжекцион ще направя бестселър сигурно[/quote]Пиши е колега на мен лично много ми е интересно.Предполагам и на други колеги.

            Коментар


              #7
              Много време ще ми отнеме , а и не съм особено добър в писането, но накраткко:Взех я от 4 километър в софия на колелото отдолу, колата е мареа комби 1,6 16в автомат. Като за начало нямаше климатик след пълнене искара 1 г. и ремонт на радиатор. Междувременно монтаж на ГИ след италианеца и първи разход 27 на 100 , следваха разправии с така наречените "газаджии" последващо оборудване с кабел за бенз и газово еку, доста безсънни нощи в четене и питане по форуми и насам натам и нов разход от 22на 100. Стигнах до разработилия ГИ то и той не успя да се справи , но ми даде насоки . След това нова бобина кабели свещи и разход 20 на 100(говоря за градско в София). Забравих да спомена - нов термостат, който тази година смених с преправен стар(има тема тук) И накрая понеже само това остана презацепване на агр ремък(леко изместен от така наречения сервиз Темпо от който купих колата) Последен разход миналата седмица 16 на 100 при минусови температури подгряване по 20 мин на място(карам детето на градина )и т.н. Забравих по назад да спомена че през цялото време на обучението ми по газовите инж. съм ползвал един човек който има сервиз за монтаж на газови уредби и който не познавах до скоро , просто му звънях по телефона и задавах въпроси а той ми отговаряше , много съм му благодарен, както и на сервиз гараж вентура( те откриха разместения ремък и го оправиха качествено и в срок). Това е написано в много сбит вариант.

              Коментар


                #8
                Така е никои не се е родил научен но когато човек има желание се учи аз и много други неща не знаех как се правят по колата но с питане и желание и това че имаме доста инструменти досега колата ми не е стъпвала в сервиз всичко аз съм и сменял и не са никак малко нещата които съм сменил по колата за 3г. Към темата Рейката е валтер размер на дюзи незнам все още даже и на колко ом е , еку-то е тамона вчера си изтеглих Тамонагас версия 3.00 която ми се вижда старичка някои ако има по-нова може да я сподели , намерих доста схеми за направата на кабел забелязах че несе пуска 12в а се използва само К и Л и маса и към колегата EMZO усещам че много може да ми помогне с тази тамона стига да има желание и свободно време

                Коментар


                  #9
                  Почни с размера на дюзите, че или ти е ниско налягането или са ти малки дюзичките.По-скоро второто ама само гадая
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    dogydog написа:
                    Така е никои не се е родил научен но когато човек има желание се учи аз и много други неща не знаех как се правят по колата но с питане и желание и това че имаме доста инструменти досега колата ми не е стъпвала в сервиз всичко аз съм и сменял и не са никак малко нещата които съм сменил по колата за 3г. Към темата Рейката е валтер размер на дюзи незнам все още даже и на колко ом е , еку-то е тамона вчера си изтеглих Тамонагас версия 3.00 която ми се вижда старичка някои ако има по-нова може да я сподели , намерих доста схеми за направата на кабел забелязах че несе пуска 12в а се използва само К и Л и маса и към колегата EMZO усещам че много може да ми помогне с тази тамона стига да има желание и свободно време
                    Питай гугъл за кабел за ГИ ,има вариант с кабел за стар GSM излиза към 10 лв. Иначе аз бих те посъветвал като за начало да вдигнеш налягането на редуктора ако можеш и да видиш как е и как върви колата. Иначе съм съгласен с емзо че най-вероятно дюзите са ти малък размер.

                    Коментар


                      #11
                      Намерих схеми за кабел за ГИ от стар телефон и ще си направя и чак тогава кога се свържа с компа и видя какво е налягането тогава ще го пипам намерих в нета програма която ти изчислява какъв трябва да тие размера на дюзите и при какво налягане , но не знам дали е вярно защото се въвежда само колко конски сили ти е двигателя без обем на мене ми даде размер на дюзи 2.00-2.20 при налягане 950-1150 какво ще кажете за този размер подходящ ли е за 1.2 86 к.с.Започваш да разпробиваш от най- малкия възможен размер докато ти харесат бензиновите времена на газ и бензин.Тези калкулатори може и да те подведат.

                      Коментар


                        #12
                        dogydog написа:
                        Намерих схеми за кабел за ГИ от стар телефон и ще си направя и чак тогава кога се свържа с компа и видя какво е налягането тогава ще го пипам намерих в нета програма която ти изчислява какъв трябва да тие размера на дюзите и при какво налягане , но не знам дали е вярно защото се въвежда само колко конски сили ти е двигателя без обем на мене ми даде размер на дюзи 2.00-2.20 при налягане 950-1150 какво ще кажете за този размер подходящ ли е за 1.2 86 к.с.
                        Аз съм с мк2 1.2 16в 80к.с. първо бях с 2.1 дюзи и времената на бензин и газ бяха еднакви. Ама в стремежа си да даде по добър разход минах на 1.8 дюзи и сега времената на газ са повече от бензин. Ама разлика в разхода няма. Оставих си 1.8 дюзите с увеличени времена на бензин и така вече година само каране без ядове. Така че съвет от мен и други съфоромци, може би, карай си колата и не се човъркай излишно. Ще стане като с куришката на пилето като е погледнеш с лупа си е направо едно голямо л..но. Пък и особено ако е почовъркаш направо ще замирише.

                        Коментар


                          #13
                          Обикновено самия софт на ГИ си има калкулатор за дюзи. При мен има кубатура и мощност +налягане на редуктор и за 1,6 103 коня са ми 2,1 при налягане на редуктора 1.3 бара.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги защо на буксата за връзка с газовия комп където са 4 кабелчета на 3 от тях има 0,44 волта и на 1 (-) не трябва ли на един от тях да има 12в. (колата беше само на контакт като замервах напрежението )И какво трябва да направя да прехвърля на газ без да чакам да загрее, питам ви защото една сутрин докато запалих и прехвърли на газ веднага и така цял ден си превключваше без да загрее до нужната температура за превключване но това чудо беше само за ден

                            Коментар


                              #15
                              dogydog написа:
                              Колеги защо на буксата за връзка с газовия комп където са 4 кабелчета на 3 от тях има 0,44 волта и на 1 (-) не трябва ли на един от тях да има 12в. (колата беше само на контакт като замервах напрежението )И какво трябва да направя да прехвърля на газ без да чакам да загрее, питам ви защото една сутрин докато запалих и прехвърли на газ веднага и така цял ден си превключваше без да загрее до нужната температура за превключване но това чудо беше само за ден
                              Нещо бъркаш в измерванията според мен за волтажа.Принудителното палене на газ ще ти създаде проблем, най вероятно двигателя е бил топъл или термодатчика не подавал коректна информация. За да запалиш аваринно на газ/ ако ГИ я има тая опция/ задържаш бутона на ключа, даваш но контакт докато индикацията покаже че си на газ и палиш без да пускаш бутона. Имай предвид че това може да задави колата, да блокира ЕКУто на газта и при системната му употреба да скапе редуктора.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X